Er is iemand met een aantal verschillende stoornissen. Daar komt het op neer.quote:Op maandag 18 april 2016 14:56 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik had gehoord dat hier fittie was. Maar moeilijk veel lezen, geen zin in. Houd het volgende keer lekker bij paar zinnetjes ofzo dankje x
Daar hebben jullie er wel meerderen van toch?quote:Op maandag 18 april 2016 14:58 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Er is iemand met een aantal verschillende stoornissen. Daar komt het op neer.
We sturen ze allemaal door naar KLB SC, je hoeft je geen zorgen te maken.quote:Op maandag 18 april 2016 14:58 schreef deadprez het volgende:
[..]
Daar hebben jullie er wel meerderen van toch?
Ach, dat houdt de boel een beetje levendig he hier.quote:Op maandag 18 april 2016 14:58 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Er is iemand met een aantal verschillende stoornissen. Daar komt het op neer.
Precies, beetje fittie machen, beetje mensen uitlachen. Het goede leven!quote:Op maandag 18 april 2016 15:01 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ach, dat houdt de boel een beetje levendig he hier.
Wij hebben er ook genoeg dus dat valt verder ook niet zo op.quote:Op maandag 18 april 2016 14:59 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
We sturen ze allemaal door naar KLB SC, je hoeft je geen zorgen te maken.
Ja toch, de mooie dingen van het levenquote:Op maandag 18 april 2016 15:01 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Precies, beetje fittie machen, beetje mensen uitlachen. Het goede leven!
Precies.quote:Op maandag 18 april 2016 15:02 schreef deadprez het volgende:
[..]
Wij hebben er ook genoeg dus dat valt verder ook niet zo op.
Goed. Braddie is ene baasje.quote:Op maandag 18 april 2016 15:04 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Precies.
Hoe bevalt braddie bij jullie?
Hoe gaat het afvallen? Hoeveel kapsalons heeft hij in de tussentijd weg geklapt?quote:
Ga maar weer terug naar KLB, anders moeten we Geerd weer gaan kalmeren.quote:Op maandag 18 april 2016 15:06 schreef deadprez het volgende:
maar als jullie niet meer gaan vechten ga ik weer hoor voordat ik geerd helemaal in de stress breng met mijn aanwezigheid
quote:Op maandag 18 april 2016 15:01 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Precies, beetje fittie machen, beetje mensen uitlachen. Het goede leven!
Zijzelf ook ze kunnen niet lang zonder KLB.quote:Op maandag 18 april 2016 15:06 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ga maar weer terug naar KLB, anders moeten we Geerd weer gaan kalmeren.
Tussendoor nog een beetje zuipen, af en toe bittergarnituur klappen en het is compleet!quote:
Bittergarniturenquote:Op maandag 18 april 2016 16:10 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Tussendoor nog een beetje zuipen, af en toe bittergarnituur klappen en het is compleet!
Omdat het me daar soms een beetje teveel word.quote:
quote:Op maandag 18 april 2016 16:25 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Omdat het me daar soms een beetje teveel word.
Ik zal binnenkort wel een keertje langs komen!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |