Je bent nog niet op mijn eerdere punt ingegaan!quote:Op zondag 17 april 2016 16:20 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Nee, maar het interpreteren van context is kennelijk niet je sterkste punt.
Alhoewel, je andere punten zijn ook uiterst zwak...
Geen idee waar je het over hebt en waarschijnlijk wel ja.quote:Op zondag 17 april 2016 16:21 schreef Geelman het volgende:
[..]
Je bent nog niet op mijn eerdere punt ingegaan!Dat moet voor jou dan toch makkelijk te weerleggen zijn?
Fylax wat een hosselaar, wie van de mannelijke fokkers heeft zijn kontje nog niet gelikt buiten mijzelf?quote:
Haha~!quote:Op zondag 17 april 2016 16:21 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Geen idee waar je het over hebt en waarschijnlijk wel ja.
quote:Op zondag 17 april 2016 16:21 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Geen idee waar je het over hebt en waarschijnlijk wel ja.
Mijn vraag was: vind jij dit spreken voor een goed functionerend systeem?quote:Er zijn de afgelopen jaren wel een aantal kabinetten gesneuveld door frictie tussen de coalitiepartijen. Ik denk bijvoorbeeld aan Balkenende 1, 2, 4 en Rutte 1.
Ik heb nooit beweerd dat dit een goed functionerend systeem was, enkel dat je argumentatie nergens op sloeg.quote:Op zondag 17 april 2016 16:23 schreef Geelman het volgende:
[..]
[..]
Mijn vraag was: vind jij dit spreken voor een goed functionerend systeem?
okayquote:Op zondag 17 april 2016 16:24 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Ik heb nooit beweerd dat dit een goed functionerend systeem was, enkel dat je argumentatie nergens op sloeg.
Hoe is het dan allemaal de schuld van links? :squote:Op zondag 17 april 2016 16:15 schreef wenfer2 het volgende:
[..]
Nee ze voeren beiden gewoon VVD beleid uit.
Waarom vind je het huidige systeem dan niet goed functioneren?quote:Op zondag 17 april 2016 16:24 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Ik heb nooit beweerd dat dit een goed functionerend systeem was, enkel dat je argumentatie nergens op sloeg.
Ik heb ook nooit beweerd dat dit een niet-goed functionerend systeem was, alleen dat je argumentatie nergens op sloeg.quote:Op zondag 17 april 2016 16:26 schreef Geelman het volgende:
[..]
Waarom vind je het huidige systeem dan niet goed functioneren?
de vvd is links chai snap dat danquote:Op zondag 17 april 2016 16:26 schreef Chai het volgende:
[..]
Hoe is het dan allemaal de schuld van links? :s
Opper ik dat?quote:Op zondag 17 april 2016 16:26 schreef Chai het volgende:
[..]
Hoe is het dan allemaal de schuld van links? :s
Dus je vindt niks bedoel je hiermee te zeggen?quote:Op zondag 17 april 2016 16:26 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Ik heb ook nooit beweerd dat dit een niet-goed functionerend systeem was, alleen dat je argumentatie nergens op sloeg.
Ik heb ook nooit beweerd dat ik niets over deze kwestie vindt, alleen dat je argumentatie nergens op sloeg.quote:Op zondag 17 april 2016 16:28 schreef Geelman het volgende:
[..]
Dus je vindt niks bedoel je hiermee te zeggen?
Maar wat vind je dan van deze kwestie?quote:Op zondag 17 april 2016 16:28 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Ik heb ook nooit beweerd dat ik niets over deze kwestie vindt, alleen dat je argumentatie nergens op sloeg.
Dat doet er niet toe, ik gaf slechts aan dat je argumentatie nergens op sloeg.quote:Op zondag 17 april 2016 16:29 schreef Geelman het volgende:
[..]
Maar wat vind je dan van deze kwestie?
Maar nu ben ik wel benieuwd hoe jij mijn argumentatie zou weerleggen inzake deze kwestie, zodat ik mijn kennis aan jou kan scherpen!quote:Op zondag 17 april 2016 16:30 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Dat doet er niet toe, ik gaf slechts aan dat je argumentatie nergens op sloeg.
Ik heb al gezegd waarom dat argument nergens op sloeg.quote:Op zondag 17 april 2016 16:32 schreef Geelman het volgende:
[..]
Maar nu ben ik wel benieuwd hoe jij mijn argumentatie zou weerleggen inzake deze kwestie, zodat ik mijn kennis aan jou kan scherpen!
Herhaal het nog eens en dan in deze vorm: dit is mijn mening, omdat...quote:Op zondag 17 april 2016 16:34 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Ik heb al gezegd waarom dat argument nergens op sloeg.
Je bent een beetje traag van begrip.
Het CDA is volgens jou links?quote:Op zondag 17 april 2016 16:48 schreef Chai het volgende:
[..]
Niet direct, maar impliciet wel.
Hier bijv. ook KLB / Nederland
Jep, beginnen nu net allemaal regenbuien aan te komen. Net op tijd binnen.quote:Op zondag 17 april 2016 15:28 schreef Argo het volgende:
[..]
Als je het weer van Geleenkrijgt is dat gauw voorbij. Maar weet niet hoe de wind staat.
Ik ging naar de supermarkt.quote:Op zondag 17 april 2016 15:48 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
meneer heeft geen weerwoord en vlucht dan maar weer weg
typisch
Oei, ik wilde ook nog even fietsen. Maar dit topic wakkerde mijn SOG aan, waardoor ik m'n opdrachtje nog niet af heb...quote:Op zondag 17 april 2016 16:52 schreef deadprez het volgende:
[..]
Jep, beginnen nu net allemaal regenbuien aan te komen. Net op tijd binnen.
Ah dat is kutquote:Op zondag 17 april 2016 16:55 schreef Geelman het volgende:
[..]
Oei, ik wilde ook nog even fietsen. Maar dit topic wakkerde mijn SOG aan, waardoor ik m'n opdrachtje nog niet af heb...
Inderdaad. En het ligt niet eens zozeer aan de OP.quote:Op zondag 17 april 2016 16:56 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ah dat is kutMaar wel begrijpelijk, het was weer eens een vermakelijk topic in KLB. Zie je niet zo vaak meer.
Haha, niet bepaald nee.quote:Op zondag 17 april 2016 16:59 schreef Geelman het volgende:
[..]
Inderdaad. En het ligt niet eens zozeer aan de OP.
Wel ironisch dat je dan zelf een persoonlijke aanval plaatst.quote:Op zondag 17 april 2016 16:53 schreef SR4 het volgende:
[..]
Ik ging naar de supermarkt.
Leuke reactie van iemand die in praktisch elke reactie overgaat op persoonlijke aanvallen.
Hoezo ben ik een fascist?quote:Op zondag 17 april 2016 17:20 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Wel ironisch dat je dan zelf een persoonlijke aanval plaatst.
Maar enig intellect hadden we van een fascistje als jij ook niet hoeven verwachten natuurlijk.
quote:Op zondag 17 april 2016 17:27 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
thx
zouden fascistjes als jij nog een voorbeeld aan kunnen nemen
Haal de oud-Zimbabwaanse poëzie maar weer tevoorschijn.quote:Op zondag 17 april 2016 17:35 schreef EttovanBelgie het volgende:
JA, ZULLEN WE HET GEZELLIG HOUDEN OF MOET IK SOMS ANDERE MAATREGELEN NEMEN?
Helaas heeft Mongo al mijn prachtige bundels in de hens gezet na een 'ongelukje' met een bus terpentine, een aansteker, zesendertig doosjes lucifers en naar ik meen een staaf dynamiet.quote:Op zondag 17 april 2016 17:37 schreef deadprez het volgende:
[..]
Haal de oud-Zimbabwaanse poëzie maar weer tevoorschijn.
quote:Op zondag 17 april 2016 17:38 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Helaas heeft Mongo al mijn prachtige bundels in de hens gezet na een 'ongelukje' met een bus terpentine, een aansteker, zesendertig doosjes lucifers en naar ik meen een staaf dynamiet.
Dan mag je met recht spreken over Zimbabwaanse maatregelen!quote:Op zondag 17 april 2016 17:38 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Helaas heeft Mongo al mijn prachtige bundels in de hens gezet na een 'ongelukje' met een bus terpentine, een aansteker, zesendertig doosjes lucifers en naar ik meen een staaf dynamiet.
Hij zei toch echt dat een ongelukje was...quote:Op zondag 17 april 2016 17:40 schreef Geelman het volgende:
[..]
Dan mag je met recht spreken over Zimbabwaanse maatregelen!
Dat heb ik dus gedaan, als kind... had ik zo'n elektrische trein... dus ik denk, ik ga als de indianen doen en mijn oor op het spoor te luister leggen!quote:
Dat ik het ooit eens moet zijn met deze persoonquote:Op zondag 17 april 2016 15:27 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Uitmoorden van volksstammen? Het recht te beslissen over hun eigen leven heeft betrekking op euthanasie, dus op het moment dat dat al het geval zal zijn gebeurt dat wel vrijwillig.
Maar ik ben blij dat je weer eens aangeeft compleet achterlijk te zijn.
Dit persoon, ja?quote:Op zondag 17 april 2016 17:43 schreef JochemSjakie het volgende:
[..]
Dat ik het ooit eens moet zijn met dit persoon
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |