Ah ok.quote:Op zondag 17 april 2016 11:59 schreef mootie het volgende:
Ze dansen niet, ze doen alsof ze in de ruimte lopen.
Misschien niet chique, verveling, afreageren, geen idee. Waarom het Brussel een hoax maakt is me ook niet duidelijk.quote:
Drie hele secondes een gebbetje in een situatie die bol staat van spanning. Net even wat verlichting die soms hard nodig is.quote:Op zondag 17 april 2016 12:23 schreef mootie het volgende:
Misschien niet chique, verveling, afreageren, geen idee. Waarom het Brussel een hoax maakt is me ook net duidelijk.
Dit specifiek maakt niet dat mensen denken dat Brussel een hoax is hoor.quote:Op zondag 17 april 2016 12:23 schreef mootie het volgende:
[..]
Misschien niet chique, verveling, afreageren, geen idee. Waarom het Brussel een hoax maakt is me ook net duidelijk.
Maar het wordt wel weer aangevoerd als argument.quote:Op zondag 17 april 2016 12:32 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Dit specifiek maakt niet dat mensen denken dat Brussel een hoax is hoor.
Broodnodige ontlading idd.quote:Op zondag 17 april 2016 12:26 schreef Copycat het volgende:
[..]
Drie hele secondes een gebbetje in een situatie die bol staat van spanning. Net even wat verlichting die soms hard nodig is.
Vandaar de titel 'brussel hoax: lets dance'quote:Op zondag 17 april 2016 12:32 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Dit specifiek maakt niet dat mensen denken dat Brussel een hoax is hoor.
Wat snap je niet aan "dit specifiek"?quote:Op zondag 17 april 2016 12:38 schreef Wantie het volgende:
[..]
Vandaar de titel 'brussel hoax: lets dance'
Zijn 't forensische mensen of gewoon mensen met forensiche pakken aan?quote:
Nee, zoals bij dit soort complotten altijd het geval is wordt er grote hoeveelheden modder tegen de muur gegooid met de verwachting dat er altijd wel wat aan de muur blijft kleven.quote:Op zondag 17 april 2016 12:40 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Wat snap je niet aan "dit specifiek"?
Als dit nou het enige was... tja...
Zwaar werk forensic science - moeten ze 'n beetje lol in hebben om te ontspannen natuurlijk.quote:Op zondag 17 april 2016 12:45 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Ik denk juist dat ze op bloed geilen, zoals jij dat van mij denkt
Wie gedraagt zich nou zo tijdens zo'n vreselijke gebeurtenis? Over respectloos gesproken dit is een staaltje van. Waar zouden ze zo blij om zijn vraag ik me af? Mission accomplished?quote:
De hoaxgelovers op dit draadje.quote:Op zondag 17 april 2016 12:50 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Wie gedraagt zich nou zo tijdens zo'n vreselijke gebeurtenis? Over respectloos gesproken dit is een staaltje van. Waar zouden ze zo blij om zijn vraag ik me af? Mission accomplished?
Ik zie dan weer geen blijheid.quote:Op zondag 17 april 2016 12:50 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Wie gedraagt zich nou zo tijdens zo'n vreselijke gebeurtenis? Over respectloos gesproken dit is een staaltje van. Waar zouden ze zo blij om zijn vraag ik me af? Mission accomplished?
Weet je nog toen we samen met Kubrick die maanfilm maakten? Toen moest ik zo lopen.quote:Op zondag 17 april 2016 12:51 schreef mootie het volgende:
Ik zie dan weer geen blijheid.
Stel het me zo voor: Je ben net een astronaut in dat pak! Man doet een paar passen alsof hij op de maan loopt.
Zijn in elk geval geen professionals die eerder zo'n pak aan hebben gehad.quote:Op zondag 17 april 2016 12:45 schreef Tingo het volgende:
[..]
Zijn 't forensische mensen of gewoon mensen met forensiche pakken aan?
Maar je vind 't niet erg dat forensic professionals(or whatever they are) gaan tussendoor 'n dansje of moonwalk doen.quote:
Dit vermoed ik ook ja. Het zijn volwassen kleuters die lollig lopen te doen bij een massaslachting.quote:Op zondag 17 april 2016 13:03 schreef frietenstamp het volgende:
[..]
Zijn in elk geval geen professionals die eerder zo'n pak aan hebben gehad.
iedereen rouwt anders..quote:Op zondag 17 april 2016 13:07 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Dit vermoed ik ook ja. Het zijn volwassen kleuters die lollig lopen te doen bij een massaslachting.
Ontlading. Ze hebben net stukken huid van muur gepulkt en armen en benen verzameld. Mag het ff?quote:Op zondag 17 april 2016 13:06 schreef Tingo het volgende:
[..]
Maar je vind 't niet erg dat forensic professionals(or whatever they are) gaan tussendoor 'n dansje of moonwalk doen.
Dat mag wel van de autoriteiten natuurlijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |