Jammer dat bij ajax het overgrote deel van de wedstrijden zo worden gespeeld.quote:Op zondag 17 april 2016 13:19 schreef Tarado het volgende:
[..]
PSV moet toch ook wel zulke wedstrijden gespeeld hebben anders stonden ze ruim op kop
Zijn dus 2 spelers bij die normaal geen basis spelen.quote:
neequote:Op zondag 17 april 2016 13:20 schreef Sked het volgende:
[..]
Had je beter maar gewoon die 30m van Napoli voor kunnen pakken
Heracles rollen we met 0-3 op.quote:Op zondag 17 april 2016 13:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Als jullie gaan verliezen van Heracles heManmanman
Sporadisch....bij Ajax met grote regelmaat.quote:Op zondag 17 april 2016 13:19 schreef Tarado het volgende:
[..]
PSV moet toch ook wel zulke wedstrijden gespeeld hebben anders stonden ze ruim op kop
De keuze voor El Ghazi valt wat mijn betreft wel te rechtvaardigen. Aan Schöne zou je helemaal niets hebben vandaagquote:Op zondag 17 april 2016 13:20 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Zijn dus 2 spelers bij die normaal geen basis spelen.
De vrijheid die El Ghazi zo af en toe heeft/had om voor te geven hadden ze Schone niet moeten geven.quote:Op zondag 17 april 2016 13:22 schreef Tagliano het volgende:
[..]
De keuze voor El Ghazi valt wat mijn betreft wel te rechtvaardigen. Aan Schöne zou je helemaal niets hebben vandaag
Schöne zou alleen zelden in die positie zijn gekomen maar vooral op het middenveld rondgelopen hebbenquote:Op zondag 17 april 2016 13:23 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
De vrijheid die El Ghazi zo af en toe heeft/had om voor te geven hadden ze Schone niet moeten geven.
Als dat inhoudt dat Bazoer en Gudelj dan minder ballen hadden moeten crosspassen zie ik opnieuw een win/win situatie.quote:Op zondag 17 april 2016 13:23 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Schöne zou alleen zelden in die positie zijn gekomen maar vooral op het middenveld rondgelopen hebben
Je kaas kan nog wel wat verder doorsmelten hoor.quote:
Dat is niet te hopen zegquote:Op zondag 17 april 2016 13:24 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Ten Hag, die gaat Cocu ooit opvolgen bij PSV.
Ik hoop Kalezicquote:Op zondag 17 april 2016 13:24 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Ten Hag, die gaat Cocu ooit opvolgen bij PSV.
Op zich zijn die crosspasses helemaal geen slecht idee, de uitvoering is alleen wat minderquote:Op zondag 17 april 2016 13:24 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Als dat inhoudt dat Bazoer en Gudelj dan minder ballen hadden moeten crosspassen zie ik opnieuw een win/win situatie.
Had ook wel verwacht dat Schone meer krediet had opgebouwd de laatste weken dan een matige beurt bij Cambuur teniet zou doen.quote:Op zondag 17 april 2016 13:24 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Als dat inhoudt dat Bazoer en Gudelj dan minder ballen hadden moeten crosspassen zie ik opnieuw een win/win situatie.
Faber speelt ook verschrikkelijk voetbal, als je dat als maatstaf neemt dan kan je beter voor Ten Hag gaan. Maar goed, lijkt me sterk dat PSV dat als maatstaf neemt.quote:Op zondag 17 april 2016 13:25 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Dan nog eerder Faber. Kalezic speelt verschrikkelijk voetbal.
Faber speelde met NEC vooral in de eerste seizoenshelft uitstekend voetbal. Als ik aan Ten Hag denk, dan komt meteen die periode met Rutten weer terug. Liever niet.quote:Op zondag 17 april 2016 13:27 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Faber speelt ook verschrikkelijk voetbal, als je dat als maatstaf neemt dan kan je beter voor Ten Hag gaan. Maar goed, lijkt me sterk dat PSV dat als maatstaf neemt.
je onderschat jezelf, die meningen van jou blijven hangenquote:Op zondag 17 april 2016 13:20 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik wissel wel vaker van paard wetende dat mijn posts toch niet blijven hangen.
Hahahaaaaahahaquote:
Zou verboden moeten worden, dragen van #14.quote:Op zondag 17 april 2016 13:32 schreef Brammess het volgende:
Letschert heeft rugnummer 14 BRENG HET IN BEELD FOX!!!!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |