Wij hebben een wc-verkleiner incl trappetje. Geen idee welk merk, maar S is ook maar klein, en kan daar prima op zitten met de voetjes op het treetje ervoor. Werkt prima!quote:Op zondag 24 april 2016 11:49 schreef Chanty het volgende:
[..]
Jij weet hoe klein mijn Lucas is?dat wordt een heel hoog krukje
http://www.baby-walz.nl/F(...)LyTi-hWX5RoC_9_w_wcBquote:Op zondag 24 april 2016 11:49 schreef Chanty het volgende:
[..]
Jij weet hoe klein mijn Lucas is?dat wordt een heel hoog krukje
Buitenquote:Op zondag 24 april 2016 11:55 schreef AwayTL het volgende:
[..]
Ik denk dat dat met een krukje/trappetje en zitverkleiner wel omheen te werken is. Wat ik wel denk ik dat (gezien L soms net zo'n held is als V) de grote wc nog veel te eng is. Een potje is echt minder imposant.
Wc papiertje is de handigste oplossing met t potje. Maar eigenlijk was ik daar vaak te laat mee. Toen hij zei dat hij moest poepen ging hij op het potje. Niet dat ik dan nog zou moeten roepen 'nee, even wachten, er moet nog een papiertje in. Neehee, nog niet poepen!' . Maar ok dat is bij iedereen weer anders.
Buiten afspoelen zou ook een optie zijn. Maar het blijft vies. Als hij trouwens echt zindelijk gaat worden ben je denk ik max 3 weken met zo'n potje in de weer. Geen jaren.
Ik begin overigens pas bij 3 met het potje, tenzij hij echt anders aangeeft. Gaat altijd bij zn broer kijken, dus ik heb wel het vertrouwen dat hij het zegt.
Er zullen kinderen bij zijn die voor 2 zindelijk zijn, maar het is vrij uitzonderlijk (zeker bij jongens).
Als je nu al begint zou ik het er hoogstens neerzetten en that's it. Geven ze het zelf aan, mooi en tof, maar om ze er al zo jong op te zetten.. mwa, denk nog niet dat ze het snappen/daar mee bezig zijn. Disclaimer, uitzonderingen zijn er altijd.
Hmmmm goed punt daar had ik nog niet bij stilgestaan. Goed dan wordt het heeeeel veel wc papier. En idd maar zien of ik daarmee op tijd benquote:Op zondag 24 april 2016 11:57 schreef AwayTL het volgende:
Van billendoekjes raakt je afvoer verstopt trouwens. Die breken niet af. Dat zou ik echt niet doen.
Is ook de grootste vervuiler van het water in Nederland. Milieutechnisch dus ook niet een goede oplossing. Al is dat meestal een overweging die heel erg onderaan mijn prio lijst staat.
Awesome! Al denk ik serieus dat hij daar niet bij kan. Op het potje kon hij ook nog niet met zijn voeten bij de grond in december. Nu is hij wel wat gegroeid dus hopelijk nu wel.quote:Op zondag 24 april 2016 12:20 schreef DJMO het volgende:
[..]
http://www.baby-walz.nl/F(...)LyTi-hWX5RoC_9_w_wcB
Ik legde er een stukje keukenrol in, dat is wat groter dan wc-papier. En als er toch wat in het potje kwam, maakte ik het schoon met vochtig toiletpapier, dat mag wel in de wc.quote:Op zondag 24 april 2016 12:33 schreef Chanty het volgende:
[..]
Hmmmm goed punt daar had ik nog niet bij stilgestaan. Goed dan wordt het heeeeel veel wc papier. En idd maar zien of ik daarmee op tijd benen dan uitspoelen in de tuin. Maar probeer eerst de wc, kijken of ons krukje hoog genoegbis en anders even rondkijken naar wat anders. Met trappetje klinkt ook handig
Keukenpapierquote:Op zondag 24 april 2016 12:48 schreef Sylver_ het volgende:
[..]
Ik legde er een stukje keukenrol in, dat is wat groter dan wc-papier. En als er toch wat in het potje kwam, maakte ik het schoon met vochtig toiletpapier, dat mag wel in de wc.
En ik deed een beetje chloor of afwasmiddel in het potje, water erbij vanuit de keuken, dan leeg gooien in het toilet en droog maken met keukenrol.
voetsteun is verstelbaar.quote:Op zondag 24 april 2016 12:35 schreef Chanty het volgende:
[..]
Awesome! Al denk ik serieus dat hij daar niet bij kan. Op het potje kon hij ook nog niet met zijn voeten bij de grond in december. Nu is hij wel wat gegroeid dus hopelijk nu wel.
Nee man! Dat is papa's dagelijkse projectjequote:Op zondag 24 april 2016 20:20 schreef Crumpette het volgende:
Goed kapsel melba!en heeft hij die duplo unit gebouwd? Zo ver komt mijnes daar niet mee hoor!
Ik geef W ook wel eens pesto op brood bovenop zijn boterlekker! En zo teert hij nog niet helemaal weg, jeweets. Of hummus.
Hij is nog sneuer dan gister inmiddels met koorts, spugen, kaksplosies.. mijn arme kindeke
. Hopelijk slaapt hij een beetje vannacht.
Misschien toch maar eens om een puffer vragen bij de huisartsquote:Op zondag 24 april 2016 23:13 schreef faptist het volgende:
Beterschap lieve W.
Klinkt echt als een flinke griep. Hopelijk slaapt hij het eruit vannacht.
Kwak ..
Superschattig dat dansertje van jou.
Alleen eh.. Zou jij niet eens stoppen met roken?![]()
Beterschap. Lekker in je vakantie ook![]()
Lucas op de grote wc. Stoere vent! Stapje voor stapje. Hij komt er wel. Vind het al knap dat hij weet waar de wc voor is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |