LuDann, wat heftig zo joh!

Wat iemand al zei: ik zou ook je zorgverzekering even inschakelen m.b.t. die wachttijd, heb al vaker gehoord dat die ook kunnen helpen!
Pfff, je hebt er niks aan, maar heel veel sterkte gewenst voor jullie!
Overigens hoeft pinda niet per se zo heftig te zijn hoor (al hoor je dat wel vaak inderdaad); mijn man is ook allergisch, maar gelukkig 'valt het bij hem nog mee'. D.w.z.: hij krijgt wel last van z'n lippen/mond (tintelingen) en in het ergste geval komt alles er gewoon weer uit. Maar gelukkig hoeft er geen epi-pen aan te pas te komen enzo.Hier ook weer een zielige Minion

dankzij de antibiotica was het hoesten binnen een paar dagen over, maar nu is ze weer (nog steeds?) verkouden en is weer zo aan het hoesten...een week na die kuur...
Ik hoop maar niet dat het nog dezelfde luchtweginfectie is en dat de antibiotica niet voldoende geholpen heeft, want dan zijn we alleen maar verder van huis

Overigens vermoeden we hier een reactie op mango, iemand daar wel eens van gehoord?

Een paar maanden terug had man al het idee dat ze daardoor last had van d'r ontlasting. Gisteren bij m'n zus weer geprobeerd en toen kreeg ze ook wat rode vlekken in d'r gezicht. En vannacht was ze opeens helemaal overstuur en lag te kronkelen in d'r bedje terwijl ze ook steeds scheetjes moest laten