Dat sowiesoquote:Op zondag 17 april 2016 14:17 schreef Donnie-Brasco het volgende:
Dit is gewoon onterecht, als Ajax supporter zijnde kots je hier zelf toch ook van
Niet iets om trots op te zijnquote:Op zondag 17 april 2016 14:17 schreef JeSuisDroppie het volgende:
Ons jodengeluk laat ons niet in de steek
Als je nu eens zo vies kampioen wordt ipv op deze manier het kampioenschap verspelen, ik ben voor.quote:Op zondag 17 april 2016 14:17 schreef Donnie-Brasco het volgende:
Dit is gewoon onterecht, als Ajax supporter zijnde kots je hier zelf toch ook van
Laten we wel wezen, ik heb 90 minuten iets gezien wat de naam voetbal niet mag dragenquote:Op zondag 17 april 2016 14:17 schreef Donnie-Brasco het volgende:
En maar roepen over de terechte penalties van Feyenoord.quote:Op zondag 17 april 2016 14:17 schreef Donnie-Brasco het volgende:
Zeker waar, tuurlijk ben ik blij dat Ajax nog steeds in eigen handen heeft, maar ga nu niet juichen en op de borstkloppen na zo'n zaadpartij.quote:
Sow over kutvoetbal gesprokenquote:Op zondag 17 april 2016 14:19 schreef GewoneBurger het volgende:
Compenseert weggeven 2-0 voorsprong bij Roda aardig imo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |