Ik kijk.quote:Op zondag 17 april 2016 16:51 schreef GGMM het volgende:
Ik krijg het gevoel alsof ik de enige ben die naar Excelsior - Heerenveen kijkt.
quote:Op zondag 17 april 2016 16:21 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wat een makkelijke strafschop zeg die 2-2.
Dat je zo kampioen moet worden.
Wat zeg je ervan dat De Boer in de rust zei dat Ajax opportunistischer moest gaan spelen?quote:Op zondag 17 april 2016 16:53 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Eens kijken hoe goed het grote boze Heerenveen voor woensdag is.
quote:Van Hanegem had in de eerste helft al een voorgevoel. ,,FC Utrecht kan deze wedstrijd nooit winnen. Je zag meneer Makkelie het langzaam opbouwen. Hij begon ermee om Ajax kleine voordeeltjes te geven. Dat was heel irritant. Ik weet zeker dat de KNVB vindt dat er niets aan de hand is. Maar ze zouden zo flink moeten zijn om die man voorlopig te schorsen. Ik zou zeggen: inleveren maar die fluit, chef.''
Fluit hij Heracles?quote:Op zondag 17 april 2016 16:58 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Woensdag mag hij er weer van genieten
Ik kijk PL. Al gun ik Excelsior wel een overwinning, zie graag 3 Rotterdamse clubs in de Eredivisie.quote:Op zondag 17 april 2016 16:51 schreef GGMM het volgende:
Ik krijg het gevoel alsof ik de enige ben die naar Excelsior - Heerenveen kijkt.
Het alter ego van Makkelie was ook aanwezig als scheids bij Leicester - WHU.quote:Op zondag 17 april 2016 17:01 schreef Caland het volgende:
Ondertussen zijn er in Italie weer wat wedstrijdjes verkocht
https://vine.co/v/it9F5wWlX6B
Kramer is een veel grotere mongool.quote:Op zondag 17 april 2016 17:03 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ah, dat zal ongetwijfeld weer een gezellige boel worden met Weghorst voorop.
Dat stookt elkaar op. Ik zie Heracles wel winnen. Hadden gisteren ook niet echt gelijk hoeven spelen.quote:
Heb je gelijk in. Nog een keer winnen en de plee ofs zijn wel zeker.quote:Op zondag 17 april 2016 17:04 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat stookt elkaar op. Ik zie Heracles wel winnen. Hadden gisteren ook niet echt gelijk hoeven spelen.
Ik keek wel met een half oog maar ik zag Heracles wel betere kansen krijgen of klopt dat niet.quote:Op zondag 17 april 2016 17:06 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Heb je gelijk in. Nog een keer winnen en de plee ofs zijn wel zeker.
1e helft beiden geen grote kansen. 2e helft Heracles 1 hele grote kans en Kashia op de eigen paal. Vitesse een paar afstandsschoten, maar meer ook niet.quote:Op zondag 17 april 2016 17:07 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik keek wel met een half oog maar ik zag Heracles wel betere kansen krijgen of klopt dat niet.
ADO thuis en FC Groningen uit zijn ook prima haalbare kaarten.
Marchisio heel zwaar geblesseerd, schijnt.quote:Op zondag 17 april 2016 17:10 schreef hafcfan het volgende:
[..]
1e helft beiden geen grote kansen. 2e helft Heracles 1 hele grote kans en Kashia op de eigen paal. Vitesse een paar afstandsschoten, maar meer ook niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |