quote:Op zondag 17 april 2016 11:20 schreef Dyre het volgende:
Ik vind het juist wel heel erg leuk om hier al die foto's van opgroeiende dreumesjes te zien. Als alles in het fototopic moet dan zou ik het hier ook wel saai vinden
Ik heb bovendien zelf niet echt het idee dat er veel wordt gefotospamd door 1 of meerdere users.
Chanty, 7 boterhammen?Groeispurt!
Hier ook een hoop gesnotter en gerochel sinds begin dit jaar. Vaak ook een dagje ziek. Ooit haast het overquote:Op zondag 17 april 2016 16:09 schreef Razztwizzle het volgende:
DotFijn te lezen dat ik niet de enige ben.
Vraag aan iedereen: Gaat die eeuwige verkoudheid nog eens over? Of is mijn kind de enige met een doorlopende snotneus/rochelhoest? Het is al bezig vanaf oktober en ik ben er zo klaar mee.
Ik weet niet precies hoe het in jouw regio geregeld is, maar hier zou je voor zoiets het beste je CB kunnen bellen. Zij sturen dan op afspraak een verpleegkundige naar je huis en dan kunnen jullie samen kijken hoe de situatie is en oplossingen overleggen.quote:Op zondag 17 april 2016 11:28 schreef AwayTL het volgende:
Thnx voor alle lieve woorden. Ik zit nog nergens aan te denken qua hulp, ik heb werkelijk geen idee wat er uberhaupt mogelijk is. Ik denk dat de dokter dat beter weet. Kijken wel even wat hij er van zegt.
Absoluut mogelijk!quote:Op zondag 17 april 2016 16:40 schreef Hupje het volgende:
Herkenbaar hoor, die zombie acties!
Ik ben benieuwd of L de rest van de dag nog iets wilde eten
ontdekte net een kies in aantocht. Kan het zijn dat J dáár al 3 dagen fikse koorts van heeft, of geeft dat alleen verhoging?
Die is al geweestquote:Op zondag 17 april 2016 16:46 schreef LuDann het volgende:
[..]
Ik weet niet precies hoe het in jouw regio geregeld is, maar hier zou je voor zoiets het beste je CB kunnen bellen. Zij sturen dan op afspraak een verpleegkundige naar je huis en dan kunnen jullie samen kijken hoe de situatie is en oplossingen overleggen.
Ja met de buikgriep heeft de HA meteen die hoest beluisterd, maar conclusie bleef: verkoudheid. Ze is ook niet benauwd ofzo. Alleen lijkt het dus 's nachts vaak of we middenin Pieterburen logerenquote:Op zondag 17 april 2016 16:17 schreef Crumpette het volgende:
Met een kind dat niet naar een opvang gaat is de snotneus meer uitzondering dan regel, sorry. Maar een rochelhoest vanaf oktober ook?dan zou ik misschien even de ha laten luisteren? Laatste keer dat W verkouden was sloeg dat ook omlaag met zeehondenhoest tot gevolg, maar dat was na 2 weken weer weg.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |