Ik was ff met wat anders bezig maar als je zo'n Ludwig zo laat voorgeven vraag je er toch om.quote:
hebben we onze moraalridder ook weer.quote:Op zondag 17 april 2016 13:45 schreef Tarado het volgende:
[..]
wat een onzin, als je het uiteindelijk niet redt niet nee
Dit Ajax en op 1 staan in de ranking werkt ook gewoon niet. Het kan blijkbaar allemaal pas als je nummer 2 staat. Zou niet uitsluiten dat je na verlies alsnog kampioen wordt, terwijl als je dit wint het tegen Heerenveen en Twente ook gewoon billenknijpen is.quote:Op zondag 17 april 2016 13:36 schreef Ajacied422 het volgende:
Wat is het toch weer schrijnend om te zien, dit Ajax.
Het kampioenschap weggeven.quote:
Barazite domineert Ajax.quote:Op zondag 17 april 2016 13:50 schreef Donnie-Brasco het volgende:
Gasten kunnen alleen maar kanjer voetbal op de mat leggen tegen utrecht, het is echt ongelofelijk. Stelletje broekpoepers bij elkaar. Wist gewoon dat ze het gingen verkankeren.
Het heeft helemaal niet met angstgegnergedoe te maken.quote:Op zondag 17 april 2016 13:50 schreef Donnie-Brasco het volgende:
Gasten kunnen alleen maar kanjer voetbal op de mat leggen tegen utrecht, het is echt ongelofelijk. Stelletje broekpoepers bij elkaar. Wist gewoon dat ze het gingen verkankeren.
als je met deze ploeg kampioen wordt heb je het toch gewoon verdiend, ik snap niet wat daar moraalridder aan isquote:Op zondag 17 april 2016 13:49 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
hebben we onze moraalridder ook weer.
Omdat Utrecht met twee spitsen speelt.quote:Op zondag 17 april 2016 13:51 schreef Smoofie het volgende:
Waarom spelen we eigenlijk 3-4-3 met deze cv's regen Utre ht
Het zijn gewoon zenuwachtige teringlijers.quote:
Als je het vaak genoeg schreeuwt, ga je er zelf in geloven.quote:Op zondag 17 april 2016 13:51 schreef Donnie-Brasco het volgende:
[..]
Het zijn gewoon zenuwachtige teringlijers.
Nee, maar ze laten wel relatief veel punten liggen tegen ze.quote:Op zondag 17 april 2016 13:51 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Het heeft helemaal niet met angstgegnergedoe te maken.
Omdat Ajax gewoon voetballend niets te bieden heeft. Al het hele seizoen niet, maar dat past niet in het complotdenken.quote:Op zondag 17 april 2016 13:52 schreef Donnie-Brasco het volgende:
[..]
Nee, maar ze laten wel relatief veel punten liggen tegen ze.
Ik denk dat Frank de Doer dit topic leest en hij de haters zo terug wilt pakken, hij weet ook wel dat Badder nu terug komt..quote:
Beetje opportunisme, lekker hoorquote:Op zondag 17 april 2016 13:54 schreef Vjenne12345 het volgende:
Waarom geeft men hoge voorzetten op Younes?![]()
![]()
Daarom is Utrecht ook de enige ploeg waar ze dit jaar twee keer van verliezenquote:Op zondag 17 april 2016 13:53 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Omdat Ajax gewoon voetballend niets te bieden heeft. Al het hele seizoen niet, maar dat past niet in het complotdenken.
Twente thuis paar jaar terug.quote:Op zondag 17 april 2016 13:55 schreef KingRadler het volgende:
wanneer was de laatste keer bij Ajax dat ze kampioenskandiaat uitstraalden
Of was hij nou voor barcelona? Of was 't alweer PSG? Ik weet het nooit zo goed met die jongen.quote:
die is niet voor Ajax.quote:Op zondag 17 april 2016 13:56 schreef ikkanditveldnietleeglaten het volgende:
Er zijn wat ajacieden die wat mad zijn
[..]
Of was hij nou voor barcelona? Of was 't alweer PSG? Ik weet het nooit zo goed met die jongen.
Wie nog meer? je hebt het over Ajacieden?quote:Op zondag 17 april 2016 13:56 schreef ikkanditveldnietleeglaten het volgende:
[..]
Of was hij nou voor barcelona? Of was 't alweer PSG? Ik weet het nooit zo goed met die jongen.
Bedankt Hansquote:Op zondag 17 april 2016 13:56 schreef ikkanditveldnietleeglaten het volgende:
[..]
Waarom staat FC Utrecht 4e?quote:Op zondag 17 april 2016 13:55 schreef Donnie-Brasco het volgende:
[..]
Daarom is Utrecht ook de enige ploeg waar ze dit jaar twee keer van verliezen
Omdat de Eredivisie barst van kutcoaches opgeleid door honden in Zeist.quote:Op zondag 17 april 2016 13:58 schreef ikkanditveldnietleeglaten het volgende:
[..]
Omdat de rest van de Eredivisie er niets van kan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |