Ok ok, zal ik doen vrijdag of zaterdag, zodat ik nog tijd heb om dingen te halen.quote:Op zaterdag 16 april 2016 18:47 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja, ja ligt er ook aan of Fokkie wil komen. Maar hebben we nog wel over, als ik dit vergeet moet je mij even berichtje sturen ok? Want ik ben hier niet goed in he.
Ik ook.quote:
Serie loopt nu toch voor.quote:Op zaterdag 16 april 2016 18:50 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik ook.
Stond vandaag op punt alle boeken te kopen :$
AH kaasplankjequote:Op zaterdag 16 april 2016 18:49 schreef Crack_ het volgende:
Nu ook lekkere kaasjes in de aanbieding bij Appie, hmm
Allemaal mensen daaronder: Ik loot graag mee.quote:Gratis uit Emmercompascuum.
Ik loot niet, ik kies zelf!
ja, dat is goedquote:Op zaterdag 16 april 2016 18:50 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ok ok, zal ik doen vrijdag of zaterdag, zodat ik nog tijd heb om dingen te halen.
[..]
Ik ook.
Stond vandaag op punt alle boeken te kopen :$
hahaquote:Op zaterdag 16 april 2016 18:51 schreef Amarantha het volgende:
Sommige mensen!!!!!!!
[..]
Allemaal mensen daaronder: Ik loot graag mee.
Ook echt 18 van de 20 reacties die dat zeggen. Lezen mensen niet ofzoquote:
Emmenquote:Op zaterdag 16 april 2016 18:51 schreef Amarantha het volgende:
Sommige mensen!!!!!!!
[..]
Allemaal mensen daaronder: Ik loot graag mee.
Je zou toch zo yoghurt eten?quote:Op zaterdag 16 april 2016 18:53 schreef Amarantha het volgende:
Mensen ik weet niet waar ik zin in heb. Tosti? Crackers? Kaas?
Weet ik, maar ik wil het hele verhaal. Niet alles past nou eenmaal in de serie.quote:
Nee, niet gedaan.quote:Op zaterdag 16 april 2016 18:52 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ja, dat is goed!
En niet gedaan? Jij gaat ze uiteindelijk toch wel kopen, hoor je er nu zo vaak over..
[..]
haha
Doe ik hele dag al, vind ik niet lekker. Wil gewoon vast voer. Daar vraagt mijn maag om. Maar wel iets waar ik zin in hebquote:
Ik weet toch niet waar jij zin in hebt.quote:Op zaterdag 16 april 2016 18:54 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Doe ik hele dag al, vind ik niet lekker. Wil gewoon vast voer. Daar vraagt mijn maag om. Maar wel iets waar ik zin in heb
Ja ik weet dat dus zelf ook niet zo goed. Maar tosti met kaas is wel goed idee.quote:Op zaterdag 16 april 2016 18:55 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik weet toch niet waar jij zin in hebt.
Met ketchup.quote:Op zaterdag 16 april 2016 18:55 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja ik weet dat dus zelf ook niet zo goed. Maar tosti met kaas is wel goed idee.
Ik las er wel snel iets over ja in topic maar niet echt precies gecheckt.quote:Op zaterdag 16 april 2016 18:57 schreef Fok-it het volgende:
Hebben jullie al gehoord dat seizoen 7 en 8 waarschijnlijk korter gaan worden dan de vorige seizoenen?
Ze hebben het over de laatste 13 episodes tot de eindclimax van de seriequote:Op zaterdag 16 april 2016 18:57 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik las er wel snel iets over ja in topic maar niet echt precies gecheckt.
6quote:
quote:Op zaterdag 16 april 2016 18:58 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ze hebben het over de laatste 13 episodes tot de eindclimax van de serie
Ik las het.quote:Op zaterdag 16 april 2016 18:57 schreef Fok-it het volgende:
Hebben jullie al gehoord dat seizoen 7 en 8 waarschijnlijk korter gaan worden dan de vorige seizoenen?
Hoezo?quote:Op zaterdag 16 april 2016 18:59 schreef Kaneelstokje het volgende:
Dat verklaart een en ander uit de trailer.
Orphan Black vind ik wat minder.. te ingewikkeldquote:Op zaterdag 16 april 2016 18:59 schreef Amarantha het volgende:
En ondertussen is deze week een nieuw seizoen van Unbreakable Kimmy Schmidt (TV Series 2015– ) - IMDb op Netflix verschenen
En ben ook bezig met Orphan Black (net begonnen).
Orphan Black was debuutseizoen echt goed. Daarna vond ik het wat vervelend wordenquote:Op zaterdag 16 april 2016 18:59 schreef Amarantha het volgende:
En ondertussen is deze week een nieuw seizoen van Unbreakable Kimmy Schmidt (TV Series 2015– ) - IMDb op Netflix verschenen
En ben ook bezig met Orphan Black (net begonnen).
Ben nu bij 4 of 5, tot nu toe wel goed te volgen. Maar Kimmy Schmidt gaat voor want daar wacht ik al paar maanden opquote:Op zaterdag 16 april 2016 19:00 schreef Etsu het volgende:
[..]
Orphan Black vind ik wat minder.. te ingewikkeld
Oh man.. dit gaat toch niet zo'n Lost of Prison Break praatje worden van iedereen?quote:Op zaterdag 16 april 2016 19:00 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Orphan Black was debuutseizoen echt goed. Daarna vond ik het wat vervelend worden
Geen idee, ik ben gestopt in ieder geval. En Lost en Prison Break moet je gewoon kijken ondanks dat laatste seizoen minder is. Blijven briljante seriesquote:Op zaterdag 16 april 2016 19:01 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Oh man.. dit gaat toch niet zo'n Lost of Prison Break praatje worden van iedereen?Dat ik geen zin meer heb om door te kijken omdat iedereen het begin zo geweldig vond.
Minder knappe acteurszekerquote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
Kan me niet goed meer herinneren. Alleen Sawyer.quote:
Mijn oude UI. Ian Somerhalder.quote:Op zaterdag 16 april 2016 19:06 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Kan me niet goed meer herinneren. Alleen Sawyer.
En die zwangere chick![]()
Emilie de ravin
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |