Exact mijn plan.quote:Op zondag 17 april 2016 12:53 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee, in de rust gooi ik er even een wasje in.
Ze zetten meer dan prima druk, als ze dat al niet doen worden de passlijnen goed afgesloten waardoor je guaranteed een kansloze diepe bal krijgt.quote:Op zondag 17 april 2016 12:52 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Ze weten precies wat te doen met de 3-4-3 van Ajax (i.t.t. Ajax zelf).
Als je het opgelet had je kunnen weten dat ze vandaag voor Bling gaan en volgende week voor Gerrans.quote:Op zondag 17 april 2016 12:53 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Zelfs dan niet. Het is een typische Gerrans wedstrijd, dus ik kijk al uit naar je meltdown straks.
guaranteed.quote:Op zondag 17 april 2016 12:54 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ze zetten meer dan prima druk, als ze dat al niet doen worden de passlijnen goed afgesloten waardoor je guaranteed een kansloze diepe bal krijgt.
Zelfs als Ajax alle tijd en ruimte heeft om normaal te combineren zie ik van die kansloze dieptepasses of zeer slecht geplaatste korte passesquote:Op zondag 17 april 2016 12:54 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ze zetten meer dan prima druk, als ze dat al niet doen worden de passlijnen goed afgesloten waardoor je guaranteed een kansloze diepe bal krijgt.
Niet op de laatste NL etappewinnaar uit de Tour, Pieter Weening?quote:Op zondag 17 april 2016 12:54 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Als je het opgelet had je kunnen weten dat ze vandaag voor Bling gaan en volgende week voor Gerrans.
Die fiets daar niet meer pik.quote:Op zondag 17 april 2016 12:55 schreef MCH het volgende:
[..]
Niet op de laatste NL etappewinnaar uit de Tour, Pieter Weening?
Daar heeft Gerrans maling aan, die reed ook lekker zijn eigen sprint in Richmond terwijl Matthews daar wereldkampioen had kunnen worden.quote:Op zondag 17 april 2016 12:54 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Als je het opgelet had je kunnen weten dat ze vandaag voor Bling gaan en volgende week voor Gerrans.
Het staat 0-0.quote:Op zondag 17 april 2016 12:55 schreef Buitendam het volgende:
Als Ajax dit nog 70 minuten volhoudt winnen ze gewoon.
Ik verwacht alsnog dat Gerrans de boel gaat trollen.quote:Op zondag 17 april 2016 12:54 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ok.quote:Op zondag 17 april 2016 12:55 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Daar heeft Gerrans maling aan, die reed ook lekker zijn eigen sprint in Richmond terwijl Matthews daar wereldkampioen had kunnen worden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |