Gewoon vragen! De drieling van m'n broer is ook al wezen logeren bij mijn ouders (O gaat nu naar m'n schoonmoeder, omdat mijn ouders al meer bij hen oppassen omdat zij het harder nodig hebben). Hun andere opa en oma vinden drie baby's tegelijk teveel (zou ik ook vindenquote:Op woensdag 20 april 2016 11:24 schreef Razztwizzle het volgende:
Buhh Sillie, daar zou ik ook van huilen. Maar gelukkig ben je er nu achtergekomen! Dat is het belangrijkste toch. Niet te streng zijn voor jezelf hoor.
Ooh FF dat klinkt heel fijn! Genieten! Ik durf nu met twee kindjes niet meer zo goed te vragen of ze mogen logerenis nogal wat, wat ik dan van opa/oma vraag. En andere logeeradressen hebben we eigenlijk niet.
Vandaag is m'n grote Pluis naar het KDV. Ik heb al megaproductief de badkamer gepoetst en de rest van de dag ga ik kroelen met m'n baby. Als DHL nou even opschiet met de Kruidvatmegabestelling, dan kan ik 'm lekker in bad doen. Even aandacht voor kleine Tas die altijd maar moet wachten omdat z'n zus dan weer iets moet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat een heerlijke dag!Vanochtend alvast visite voor mijn verjaardag (morgen) gehad van vrienden met hun bijna tweejarige dochter. Ze hebben zo lief samen gespeeld.
Rammeldebammel en later vanmiddag zijn N. en ik het park in geweest. Ze was nog even bang voor het gras, maar binnen een paar minuten was ze meters bij me vandaan en kroop ze het hele grasveld over.
![]()
Plaatje bij het praatje (inclusief de best gestylede baby ooit.):
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Verder nog over de w-zit gehad, de arts zegt dat ze dit probleem nooit ziet bij zulke jonge baby's maar ze denkt dat het niet veel kwaad kan. Proberen het een beetje te corrigeren. En ik maakte me een beetje zorgen omdat ze eigenlijk nooit van rug naar buik draait maar dat deed ze daar op de tafel dus wel spontaan.![]()
![]()
Ik had graag een verwijzing voor een dietist gehad maar dat wilde ze pas doen als we een maand bezig waren met het dieet en het lange termijn was. Zit ook wat in. Ik denk er even over.
Je bedoelt mij geloof ik he?quote:Op woensdag 20 april 2016 15:49 schreef Mariposas het volgende:
Lekker zo in het gras, gestreeptestoel!
en je wilt dus graag een 2-jarige begrijp ik?
Ah ja, op de 1 of andere manier dacht ik dat gestreeptestoel dit had gepost (slaapgebrek), maar dan snap ik de rammels.quote:Op woensdag 20 april 2016 15:54 schreef Selvaria het volgende:
[..]
Je bedoelt mij geloof ik he?
En ja, lijkt me wel makkelijk, die hele babytijd overslaan.![]()
Maar zonder gekheid, N. vindt andere kindjes zo ontzettend leuk, ik kan nu al smelten bij het idee dat ze hopelijk ooit grote zus mag worden.
In principe moeten ze gewoon de lijntjes van de curve volgen. Hoeft niet in het midden, mag ook op de -1 lijn bijvoorbeeld of juist erboven. Ik ben op het inloopspreekuur geweest, deze meting van vandaag is dus een extra meting inderdaad. Maar ze is kennelijk niks gegroeid in een maand tijd. Dat is eigenlijk niet de bedoeling.quote:Op woensdag 20 april 2016 16:03 schreef kazy het volgende:
Leuke foto's LuDann en Selvaria!
Lengtecurve: hoewel we M. niet recent hebben gemeten op het CB, merk ik ook dat de lengtegroei hier stagneert. Hoort dat er niet gewoon bij of stagneert dit te veel LuDann? (Er lijkt ook niet zoveel tijd tussen de metingen te zitten of zie ik dat verkeerd?)
Vraagje aan de dames die na het eindigen van het kolfrecht nog bv geven: hoe ging dat bij jullie met het minder (hier 1x per dag) kolven? Ik had gisteren dus echt ploftettenThuis alsnog gekolfd maar ze bleven vol voelen. Het helpt hier ook niet echt dat tegelijkertijd de nachtvoeding aan het verdwijnen is, waardoor ik feitelijk gisteren 3 voedingen heb overgeslagen. M'n collega's zeiden al dat ik gewoon 2x moest kolven, want flexibele werkgever en niemand die er op let zolang je je werk goed doet, maarja mijn verantwoordelijkheidsgevoel vindt dat niks
Anderzijds is een borstontsteking ook niet alles..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Net heeft N. anderhalf uur gewend bij het kdv, ze vond het erg leuk! Het is met een verticale groep, dus alle grote kindjes gingen haar speeltjes geven. Over twee weken voor het echie, ik ben erg benieuwd of het hun gaat lukken N. in slaap te krijgen en uit een flesje te laten drinken....Carpe diem, quam minimum credula postero.
Bij ons was de vpk heel stellig dat het mocht zo gauw ze goed kan zitten. Ze zei uit zichzelf 'jullie mogen ook lekker gaan fietsen!' Dus wij zo van 'echt waar joh??' en zij: 'jaaaa, kijk nou hoe stevig ze zit!'quote:Op woensdag 20 april 2016 16:37 schreef LuDann het volgende:
Fijn dat je niet meer hoeft te kolven Mariposas, je was het al een tijdje zat dacht ik he?
Super dat het wennen goed ging Saskia! Ik kan me voorstellen dat je benieuwd bent hoe het gaat met slapen en drinken. Dat zal misschien even wennen zijn.
Ik ben helemaal vergeten te vragen van het fietsen! Had ik ook willen doen bij het CB. Ik ga op Koningsdag wel even kijken voor een zitje want ik denk eigenlijk dat wij ook wel mogen. Wat denken jullie?
Ik denk het ook wel, ze kan ook zelf gaan zitten. Ik zal het vrijdag de VPK die haar vandaag zag nog even vragen, die is dan op mijn onderzoekslocatie.quote:Op woensdag 20 april 2016 16:40 schreef SaskiaR het volgende:
[..]
Bij ons was de vpk heel stellig dat het mocht zo gauw ze goed kan zitten. Ze zei uit zichzelf 'jullie mogen ook lekker gaan fietsen!' Dus wij zo van 'echt waar joh??' en zij: 'jaaaa, kijk nou hoe stevig ze zit!'
Dus dan mag Wolk vast ook wel
quote:Op woensdag 20 april 2016 16:23 schreef SaskiaR het volgende:
Gelukkig is ze nu wel weer vrolijk Lu! Hier buigt N's lengtecurve ook best veel af, dus misschien is dit normaal voor deze leeftijd?
Mooi hoor Sel! Trouwens, van ons CB mochten we nu al gaan fietsen, omdat N. al prima kon zitten, dus dat kan jij vast ook doen? Zitje wordt as we speak gemonteerd
Sillie, heel veel sterkte!We hadden de knoop zelf al doorgehakt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Net heeft N. anderhalf uur gewend bij het kdv, ze vond het erg leuk! Het is met een verticale groep, dus alle grote kindjes gingen haar speeltjes geven. Over twee weken voor het echie, ik ben erg benieuwd of het hun gaat lukken N. in slaap te krijgen en uit een flesje te laten drinken....Ons gevoel zegt dat het prima verantwoord is: zo is bijna 1, ze kan heel lang zelf blijven zitten, zelf op de knietjes gaan zitten zonder dat ze zich ergens aan vasthoudt, zelf staan en naar beneden, langs de tafel en achter de loopwagen lopen, het lijkt ons heel sterk dat haar ruggetje niet sterk genoeg is.
![]()
Als man en ik allebei vrij zijn en het mooi weer is gaan we ervoor!![]()
Fijn dat het wennen goed ging!Hopelijk lukt het ze inderdaad, het zou fijn wezen als je je daar geen zorgen meer over hoefde te maken (en anders gaat ze ook heus niet stuk
)
De S.chat.kistquote:Op woensdag 20 april 2016 16:47 schreef Aerenia het volgende:
Welk KDV is het uiteindelijk geworden Saskia?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |