ik wil herkansingquote:Op zaterdag 16 april 2016 18:01 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Behalve toen ik op hem wachtte op Station Dijkzigt
als je toevallig in roffa bent als ik er ook ben wil ik wel komenquote:Op zaterdag 16 april 2016 18:01 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Behalve toen ik op hem wachtte op Station Dijkzigt
En dan zeker op gepakt worden voor het groomen van een minderjarigequote:Op zaterdag 16 april 2016 18:02 schreef Fylax het volgende:
[..]
als je toevallig in roffa bent als ik er ook ben wil ik wel komen
Nee grapje dat wil jij toch niet.
vind dat vaak erg vervelendquote:Op zaterdag 16 april 2016 18:02 schreef Amarantha het volgende:
Avonden zijn best boeiend als je niet drinkt en andere mensen wel. Laatste paar maanden wel vaker over nagedacht. Allemaal mensen die zichzelf voor schut zetten en ik kijk een beetje toe en lach eens wat.
quote:Op zaterdag 16 april 2016 18:03 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
En dan zeker op gepakt worden voor het groomen van een minderjarige
Oh dat is wel vervelend.quote:Op zaterdag 16 april 2016 18:04 schreef Insomnia_ het volgende:
Vooral omdat ik na die avondjes altijd mensen naar huis moet tillen.
Ik vind het nooit vervelend dat ik niet normaal over kom, dus kan het dan ook nietquote:Op zaterdag 16 april 2016 18:03 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Haha ik denk 9 van de 10 keer: Yeah ik kom nog normaal over
Niks mis mee.quote:Op zaterdag 16 april 2016 18:01 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat merkte ik donderdag ook ja![]()
Ik ben wat dat betreft net een aziaat
Trekken of snijdenquote:Op zaterdag 16 april 2016 18:05 schreef Amarantha het volgende:
Oh man ik zag van de week een filmpje hoe ze dat doen, ik wil eigenlijk helemaal niet!
Ik had een spreadsheet waar kcal/alcoholpercentage/prijs tegen elkaar werden opgewogenquote:Op zaterdag 16 april 2016 18:05 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Niks mis mee.
Als ik nu een blikje cider haal (kaolo duur) ben ik tevreden voor de dag.
Vroeger moest ik me blauw betalen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |