abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_161543433
Sterkte Lu en Wolk! :*
Carpe diem, quam minimum credula postero.
pi_161543560
LuDann, ik heb je een pm gestuurd.
pi_161543931
LuDann je hebt er geen bal aan maar :* voor jou en Wolk.
pi_161543961
Ohh Lu ;( Wat sneu. :*
pi_161544001
Oh LuDann :*

Hier nu ook een week huidproblemen in z'n gezicht, heb zelf het vermoeden dat het vooral opkomt als hij zich druk/warm maakt, dokter zegt dat we het nog tot eind deze week moeten insmeren met zalf..
pi_161544732
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 april 2016 09:44 schreef pinquit het volgende:
Pinda is trouwens vaak een stomme rot allergie. Iedereen die ik ken met pinda-allergie heeft het super heftig, volgens mij triggert het al heel snel, en heel heftig :{
Check :7. Komen we terug bij de discussie van vorige week. Doordat veel mensen aangeven iets niet te mogen/willen hebben, werd de chef er tureluurs van en was hij niet altijd even zorgvuldig meer, gevolg: ik lag eind vorig jaar tegen de vlakte middenin een restaurant.

LuDann, sterkte :*
pi_161544764
He bah toch LuDann. Hopelijk komt er snel ergens een gaatje vrij voor jullie, een maand kan nu echt niet meer! Heel veel sterkte en ik hoop zo dat er snel dingen uitgesloten en bevestigd kunnen worden. :*
pi_161545027
LuDann, wat heftig zo joh! ;( Wat iemand al zei: ik zou ook je zorgverzekering even inschakelen m.b.t. die wachttijd, heb al vaker gehoord dat die ook kunnen helpen!
Pfff, je hebt er niks aan, maar heel veel sterkte gewenst voor jullie! :*

Overigens hoeft pinda niet per se zo heftig te zijn hoor (al hoor je dat wel vaak inderdaad); mijn man is ook allergisch, maar gelukkig 'valt het bij hem nog mee'. D.w.z.: hij krijgt wel last van z'n lippen/mond (tintelingen) en in het ergste geval komt alles er gewoon weer uit. Maar gelukkig hoeft er geen epi-pen aan te pas te komen enzo.

Hier ook weer een zielige Minion ;( dankzij de antibiotica was het hoesten binnen een paar dagen over, maar nu is ze weer (nog steeds?) verkouden en is weer zo aan het hoesten...een week na die kuur...
Ik hoop maar niet dat het nog dezelfde luchtweginfectie is en dat de antibiotica niet voldoende geholpen heeft, want dan zijn we alleen maar verder van huis :{

Overigens vermoeden we hier een reactie op mango, iemand daar wel eens van gehoord? :? Een paar maanden terug had man al het idee dat ze daardoor last had van d'r ontlasting. Gisteren bij m'n zus weer geprobeerd en toen kreeg ze ook wat rode vlekken in d'r gezicht. En vannacht was ze opeens helemaal overstuur en lag te kronkelen in d'r bedje terwijl ze ook steeds scheetjes moest laten ;(
pi_161546431
Nou, terug van het CB :)
10510 gram, 71,4 cm (da's niet zo lang eigenlijk). Complimenten voor hoe sterk ze is; we mogen gaan fietsen *O* Fijne motoriek en communicatie ook prima.
Alle grove motoriek gaat wat langzamer, maar dat is niet zo erg. Niet alle kinderen rollen of kruipen, maar dat is ook weer niet zo heel erg.
  dinsdag 19 april 2016 @ 13:15:19 #160
171422 LadyBlack
paint it black
pi_161548095
Twist, kan een allergie voor steenvruchten zijn misschien? Dus ook op termijn uitkijken met pruimen, kersen etc. Of heeft ze dat al gehad?

LuDann, wat slopend ;(
pi_161548732
Jeminee LuDann, ik schrik van je bericht van gister, arme Wolk en arme jullie. Ik weet er weinig van hoor, maar de opmerking epi-pen lijkt me niet overdreven, gezien de heftigheid van de reacties. Een maand wachten op een afspraak, dat kan toch niet zou je denken. Hopelijk kunnen jullie heel snel terecht en kunnen er dingen bevestigd worden.

Veel sterkte! :*
pi_161549426
Jeetje Ludann wat heftig allemaal! Ik zou ook aandringen bij HA en verzekering op een eerdere afspraak. Wat je beschrijft lijkt me reden genoeg. Hele dikke kus voor jullie :*
pi_161549430
Sterkte Ludann en Wolk :*
Kan de huisarts geen spoedafspraak voor jullie vragen? Hier in de regio doen ze dat..

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  dinsdag 19 april 2016 @ 14:14:14 #164
56471 pinquit
oh my lama!
pi_161549610
Sillie, kan je man niet naar huis komen?
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
pi_161549905
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 april 2016 14:14 schreef pinquit het volgende:
Sillie, kan je man niet naar huis komen?
Ja, calamiteitenverlof? Beterschap :*
pi_161550088
Oef Ludann, sterkte voor jullie :*

Sillie, hopelijk kan je man (of iemand anders) naar huis komen idd.. Beterschap!
pi_161550529
Jeutje Sillie, pas goed op jezelf!
pi_161551156
quote:
0s.gif Op maandag 18 april 2016 16:28 schreef LadyBlack het volgende:
Die föhn ga ik proberen!! :o
Spuit 11 maar dit hielp bij ons ook bij krampjes heel erg goed. Een beetje warmte op het buikje maar ook het monotone geluid van de föhn.
Zoals al eerder gezegd hield ik mijn hand ook onder de fohn om de temperatuur in de gaten te houden.
  dinsdag 19 april 2016 @ 16:39:59 #169
56471 pinquit
oh my lama!
pi_161552910
Pfffff hier gaat het zo zo zo hard. Alles tegelijk deze week lijkt het. Die kleine gaat nu zelf zitten, zelf staan aan de tafel, trekt zich overal aan op (wat uiteraard niet altijd goed gaat, net een flinke buil op zijn hoofd gevallen :{ ), trekt de kastdeuren open, ontdekt zojuist zijn eigen spuug, flinke plas :') om er vervolgens lekker in te gaan wrijven en lekker uitsmeren enzo :')
Hij kruipt de hele kamer rond.
Ik ga die duct tape maar eens tevoorschijn toveren :+
pi_161552984
Wat heeft die van jou een haast Pinq. :o Wil zeker zo snel mogelijk alles kunnen wat z'n grote broer al kan. :D

Oef sillie, rustig aan hoor! Je kan nu niet ook nog eens alleen voor W. zorgen, ik hoop dat je man inmiddels thuis is. :*
  dinsdag 19 april 2016 @ 16:45:30 #171
56471 pinquit
oh my lama!
pi_161553035
Mehhh hij gaat te snel. Ik moet heb huis nog kruip-en-staanproof maken :{ hij had net de mobile te pakken en heeft met het plastic een bloedende wond in zijn mond weten te maken. Blergh, paniek want bloed en niet duidelijk waar het vandaan kwam ;( uiteindelijk bleek het een snee in de binnenkant van zijn wang. Aaagh, vanavond meteen alle onveilige en scherpe dingen enzo elimineren
pi_161553345
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 april 2016 16:39 schreef pinquit het volgende:
Pfffff hier gaat het zo zo zo hard. Alles tegelijk deze week lijkt het. Die kleine gaat nu zelf zitten, zelf staan aan de tafel, trekt zich overal aan op (wat uiteraard niet altijd goed gaat, net een flinke buil op zijn hoofd gevallen :{ ), trekt de kastdeuren open, ontdekt zojuist zijn eigen spuug, flinke plas :') om er vervolgens lekker in te gaan wrijven en lekker uitsmeren enzo :')
Hij kruipt de hele kamer rond.
Ik ga die duct tape maar eens tevoorschijn toveren :+
oh wow, dat gaat echt snel ja!

Ik had het nog niet gezegd, maar :* voor Ludann. het komt allemaal op jouw bordje terecht he...
  dinsdag 19 april 2016 @ 17:14:15 #173
409579 LuDann
All the way
pi_161553593
Bedankt voor alle steun, dat voelt fijn.

De huisarts heeft overlegd met de Poli kindergeneeskunde maar er is gewoon niet eerder plek. Wel heeft ze de epi-pen vast voorgeschreven en vindt ze het een goed idee dat we aan het koemelk vrije dieet gaan.

Ik zal nog even kijken of mijn zorgverzekering nog wat kan betekenen waar het de wachttijd aangaat. En anders iedere week bellen of er eerder plek is.
pi_161554024
Andere ziekenhuizen Lu?
Want het leven is niet meer dan een sprookje
pi_161557519
Gofterdegofterdegofter klote ijscoman. :( Na wereldoorlog 3 om L. in slaap te krijgen, rijdt die kloothommel al bellend en lawaai makend door de straat. Nu is ze helemaal overstuur weer wakker. :(
Want het leven is niet meer dan een sprookje
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')