SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Event en Timing informatie Grand Prix van China
Coureurs:
Contructeurs:
Het actuele weer in Shanghai
Dat wordt nog flinke puzzel inderdaadquote:Op zondag 17 april 2016 07:17 schreef Sunri5e het volgende:
Heeft iemand een overzicht met daarop een overzicht met wie er op welke banden start?
quote:Op zondag 17 april 2016 07:17 schreef Sunri5e het volgende:
Heeft iemand een overzicht met daarop een overzicht met wie er op welke banden start?
Deden ze dat niet in die klasse van paar jaar terug waar ze allemaal met zelfde materiaal reden?quote:Op zondag 17 april 2016 07:22 schreef MakkieR het volgende:
Goeie morgen allemaal, heb zin zin in de race, Hamilton achteraan dat wordt smullen
Zat daaraan te denken, zal wel nooit gebeuren maar waarom niet gewoon schrappen die kwalificatie en dan de stand nemen. coureur die momenteel bovenaan staat als laatste laten starten, de tweede auto als een na laatste, derde auto twee na laatste, etc, zou dat niet waanzinnig leuk zijn?
Dat is leuk voor de SEAT Cupra Cup ofzo, niet voor de F1.quote:Op zondag 17 april 2016 07:22 schreef MakkieR het volgende:
Goeie morgen allemaal, heb zin zin in de race, Hamilton achteraan dat wordt smullen
Zat daaraan te denken, zal wel nooit gebeuren maar waarom niet gewoon schrappen die kwalificatie en dan de stand nemen. coureur die momenteel bovenaan staat als laatste laten starten, de tweede auto als een na laatste, derde auto twee na laatste, etc, zou dat niet waanzinnig leuk zijn?
Heb je toevallig ook die met welke coureurs nog hoeveel van welke banden hebben?quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb zelfs Ziggo :xquote:Op zondag 17 april 2016 07:41 schreef raptorix het volgende:
[..]
Of op de duitser kijken als je geen Ziggo hebt
Die kan ik zo 123 niet vinden.quote:Op zondag 17 april 2016 07:34 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Heb je toevallig ook die met welke coureurs nog hoeveel van welke banden hebben?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dan heb je wel lekker veel inhaalacties tijdens de racequote:Op zondag 17 april 2016 07:33 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Dat is leuk voor de SEAT Cupra Cup ofzo, niet voor de F1.
quote:Op zondag 17 april 2016 07:46 schreef tralalala het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. web![]()
Ja, maar dan wordt het gewoon een oneerlijke lollercompetitie.quote:Op zondag 17 april 2016 07:47 schreef MakkieR het volgende:
[..]
Dan heb je wel lekker veel inhaalacties tijdens de race
F1 en eerlijk jij bent de leukste thuisquote:Op zondag 17 april 2016 07:48 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ja, maar dan wordt het gewoon een oneerlijke lollercompetitie.
Nee, heerlijk dit, zo zonder dat er andere dingen van belang bezig zijnquote:Op zondag 17 april 2016 07:48 schreef Nattekat het volgende:
Zullen we afspreken dat we tot oktober geen vroege ochtendraces meer houden?
quote:Op zondag 17 april 2016 07:48 schreef Nattekat het volgende:
Zullen we afspreken dat we tot oktober geen vroege ochtendraces meer houden?
Dat het volkomen eerlijk is zeg ik niet, maar dit soort onzinnige kunstgrepen maken het alleen maar erger.quote:Op zondag 17 april 2016 07:49 schreef MakkieR het volgende:
[..]
F1 en eerlijk jij bent de leukste thuis
Ik werd wakker door een gigantische hagelbui in april WTFquote:Op zondag 17 april 2016 07:49 schreef SnowOokami het volgende:
[..]
ik werd wakker door die kut vogels... dus ik F*ck ik heb de race gemist*kijkt op wekker* ... oh phew
#kater
Ik schrok om 7:15 wakkerquote:Op zondag 17 april 2016 07:49 schreef SnowOokami het volgende:
[..]
ik werd wakker door die kut vogels... dus ik F*ck ik heb de race gemist*kijkt op wekker* ... oh phew
#kater
En het nog kutvogels noemen...wees dankbaarquote:Op zondag 17 april 2016 07:49 schreef SnowOokami het volgende:
[..]
#kater
Strak blauwe lucht hierquote:Op zondag 17 april 2016 07:50 schreef MakkieR het volgende:
[..]
Ik werd wakker door een gigantische hagelbui in april WTF
Hier schijnt de zon alquote:Op zondag 17 april 2016 07:50 schreef MakkieR het volgende:
[..]
Verschrikkelijkquote:Op zondag 17 april 2016 07:49 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Nee, heerlijk dit, zo zonder dat er andere dingen van belang bezig zijn
quote:Op zondag 17 april 2016 07:50 schreef MakkieR het volgende:
[..]
quote:Op zondag 17 april 2016 07:51 schreef heywoodu het volgende:
[..]
En het nog kutvogels noemen...wees dankbaar
hij had er op dat moment nog niet mee geredenquote:Op zondag 17 april 2016 07:52 schreef aesop het volgende:
Problemen met de auto van Max zijn hopelijk opgelost. Max leek nog niet helemaal zeker van zijn zaak.
Aansteller.quote:
Hier ook, mooie ochtend iigquote:
Rosberg wint dit blind.quote:
Ben geen ochtendmens.quote:
Nee niet heerlijk. Zondag hoor je uit te slapen.quote:Op zondag 17 april 2016 07:49 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Nee, heerlijk dit, zo zonder dat er andere dingen van belang bezig zijn
Als zijn auto weer ok is top 7. Ik verwacht dat Mercedes, Ferrari en Red Bull er sowieso voorblijven.quote:Op zondag 17 april 2016 07:54 schreef MakkieR het volgende:
wat zijn de voorspellingen voor max? ik zeg 5e plaatsRosbergen wint.
Een andere GP-winner is ook wel leuk voor de veranderibngquote:
Goh, maar dat gaat niet gebeuren.quote:Op zondag 17 april 2016 07:55 schreef F1gamer het volgende:
[..]
Een andere GP-winner is ook wel leuk voor de veranderibng
Dan ga je de GP voor Monaco als laatste eindigen zodat je een keer een GP kan winnen.quote:Op zondag 17 april 2016 07:22 schreef MakkieR het volgende:
stop eens met jinxenquote:Op zondag 17 april 2016 07:58 schreef Max23 het volgende:
Ik vrees een botsing tussen Massa en Max in de eerste bochten.
denk vanwege unsafe release ofzoquote:Op zondag 17 april 2016 08:01 schreef sasquatsch het volgende:
Hulkenberg 3 plekken straf? Start als 13de terwijl hij als 10de gekwalificeerd was.
yup unsafe releasequote:Op zondag 17 april 2016 08:01 schreef sasquatsch het volgende:
Hulkenberg 3 plekken straf? Start als 13de terwijl hij als 10de gekwalificeerd was.
Yup, vanwege de band die loskwam gisteren.quote:Op zondag 17 april 2016 08:01 schreef sasquatsch het volgende:
Zondag hoor je de godganse dag sport te kijkenquote:Op zondag 17 april 2016 07:55 schreef WEST het volgende:
[..]
Nee niet heerlijk. Zondag hoor je uit te slapen.
ivm met dat aflopende wiel.quote:Op zondag 17 april 2016 08:01 schreef sasquatsch het volgende:
Vanaf de middag ja.quote:Op zondag 17 april 2016 08:02 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Zondag hoor je de godganse dag sport te kijken
Ja, maar moet wel wat ontwijken, waardoor hij wat verliest,quote:Op zondag 17 april 2016 07:58 schreef Abdus18 het volgende:
Wooh bijna, zin inzou Hami ongeschonden door de 1e bocht komen? :p
quote:Op zondag 17 april 2016 08:01 schreef heywoodu het volgende:
Toch even anderhalf tientje op winst voor Hamilton tegen een notering van 18
is de race al klaar? er kan ook nog een SC komen.quote:
Lekker begin inderdaad.quote:Op zondag 17 april 2016 08:07 schreef WEST het volgende:
[..]
is de race al klaar? er kan ook nog een SC komen.
Vorig jaar was het neppe britse rapper, die het geluk hadquote:Op zondag 17 april 2016 08:09 schreef maniack28 het volgende:
Die stink Duitser heeft echt teveel geluk.
quote:Op zondag 17 april 2016 08:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
sainz gaat een podium pakken jongens
Die verprutst het wel weer.quote:Op zondag 17 april 2016 08:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
sainz gaat een podium pakken jongens
inderdaad, is vanalles en ik zie niks.quote:
behalve rosbergquote:
Had hij niet nodig. Was toen gewoon de betere.quote:Op zondag 17 april 2016 08:10 schreef F1gamer het volgende:
[..]
Vorig jaar was het neppe britse rapper, die het geluk had
Echt schandalig dat Pirelli niet meteen al het rotzooi van de baan haalt met een megastofzuiger oidquote:Op zondag 17 april 2016 08:09 schreef WheeledWarrior het volgende:
Gaat lekker met die banden dit weekend
SC en de rest pitquote:Op zondag 17 april 2016 08:11 schreef dyonvbaal het volgende:
Hoe kan Vettel die samen met Hamilton in de pits is geweest nu alweer 6de rijden?
Dat was Kimiquote:Op zondag 17 april 2016 08:11 schreef dyonvbaal het volgende:
Hoe kan Vettel die samen met Hamilton in de pits is geweest nu alweer 6de rijden?
quote:Op zondag 17 april 2016 08:12 schreef Swetsenegger het volgende:
Sainz optimaal mazzel van die hit van ricciardo en verstappen optimaal pech
Omdat het Kimi was die de pits in ging.quote:Op zondag 17 april 2016 08:11 schreef dyonvbaal het volgende:
Dat wel, maar hij kwam wel vies slecht weg.quote:Op zondag 17 april 2016 08:12 schreef Swetsenegger het volgende:
Sainz heeft het goed gedaan tot nu toequote:Op zondag 17 april 2016 08:12 schreef Swetsenegger het volgende:
Max en Sainz waren beide binnen, Max zou hebben moeten wachten totdat Sainz klaar wasquote:Op zondag 17 april 2016 08:12 schreef Peterselieman het volgende:
Vettel na neuswissel ver teruggevallen en ook Max ver achteraan nu
viel wel mee, voor de eerste bocht lag hij 10quote:Op zondag 17 april 2016 08:14 schreef tralalala het volgende:
[..]
Dat wel, maar hij kwam wel vies slecht weg.
Juist. En terecht ook. Sainz is goed bezig.quote:Op zondag 17 april 2016 08:14 schreef franklop het volgende:
[..]
Max en Sainz waren beide binnen, Max zou hebben moeten wachten totdat Sainz klaar was
zn initiele start was goed, alleen het doorschakelen ofzo niet, tweede gedeelte verloor die weer..quote:Op zondag 17 april 2016 08:14 schreef tralalala het volgende:
[..]
Dat wel, maar hij kwam wel vies slecht weg.
1 rondje ermee rijden dusquote:Op zondag 17 april 2016 08:16 schreef franklop het volgende:
Sotfs voor hamilton? Benieuwd wat ze voor plan hebben
Werkelijk briljantquote:
Was meer de schuld van Kimi die Vettel sneed. Vettel kon niet naar binnen door Kvyat. Die gewoon recht op de lijn had omdat hij er al volledig naast zat.quote:
opzich wel slim, eerste keer moest ie een neiwue neus, 2 keer kwam vorodelig uit door de safety en omdat die zo lang duurt en Hamilton toch al achteraar rijdt kan ie net zo goed nog een keer pitten om aan het bandenregelement te voldoen.quote:
Vettel schoot naar buiten,niet andersom.quote:Op zondag 17 april 2016 08:19 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Was meer de schuld van Kimi die Vettel sneed. Vettel kon niet naar binnen door Kvyat. Die gewoon recht op de lijn had omdat hij er al volledig naast zat.
Daar heb je wel een punt, maar wel een toffe actiequote:Op zondag 17 april 2016 08:19 schreef Peterselieman het volgende:
Vettel gaat straf krijgen voor die inhaalacties. Inhalen onder geel
Dat zou ik erg leuk vinden, zie het alleen niet gebeurenquote:Op zondag 17 april 2016 08:19 schreef Peterselieman het volgende:
lekker Kimi in zn nekquote:
Blijkbaar geldt dat niet voor de pitlane.quote:Op zondag 17 april 2016 08:19 schreef Peterselieman het volgende:
had toch de indruk dat kvyatt doorschoot, raakte kimi waardoor hij op de baan bleefquote:Op zondag 17 april 2016 08:19 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Was meer de schuld van Kimi die Vettel sneed. Vettel kon niet naar binnen door Kvyat. Die gewoon recht op de lijn had omdat hij er al volledig naast zat.
Leuk? Wil je nog een race of kijk je liever naar een parade?quote:Op zondag 17 april 2016 08:20 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Dat zou ik erg leuk vinden, zie het alleen niet gebeuren
Nope. Dat was minimaal. Terwijl Kimi wel naar binnen stuurde.quote:Op zondag 17 april 2016 08:20 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Vettel schoot naar buiten,niet andersom.
Bizar, want dat is ook onderdeel van het circuit.quote:Op zondag 17 april 2016 08:20 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Blijkbaar geldt dat niet voor de pitlane.
Moest wachten op Sainz bij de pitstop.quote:
Net als er zoveel hier blij zijn als er iets met een Mercedes gebeurt, ben ik blij als er wat met Vettel gebeurd... Iedereen heeft zo zijn favorietenquote:Op zondag 17 april 2016 08:21 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Leuk? Wil je nog een race of kijk je liever naar een parade?
moest wachten op Sainzquote:
alweer? zal die wel scheldenquote:Op zondag 17 april 2016 08:22 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Moest wachten op Sainz bij de pitstop.
Kan zijn inhaalmoves veel laten zienquote:
Ik gun het rosberg liever niet, maar als het dan moet wel door te racen. Heb overigens geen voorkeur voor Hamilton of Vettel.quote:Op zondag 17 april 2016 08:22 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Net als er zoveel hier blij zijn als er iets met een Mercedes gebeurt, ben ik blij als er wat met Vettel gebeurd... Iedereen heeft zo zijn favorieten
nee met de telefoon. Ze hebben geen zender.quote:
staat wel op de supersofts blijkbaar?quote:Op zondag 17 april 2016 08:26 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Vettel rijdt wel redelijk genottelijk
dat is gewoon 1 of andere knop op zijn stuurquote:
gebruikt of nieuw setjequote:Op zondag 17 april 2016 08:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
wat is het verschil tussen dichte en open rondjes?
dicht is nieuwe band, open eerder gebruikte bandquote:Op zondag 17 april 2016 08:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
gebruikte en nieuw banden dacht ikquote:Op zondag 17 april 2016 08:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
Die geile blonde deutschequote:Op zondag 17 april 2016 08:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
wie won er in Bahrein zijn 5e race op rij jongens?
Rosberg of Vettel?
Nasr.quote:Op zondag 17 april 2016 08:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
wie won er in Bahrein zijn 5e race op rij jongens?
Rosberg of Vettel?
Hamilton straks niet aan Max voorbijquote:
Doeiquote:Op zondag 17 april 2016 08:39 schreef Breaker.Faker het volgende:
Wat een lekkere saaie race ik zet de TV uit en ga lekker wat anders doen. Pfff formule1 zonden van je tijd zeg.
KYV, MAS allebei pitquote:
Eerst zat ie achter de ferrari's en daarna tegelijkertijd pitten met Sainzquote:Op zondag 17 april 2016 08:43 schreef vaarsuvius het volgende:
Weet iemand waarom Verstappen zo ver terug viel in het begin? In al die actie at the front heb ik dat helemaal gemist, en ineens reed hij achter Hamilton
Dat was in 2014 ook geregeld zo.quote:Op zondag 17 april 2016 08:44 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Moet zeggen dat het dit seizoen tot nu toe enorm meevalt met de saaiheid van de F1.
Alleen de absolute dominantie van Mercedes is saai (toegegeven, geen onbelangrijk detail), rest is meer dan prima.
Ferrari staat veel dichterbij dan ze laten zien. Ze verkloten het nogal eigenlijkquote:Op zondag 17 april 2016 08:44 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Moet zeggen dat het dit seizoen tot nu toe enorm meevalt met de saaiheid van de F1.
Alleen de absolute dominantie van Mercedes is saai (toegegeven, geen onbelangrijk detail), rest is meer dan prima.
alweer? daar moeten ze echt eens op gaan trainen bij TR... ok er was een safety car, maar daar hebben andere teams toch ook mee te makenquote:Op zondag 17 april 2016 08:44 schreef Donnie-Brasco het volgende:
[..]
Eerst zat ie achter de ferrari's en daarna tegelijkertijd pitten met Sainz
Dan lach ik de ballen uit mijn broekquote:
had heel lang in de pits gestaanquote:
Ja mijn gedachtequote:
Ja vorig jaar was het vooral ernstig, dan kon je veel races vooraf wel invullen, af en toe een verrassing van Max daargelaten.quote:Op zondag 17 april 2016 08:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat was in 2014 ook geregeld zo.
als je vlak achter elkaar zit in tijd moet je gewoon wachtenquote:Op zondag 17 april 2016 08:47 schreef vaarsuvius het volgende:
[..]
alweer? daar moeten ze echt eens op gaan trainen bij TR... ok er was een safety car, maar daar hebben andere teams toch ook mee te maken
Zou best kunnen. Als max nog maar 1 keer moet pitten en dan naar supersofts gaat en sainz nog 2 stops heeft....quote:
ik heb ze in m'n manager gekozenquote:Op zondag 17 april 2016 08:48 schreef SiGNe het volgende:
OOk opvallend dat de Haas'jes niet snel zijn.. Grosjean rijdt op plek 21
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |