Dat meisjequote:Op zaterdag 16 april 2016 22:07 schreef Etsu het volgende:
al ben ik nog steeds MAD dat hij heeft gebekt met dat meisje
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zaterdag 16 april 2016 22:11 schreef Toto69 het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.zou hem doenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
heb je je oren en neus meegeteld?quote:
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 16-04-2016 22:12:57 ]![]()
Inso, wat vind jij
CUL / Uit eten in Londen. Duurder of goedkoper dan NLYour beauty never ever scared me.![]()
Robinookquote:Op zaterdag 16 april 2016 22:12 schreef Amarantha het volgende:
Inso, wat vind jij
CUL / Uit eten in Londen. Duurder of goedkoper dan NLWat een kutwijf is dat zeg
Dat topic van haar dat ze bij slechte service 5 cent fooi wilde geven__
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”![]()
DM gestuurdquote:Op zaterdag 16 april 2016 22:13 schreef Fok-it het volgende:
[..]
RobinookWat een kutwijf is dat zeg
Dat topic van haar dat ze bij slechte service 5 cent fooi wilde geven__
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 16 april 2016 22:13 schreef Etsu het volgende:
[..]
dan kies ik voor je anus, want ik hou van poep![]()
![]()
quote:
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”![]()
gezelligquote:Op zaterdag 16 april 2016 22:16 schreef Toto69 het volgende:
[..]
rustig
ga straks als t goed is uit met een FOK!ker en nog wat mensen
daar![]()
Heb je al je eerste pint op Toto?“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”![]()
Ik drink nietquote:Daar gaan we vanavond achter komen. Wss alleen als je minstens een 6/10 bent. Don't qualifyquote:![]()
![]()
Daar moet je dan toch een keer vanaf nu jei n Uk Woontquote:Op zaterdag 16 april 2016 22:18 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ik drink niet
[..]
Daar gaan we vanavond achter komen. Wss alleen als je minstens een 6/10 bent. Don't qualify“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”![]()
Man, die Britse mannen zijn kaololelijk.quote:Op zaterdag 16 april 2016 22:18 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ik drink niet
[..]
Daar gaan we vanavond achter komen. Wss alleen als je minstens een 6/10 bent. Don't qualify
Als je op de eilanden niet kunt scoren, kun je beter monnik worden.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
kent iemand brooklyn nine-nine?Op donderdag 4 september 2014 01:55 schreef Tchock het volgende:
Sof is een balletje sarcasme omwikkeld met sarcasme in een sarcasmesausje met sarcasmesprinkles.![]()
Dit klopt. Zeker boven London.quote:Op zaterdag 16 april 2016 22:19 schreef Kaneelstokje het volgende:
Als je op de eilanden niet kunt scoren, kun je beter monnik worden.Alles dankzij God en alles op eigen kracht![]()
Ik moet niksquote:Op zaterdag 16 april 2016 22:19 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Daar moet je dan toch een keer vanaf nu jei n Uk WoontTijd om monnik te worden.quote:Op zaterdag 16 april 2016 22:19 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Man, die Britse mannen zijn kaololelijk.
Als je op de eilanden niet kunt scoren, kun je beter monnik worden.![]()
![]()
best leuke serie denk ikquote:
ben nu de pilot aan het kijkenOp donderdag 4 september 2014 01:55 schreef Tchock het volgende:
Sof is een balletje sarcasme omwikkeld met sarcasme in een sarcasmesausje met sarcasmesprinkles.![]()
Waarom drink je niet dan?quote:Op zaterdag 16 april 2016 22:20 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ik moet niks
[..]
Tijd om monnik te worden.“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”![]()
Is wel aardig, maar niet iets dat je over een maand nog hebt onthouden.quote:Op zaterdag 16 april 2016 22:21 schreef supersof het volgende:
[..]
best leuke serie denk ik
ben nu de pilot aan het kijken
Heb er best veel gezien, maar zou geen een aflevering kunnen beschrijven.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Ik heb er gewoon nooit behoefte aan gehad. Daarnaast wat dingetjes van vroeger. En medisch ook beter denk ik, evenals niet roken.quote:![]()
Zou dat moeten dan?quote:Op zaterdag 16 april 2016 22:22 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Is wel aardig, maar niet iets dat je over een maand nog hebt onthouden.
Heb er best veel gezien, maar zou geen een aflevering kunnen beschrijven.Op donderdag 4 september 2014 01:55 schreef Tchock het volgende:
Nee.quote:
Maar van bijvoorbeeld Friends of South Park weet ik alles nog.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Ik zou als ik een altijd open wond heb ook niet veel alcohol drinken trouwens.Alles dankzij God en alles op eigen kracht![]()
Heb ik met HIMYMquote:Op zaterdag 16 april 2016 22:26 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nee.
Maar van bijvoorbeeld Friends of South Park weet ik alles nog.
Kan al die afleveringen dromen“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”![]()
Als ik die niet had nog niet denk ikquote:Op zaterdag 16 april 2016 22:26 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik zou als ik een altijd open wond heb ook niet veel alcohol drinken trouwens.![]()
![]()
Fair enoughquote:Op zaterdag 16 april 2016 22:22 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ik heb er gewoon nooit behoefte aan gehad. Daarnaast wat dingetjes van vroeger. En medisch ook beter denk ik, evenals niet roken.
Gaat het wel beter met je wonden?“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
Forum Opties Forumhop: Hop naar: