Dikkequote:
spoilerquote:Op zondag 17 april 2016 13:46 schreef ikkanditveldnietleeglaten het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
Ligt je stream achter?quote:Op zondag 17 april 2016 13:46 schreef ikkanditveldnietleeglaten het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
Was ik dat?quote:Op zondag 17 april 2016 13:46 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Lol wut. Net mocht ik iets dergelijks niet zeggen
Hey HMFquote:Op zondag 17 april 2016 13:46 schreef ikkanditveldnietleeglaten het volgende:
neequote:Op zondag 17 april 2016 13:46 schreef Tagliano het volgende:
Breng Tete en ga verdomme gewoon normaal 4-3-3 spelen
Zou er werkelijk niet op durven weddenquote:
Plaatselijke mongool is ook op de hoogte van de standquote:Op zondag 17 april 2016 13:46 schreef ikkanditveldnietleeglaten het volgende:
Hahaha zien we door de vingersquote:
Alle ballen op Ghazi.quote:Op zondag 17 april 2016 13:47 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Gebruik dan op zijn minst de flanken
Madquote:Op zondag 17 april 2016 13:47 schreef Donnie-Brasco het volgende:
[..]
Plaatselijke mongool is ook op de hoogte van de stand
Utrecht houdt over het algemeen haar defensie wel redelijk dicht.quote:Op zondag 17 april 2016 13:47 schreef WethouderHekking het volgende:
Juich niet te vroeg Eindhovenenaren. Het blijf Ajax, dus een geniepige 2-1 is niet uitgesloten.
deden ze eerste helft, maar werden ze helemaal naar buiten gedrukt.quote:Op zondag 17 april 2016 13:47 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Gebruik dan op zijn minst de flanken
hey HMFquote:
Ik meen toch niet te hebben gezegd dat ik 3-4-3 een topshow vindquote:Op zondag 17 april 2016 13:47 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Hahaha zien we door de vingers
Van wie ben jij nu weer een kloon?quote:
Ik zou haast willen zeggen: gebruik meer de crosspass maar dat is ook niet wat je zegt fantastisch vandaagquote:Op zondag 17 april 2016 13:48 schreef Adames het volgende:
[..]
deden ze eerste helft, maar werden ze helemaal naar buiten gedrukt.
en je bent afhankelijk van de ingevingen van anwar
Mooi dat jij dit wel vermakelijk vindt. Van die Feyenoorders die PSV alles meer misgunnen dan Ajax kan ik niet serieus nemen.quote:
Nee zei dat we de boer mogen aankijken omdat hij de zooi omgooit. En toen zei jij: krijgen we redelijk tot goed voetbal, is het weer niet goedquote:Op zondag 17 april 2016 13:48 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik meen toch niet te hebben gezegd dat ik 3-4-3 een topshow vind![]()
Alleen dat de keuze voor El Ghazi logisch is als je zo gaat spelen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |