abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_161632861
Lucas :D O+ lekker relaxed zo!

Dyre wat fijn, even tijd voor jullie. Lekker van genieten!
pi_161633039
Dyre, klinkt als een heerlijk weekend, en welverdiend! Veel plezier!

Hehe Chille L! 8-)

Hier een best goede dag gehad na het ochtend-debacle. W zijn laatste hoektand is door en hij is zo vrolijk en maakt constant nieuwe geluiden O+. Goedlachs jong. In de wagen zitten vindt hij hoe langer hoe minder tof, dus ik denk dat we de goede keus maken door niet voor de duo-wagen maar voor een meerijdplankje te gaan. In de speeltuin vandaag was er een moeder met een bellenblaas bezig voor haar dochter van 4, en W ging vrolijk meerennen met haar achter de bellen aan. Omg wat een goed idee echt, dat ik daar niet eerder aan gedacht heb! Van mijn schrik vanmorgen schrok de baby geloof ik ook, maar die is nu weer lekker druk gelukkig.

Oh en Razz, je staat er iig niet helemaal (en afleidingsloos) alleen voor, dat scheelt. Maar toch pittig :* voor je zorgen met je vader.
  vrijdag 22 april 2016 @ 20:02:38 #178
335643 faptist
Maakt fouten
pi_161633223
Oh l in het ikea badje incl eend. *smelt*
Hij heeft zo'n mooie oogopslag he.. knapperd.

dyre
Heel veel plezier vanavond en ga gewoon naar de bios. niets misschien; gewoon doen!
nagellak.. En het zit er ook nog netjes op?
Ik had het er gisteren nog over met een collega. Normaal was ik altijd iemand met tip top verzorgde nagels, maar sinds ro heb ik afgebroken nagels met rouwrandjes. :@

Crump
10 jaar ouder in 1 meter vrije val. Gelukkig niets ernstigs behalve een gebroken moederhart.
En bellenblaas is echt de bomb! Fijn dat je het nog net ontdekt hebt voordat ze weer uitverkocht zijn. Zeeman heeft goedkope en zijn vrij sterke bellen..

Hier zijn de waterpokken bijna over en heb ik vandaag bewust niet doorgebracht met opruimen, maar met mijn schoonzus+dochtertje. Wat was dat weer even gezellig.
Ro eet trouwens weer even een periode wat minder. Is dat normaal?
Rijst eet ze volop op het kdv, maar thuis ho maar. en ik hou zo van rijst :{
pi_161633746
Dyre, lekker van jullie weekendje samen genieten! L. heeft het vast naar haar zin bij opa en oma en het klinkt alsof jullie wel even wat rust en tijd voor elkaar verdiend hebben. :*.

Crump, wat zul je geschrokken zijn! :o. I is ook al eens van het bed gevallen, zoiets overkomt iedereen een keer. Gelukkig is hij gewoon zijn vrolijke zelf. O+.

Razz, :* voor de zorgen en de pittige tijd.

En L. in bad. O+. *slingert zara.com aan voor een tuinbroek.

Voor wie het vroeg: I heeft mij niet als zombie gezien. Dat leek me niet zo'n goed idee, dus ik heb eerst hem naar de go gebracht. En oh ja, ik moest ook nog naar de AH voor haarlak. Leek me ook slimmer om dat eerst te doen en dan pas te schminken. :+. Wat een rotspul is dat haarlak trouwens... Heb m'n haar al twee keer weer gewassen en nóg voelt het alsof er nog haarlak in zit.

Vanochtend gingen I en ik op de fiets naar het overdekte winkelcentrum hier in de buurt, en daar viel me weer op hoe veel vertrouwen hij blijkbaar heeft. Hij heeft er heerlijk omgescharreld, zonder naar mij om te kijken, en toen hij doorkreeg dat er een glijbaan was had ik helemaal wel kunnen vertrekken. :D.
En ik heb me ingeschreven bij de sportschool. Lekker laf een maandabonnement. Kan ik net voor de bruiloft nog even in shape raken. :').
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_161635279
Zo dad, sportief voornemen!

En van het bed vallen auw. Hier is het bed laag en weet R hoe hij eraf moet draaien. Op de tafel en stoel staan is wel nieuw en dan tapdansen :+

Razz, A is toch niet zoveel ouder dan 18 maanden? Ik snap er niets van, hoe kan ze dat plassen nou al doorhebben? Wow!

R heeft nu zoveel begrip en geloof dat de eerste memmy is geweest O+
Kan op alles bijna reageren, snap nu wat jullie zeiden van ze begrijpen elke dag meer.

Bellenblaas doen we hier al maanden. Enorm leuk. Vooral met wind. Of bij een tochtende deur :')
pi_161635488
oh herkenbaar DaD! W kijkt ook echt niet om, die gaat gewoon - doei moeder! in het volste vertrouwen dat ik er wel achteraan hobbel dus :') .
pi_161635653
DaD jij bent toch hartstikke slank? :o Hoezo in shape komen?

Wow wat knap van je pluis Razz!! *O* *O*

Wat sneu voor W ;( gelukkig heeft hij niets geraakt inderdaad!
pi_161636348
Slank misschien wel, maar strak is wat anders. :P.
pi_161637196
Sporty spice DaD! waar? We hadden samen kunnen gaan! Ik heb 'n abo voor 6 maanden, no escape :X

En hier ook zo'n veilig gehecht kind dat aan de wandel gaat zodra mijn koffie gebracht wordt :+ Tot groot vermaak van de omgeving uiteraard ;)

Morgenochtend gaan we met z'n 3en op pad: hoog tijd voor weer 's een gezinsfotosessie *) En in case you wonder: ik heb een hekel aan op de foto gaan :')
Everything will be fine in the end. If it's not fine, it's not the end
pi_161638519
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 april 2016 10:47 schreef Razztwizzle het volgende:
Hupje, +1 op NTS. Calcium zit ook in andere dingen. Misschien eens een kinderdiëtist raadplegen?
Het zal er wel op uit draaien dat ik inderdaad weer een consult ga aanvragen binnenkort. Ik kijk het nog heel even aan, we zijn pas 2 weken over op de opvolgmelk.

JM, wat een leuke foto :)

Sporten, goed voornemen! Ik zou ook weer meer moeten doen, maar er zitten zo weinig vrije uren in een dag en die tijd gebruik ik vaak graag om te slapen.

Oei, Crumpette, dat was schrikken!

Fijn he, faptist, de klussen laten voor wat ze zijn en er samen een fijne dag van maken.

Ik legde J om 19u in bed, maar hij vond het toen nog geen tijd voor de nacht, want een uur later wilde hij weer volop spelen. Ach ja, vanmiddag heeft hij heel braaf paspop gespeeld voor de autostoeltjes die we gingen proberen, dus hij had wat credits opgebouwd ;)
  vrijdag 22 april 2016 @ 22:52:39 #186
73386 Fazz
onderweg
pi_161639132
Goed geschminkt DaD :D had hem nog gezien voor je hem weghaalde :+

Crump, wat een schrik :o Gelukkig alles oké met W

Razz, fijn dat je de komende dagen gezelschap hebt! En :* voor je zorgen, hopelijk snel goed nieuws.

Past nog prima zo JM :+

SQ, wat k*t van je fiets :(

F is niet zo lekker, snot verkouden en erg veel hoesten. Nog meer rede voor drama als hij z'n zin niet krijgt :+ Ik hoop op een goede nacht, gisteren spuugde hij in een hoestbui z'n hele bed onder :{
pi_161645205
Goedemorgen :W

L is uit logeren en we staan allebei om 7 uur naast ons bed _O-
Nouja, we lagen er ook op tijd in, want nadat we gisteren heerlijk lekker met z'n tweetjes uit eten zijn geweest waren we allebei te gaar voor de bios en zijn we thuis lekker in bed gekropen :D

Jm, past nog prima hoor dat badje! :P
  zaterdag 23 april 2016 @ 07:47:40 #188
360012 Shopaholic1984
Girls just wanna have fun!
pi_161645249
L in het badje O+

Lekker hoor Dyre. Hier ook altijd vroeg wakker als de meiden uit logeren zijn. Maar je kunt in ieder geval niks doen tot je er zin in hebt. Wel lekker gegeten gisteren?

DaD aan het sporten. Moet ik ook gaan doen, maar wanneer dan?!

SQ zonder fiets. Zo klote dat mensen niet met hun tengels van andermans spullen kunnen blijven. Hopelijk snel een nieuwe fiets!

Hupje aan het kijken voor nieuwe autostoelen. Hebben wij ook gedaan. Nog niet gepast en gekocht. De verkoper bij de Prenatal wilde wel zijn auto ruilen tegen de onze. Uhm nee....

Hier gaat alles zijn gangetje. Nu lekker 2 weken vakantie. Op het werk is het niet zo gezellig. Veel grote groepen. Gezeik met ouders in groep 8. Ben blij dat ik daar niet de leerkracht ben. Volgend schooljaar hebben we nog meer grote groepen. Er moeten 6! mensen uit. Erg veel. Dat betekent een volgend jaar gemiddeld 30 leerlingen per klas. Nu hebben we er al 4 van 34.
N en L doen het prima. Ontwikkelen zich goed. Gaan samen stuntjes uithalen. Zijn na het ziek zijn weer vrolijk en gezellig.
pi_161650434
Een verslagje van onze ochtend van wakker worden tot fruit eten. Het is hier reuzegezellig, ik ben alleen wel een beetje moe :') .

7:30 Man de deur uit. Slaat nogal hard de deur dicht. Tas wakker. Huilen. Tas slaapt op mij nog even verder. Ik voel me supermama en dommel nog even met baby op mij O+ .

8:30 Annie wakker. Kak, Tas slaapt net lekker. Op mij. Als ninjamamma Tas in wieg proberen te leggen. FAIL. Tas huilt. Annie ook. Naar beneden rennen voor papfles Annie. Naar boven rennen.

8:45 Annie op ons bed geplempt, drinkt papfles en kijkt "Sakkasoe" (Zandkasteel). Tas krijst nogsteeds. *Plop* aan de borst. Stil. Zelf een krentebol en een glas water.

9:00 Tas doet een boer. Hij spuugt zichzelf, mijn rug en kussen en de slaapzak van Annie onder. Annie eet mijn halve "Kebbabol" op en kijkt nog een Zandkasteel terwijl ik Tas op bed verschoon.

9:15 Tas terug in wieg. Annie poepluier. Verschonen leidt tot Grote Driftbui. "Nee mamma nie luie nie!". Annie rent met blote billen door de kamer.

9:30 Annie verschoond. Tas slaapt. Het regent dat het giet. Weet je wat? Annie en mama gaan samen in bad. "Sellig mama O+ " .

9:45 Hard gekrijs uit de wieg. Annie en mama gaan weer uit bad. Ik doe een poging Annie aan te kleden. Wil ze niet. Tas huilt nog. Stress.

10:00 Annie aangekleed. Bij Tas. Die ineens weer slaapt, maar enorm stinkt. OK. Slaap is slaap, ook in poep. Nu mezelf nog aankleden, tandenpoetsen.

10:05 Ik in de badkamer. Annie speelt op haar kamer met.. Ja.. Wat eigenlijk? Ineens een BONK en gekrijs. Annie heeft de olifantenlamp van haar kast afgetrokken. Kwam op haar voet. Kusje erop.

10:15 Annie wil ook 'Tajjepoese'. Ok, leuk! Nu eens zonder geworstel..? Nee.. Ze wil met de borstel in haar mond rondrennen. Mag niet, eng. Annie is boos op mama en smijt de borstel met tandpasta in de WC. Tas huilt weer. Ik stop de speen terug en red de tandenborstel. Zelf nog even haar kammen en deo op, onderwijl zes keer de speen terugstoppend.

10:30 Annie naar beneden getild. In box. Terug naar boven. Tas huilt nog. Speen er weer in helpt niet. Oh kak, hij ligt in een plas melk. Nais Tas! Faalmoeder alert :@ . Tas mee naar beneden met schone kleren.

10:45 Tas omkleden op de tafel, Annie speelt in de kamer. Grist ineens Tas z'n poepluier van tafel en rent er mee rond. Achter Annie aan, Tas ligt bloot op tafel ( :@ ... ) .

10:50 Poepluier afgepakt. Stervende zwaan getroost. Tas verder aankleden. Annie wil op potje. OK, doen we. Tas in box, Annie broek uit, luier uit. Oh wacht. Poepluier. Eerst even verschonen. Snapt ze niet, Annie boos. Ze wil niet liggen voor de luier, ze wil op het potje. Dikke tranen en op de grond liggen huilen. Uitleggen weinig zin dus dan maar stug doorgaan met verschonen. Annie op potje. Nu weer vrolijkheid ten top, maar geen plasje. No problemo, luier weer aan.

11:15 Worstelen met Annie om luier weer aan te krijgen. Uiteindelijk verleid met filmpje op iPhone. Nu ze zo stil ligt te kijken zelf even gauw een glas water drinken. En een banaan eten. Ohja fruit! Goed idee.

11:30 Fruit eten met Annie aan tafel. Tas aan de borst. Best wel Zen zo. Even papa Facetimen.

Die zegt "Lekker rustig dagje, zo met de kinderen?".

Ja hoor lief. Heel rustig }:| .

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 23-04-2016 14:55:55 ]
pi_161650553
Ohhh razz ;( wat een rollercoaster zo zeg. Is het al bijna annie-dutjestijd?

Hier spuugde W net alles uit tot aan zijn ontbijt aan toe :o -O- hoewel we geluk hadden met de locatie en richting van het kotsen (want het spoot zo een meter vooruit :') ).. blijft het vies en sneu. Verder is hij nu wel vrolijk en heeft al water gehad. Pleaaasse geen buikgriep *bidt richting het spaghetti monster*.. die melk en banaan die op het program staan geloof ik maar vervangen voor een soepstengel en water en hopen op het beste?
pi_161650579
Oh en wij hebben net alle meubels omgegooid zodat de tv weer bereikbaar is voor iedereen, inclusief W. We gaan het zien. zee aan ruimte ineens weer O+.

Is dit een standaard ochtend met annie en tas Razz? Ik word er licht nerveus van merk ik :') dat belooft veel lol! En poep.
pi_161650647
DAD wat goed dat je gaat sporten ^O^ ! Ik vind je toch wel prachtig, maar vooral fijn dat je er de energie voor hebt nu. Je klinkt zoveel positiever dan toen I nog zo slecht sliep.

JM jaaa foto's van jullie mooie gezin!! (Ik vind jullie altijd zo knap, echt zo'n tijdschriftgezin O+ ).
Ik heb naar mijn lief gehint dat ik voor moederdagslashmijnverjaardag wel een mooie print wil van één van jouw foto's.

Welk stoeltje werd het uiteindelijk hupje?

Fazz wat sneu voor F! Hier ook twee verkouden kindjes, gesnotter all over the place. Tijd voor echte lente met zonder jas enzo :Y .

Shop dat klinkt niet fijn op school. Ik vind het zo zwaar, volle klassen. Had er dit jaar één met 34 derdeklassers, buhh. Doodvermoeiend. Wat fijn dat je meisjes het zo goed doen! Zag ook superlieve filmpjes van ze op IG, te cute O+ .

Dyre klinkt heerlijk jullie avond! En O+ uitslapen O+ , genieten zeg!!
pi_161650673
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 april 2016 15:02 schreef Crumpette het volgende:
Oh en wij hebben net alle meubels omgegooid zodat de tv weer bereikbaar is voor iedereen, inclusief W. We gaan het zien. zee aan ruimte ineens weer O+.

Is dit een standaard ochtend met annie en tas Razz? Ik word er licht nerveus van merk ik :') dat belooft veel lol! En poep.
Nee normaal is m'n lief tot 9:00 thuis en kan ik zelf eerst even douchen als A op bed bij hem een papfles drinkt. En dan gaat hij haar aankleden en met haar naar beneden en doe ik Tas verder. Stuk rustiger. Ik ben verwend :@ en dan is zo'n weekend alleen wel heftig.

Maar.. A sliep van 13 tot net en Tas ligt ook alweer een half uur te ronken in de box. Dus ik kon zomaar eens een stukje van de krant lezen met een kop O+ koffie O+ .

Arme W! Ik duim dat het geen buikgriep is :* .
pi_161650832
Ja ik dacht gezien je lange post ook al dat alles inmiddels wel sliep :) samen starten aan de dag is idd een stuk relaxter! En dit is ook pech natuurlijk. Rustig aan maar vandaag he!

Hier wordt de zifzaf gedanst met een soepstengel.
pi_161653140
Crump & Razz, ik moest wel heel erg lachen om jullie chaos-met-vies-posts, sorry :D :@

En Razz, ik moest héél hard blozen :@ Ik vind vooral de boys leuk, mezelf niet echt knap zeg maar ;) Maar Dank!!

Het was heel leuk en relaxed, ik ben heel benieuwd naar de pics. Verder chaotische dag ivm versnipperde net-niet-slaaps van Mr Lucas :X
Everything will be fine in the end. If it's not fine, it's not the end
pi_161655320
Razz. :'( . :o. :D. Ben je de rest van de dag nog een beetje doorgekomen? Wij hadden net de knoop doorgehakt over wanneer we voor een tweede gaan, maar dat gooi ik nog even in de heroverweging, geloof ik. ;).

Crump, beterschap voor W! Is de rest van zijn eten vandaag er wel in gebleven?

Jaaaa, echt een tijdschriftgezin inderdaad! O+. Ben benieuwd naar de foto's, Maris!

Wij hadden een heel leuke, kneuterige dag. Eerst op bezoek bij een jarige vriendin, daarna hebben we op de terugweg in een stadje lekker geluncht en wat geshopt (drie jurkjes rijker O-) ), en uiteindelijk zijn we via een toeristische route weer naar huis gereden. En I deed het zó goed overal. Het deerde hem zelfs niet dat hij pas anderhalf uur later dan normaal aan zijn middagdutje (in de auto) kon beginnen.
En weer thuis heeft Baard met de patio cleaner het terras schoongemaakt dus ik zit nu tegen onwijs smerige ramen aan te kijken. O+.
pi_161655617
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 april 2016 17:50 schreef JufMariska het volgende:
Crump & Razz, ik moest wel heel erg lachen om jullie chaos-met-vies-posts, sorry :D :@

En Razz, ik moest héél hard blozen :@ Ik vind vooral de boys leuk, mezelf niet echt knap zeg maar ;) Maar Dank!!

Het was heel leuk en relaxed, ik ben heel benieuwd naar de pics. Verder chaotische dag ivm versnipperde net-niet-slaaps van Mr Lucas :X
JM, ik ben het met Razz eens. Ik kwam toevallig via via op jouw fb terecht en ik zag echt een mooie, krachtige vrouw op de foto's staan.
  zaterdag 23 april 2016 @ 19:55:26 #198
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_161655770
Oh Razz, wat een toestand, kan me voorstellen dat het echt druk is zo met twee kleintjes. :* je doet t top hoor!

Verder niet bijgelezen. Niks hooikoorts, ben gewoon ziek -O- hoesten en erg benauwd en koortsig. Bah. Docentenkwaal, vakantie van twee weken is net begonnen :')

Melba is vandaag met J naar de kapper geweest. Hij heeft de hele tent bij elkaar gebruld :') maar ziet er niet meer uit als een feral child in elk geval. Ook geen wesley gelhoofd gelukkig!
Kwak
pi_161656012
Kapselfoto plz Kwak :7 ! Toastje met nieuw haar, ik ben nieuwsgierig! En vakantieziek, buhhh. Sterkte!

En nee DAD niet schrikken hoor! En vooral nog zo'n leukerd als I maken! En wat een fijne dag hadden jullie. Jij en Baard klinken altijd zo Zen-minded, echt een team!

Uiteindelijk werd het een fijne dag. A heeft lekker geluncht, goed geslapen en vanmiddag Tas voorgelezen, hem ingewijd in de wondere wereld van BabyTV en hem (iets te hardhandig :X ) bekend gemaakt met haar IKEA pannensetje. Toen hij bekomen was van de klap op z'n hoofd met een deksel ( :@ ik zat er naast ...) zijn we gaan wandelen . Daarna heb ik met Tas in de doek gekookt, gegeten, het Anniewilnietandenpoetsennie-drama doorlopen en nu ligt A te snurken en Tas aan den tiet te lurcken.

Ploatiesderbie:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 23-04-2016 20:07:22 ]
pi_161656142
Trouwens, iemand nog tips voor dat tandenpoetsgedoe?

Wat niet hielp: Nieuwe borstel, nieuwe tandpasta, laten kiezen, haar mijn tanden laten poetsen, liedjes zingen.

Wat wel werkt maar waar ik heel slecht tegen kan want gillen en drama: Houdgreep.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')