Mad? Is toch ook een Kutclub. Kunnen 2 potjes per jaar goed spelen. Parasitaire schijt club met een suikeroompje die de club op de been houdt. Met een nep Guardiola als trainer met zijn 8 tot 5 mentaliteit.quote:
er moet meer gelachen worden haags.quote:
quote:
quote:Op zondag 17 april 2016 14:09 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Mad? Is toch ook een Kutclub. Kunnen 2 potjes per jaar goed spelen. Parasitaire schijt club met een suikeroompje die de club op de been houdt. Met een nep Guardiola als trainer met zijn 8 tot 5 mentaliteit.
Poppenkast daar. In de fik met dat kutclubje
Heel erg madquote:Op zondag 17 april 2016 14:09 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Mad? Is toch ook een Kutclub. Kunnen 2 potjes per jaar goed spelen. Parasitaire schijt club met een suikeroompje die de club op de been houdt. Met een nep Guardiola als trainer met zijn 8 tot 5 mentaliteit.
Poppenkast daar. In de fik met dat kutclubje
heel lang geleden scoorde hij ook tijdens utrecht-ajax.quote:
Ik herinner met die uitwedstrijd bij Roda nog.quote:Op zondag 17 april 2016 14:09 schreef Caland het volgende:
Ajax staat achter
Frank de Boer gooit een rechtsback erin
Oke
Dat doen we vanavond wel met het bord op schoot.quote:Op zondag 17 april 2016 14:09 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
er moet meer gelachen worden haags.
Schopt de bal bijna in eigen goal.quote:Op zondag 17 april 2016 14:11 schreef ikkanditveldnietleeglaten het volgende:
[..]
Wat deed ie? Stream net uitgezet
Cruijffquote:Op zondag 17 april 2016 14:11 schreef inslagenreuring het volgende:
Waar zit je naar te kijken zeg. Cruijff draait zich om in zijn graf
Urnquote:Op zondag 17 april 2016 14:11 schreef inslagenreuring het volgende:
Is ie dood?quote:Op zondag 17 april 2016 14:11 schreef inslagenreuring het volgende:
Dat dan weer welquote:Op zondag 17 april 2016 14:13 schreef Paxcon het volgende:
PSV in de CL volgend jaar lijkt me wel het beste
Je kan beter PSV in de voorronde hebben, maar PSV verdient het kampioenschap wel over het hele jaarquote:Op zondag 17 april 2016 14:13 schreef Paxcon het volgende:
PSV in de CL volgend jaar lijkt me wel het beste
Welneequote:Op zondag 17 april 2016 14:14 schreef Merkie het volgende:
Zou die commentator sympathie hebben voor Ajax?
MADMADMADMADMADMADMADMADMADMADMADMADMADMADMADMADMADMADMADMADMADMADMADMADMADMADMADMADMADMADMADMADMADMADMADMADMADMADMADMADMADMADMADMADMADMADMADMADMADMADMADMADMADMADMADMADMADMADMADMADMADMADMADMADMADMADMADMADMADMADMADMADMADMADMADMADMADMADMADMADMADMADMADMADMADMADMADMADMADMADMADMADMADMADMADMADMADMADMADMADMADMADMADMADMADMADMADMADMADMADMADMADMADMADMADMADMADMADMADMADMADMADMADMADMADMADMADMADMADMADMADMADMADMADMADMADMADMADMADMADMADMADMADMADquote:
Gomesquote:Op zondag 17 april 2016 14:15 schreef Ajacied422 het volgende:
Wisten jullie dat Berahino gisteren twee strafschoppen in één wedstrijd miste?
#Leukefeitjes
quote:Op zondag 17 april 2016 14:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
Na de 0-2 dacht ik dat het wel binnen was.
Godverdomme zeg
MADquote:Op zondag 17 april 2016 14:16 schreef bianconeri het volgende:
Hmm lucky Ajax grijpt weer in?
Zo lang de KNVB kan ingrijpen in het kampioenschap in voordeel van Ajax zullen ze dat altijd doen, beetje jammer.
MADquote:Op zondag 17 april 2016 14:16 schreef TweeGrolsch het volgende:
Wat een vieze kanker honden bij de knvb.
MAD MAD MAD MAD MAD MAD MAD MAD MAD MAD MAD MAD MAD MAD MAD MAD MAD MAD MAD MAD MAD MAD MAD MAD MAD MAD MAD MADquote:Op zondag 17 april 2016 14:16 schreef bianconeri het volgende:
Hmm lucky Ajax grijpt weer in?
Zo lang de KNVB kan ingrijpen in het kampioenschap in voordeel van Ajax zullen ze dat altijd doen, beetje jammer.
En terecht.quote:Op zondag 17 april 2016 14:17 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Die scheids zien we nooit meer terug
Ik trek mijn uitspraken over die voorspelling bij nader inzien voorlopig terugquote:
MAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAADquote:Op zondag 17 april 2016 14:17 schreef RvLaak het volgende:
Kan me goed herinneren dat vooral de ajax aanhang liep te klagen dat Feyenoord onterechte pingels kreeg
Nee hoor, ik genietquote:Op zondag 17 april 2016 14:17 schreef Brammess het volgende:
[..]
MAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAD
quote:Op zondag 17 april 2016 14:18 schreef Adames het volgende:
BLIJ MET EEN GELIJKSPEL TEGEN UTRECHT
JAAAA
WAARDIG KAMPIOEN
MAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAADquote:Op zondag 17 april 2016 14:18 schreef WethouderHekking het volgende:
Belachelijke strafschop kan er niets anders van maken.
Feest in Amsterdam, Zeist en Hilversum
Vergelijk de arena maar met de kuip jaquote:Op zondag 17 april 2016 14:18 schreef Brammess het volgende:
De Arena ziet er best vol uit als iedereen staat
Zie de Kuip
Kampioen van de armoede zegt men altijdquote:Op zondag 17 april 2016 14:18 schreef bianconeri het volgende:
Hoe lang is het ook alweer geleden dat Ajax terecht kampioen is geworden?
Dat moet echt alweer 12 jaar geleden zijn ofzo, toen Ibra zelfs nog bij Ajax speelde.
HMF waarom maak je nou weer een kloon.quote:Op zondag 17 april 2016 14:18 schreef ikkanditveldnietleeglaten het volgende:
[..]
Vergelijk de arena maar met de kuip ja
Madquote:Op zondag 17 april 2016 14:18 schreef ikkanditveldnietleeglaten het volgende:
[..]
Vergelijk de arena maar met de kuip ja
Deze manquote:Op zondag 17 april 2016 14:18 schreef bianconeri het volgende:
Hoe lang is het ook alweer geleden dat Ajax terecht kampioen is geworden?
Dat moet echt alweer 12 jaar geleden zijn ofzo, toen Ibra zelfs nog bij Ajax speelde.
Ggmm en ik gaan met je meequote:Op zondag 17 april 2016 14:19 schreef Caland het volgende:
Ik pak even wat popcorn en ga naar psv.netwerk.to
quote:Op zondag 17 april 2016 14:18 schreef baaart het volgende:
[..]
Jij bent al thuis vanaf het stadion? Droeftoeter
quote:Op zondag 17 april 2016 14:19 schreef Caland het volgende:
Ik pak even wat popcorn en ga naar psv.netwerk.to
het is voetbal, natuurlijk kan dat niet.quote:Op zondag 17 april 2016 14:19 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Kan Milik ook geschorst worden voor matennaaierij met die kutschwalbe![]()
Madquote:Op zondag 17 april 2016 14:19 schreef -_Guitarist_- het volgende:
quote:Op zondag 17 april 2016 14:19 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |