Ik zou alcohol wel boven wiet verkiezen als ik er niet zo ziek van zou wordenquote:Op zaterdag 16 april 2016 17:55 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Dat zou kunnen.. Maar dan verkies ik wiet boven alcohol
Heb je ook leverschade.quote:Op zaterdag 16 april 2016 17:56 schreef Kaneelstokje het volgende:
Een keer naar het ziekenhuis gemoeten wegens aanhoudende pijn in mijn lever.
Jarenlang teveel gedronken.
Sindsdien bijna niks meer
Nooit KO geweest. Zat wel op het randje, maar nooit meer dan dat meegemaaktquote:Op zaterdag 16 april 2016 17:52 schreef Etsu het volgende:
Ik snap niet hoe je zover kan gaan dat je in het ziekenhuis belandt. Ik ken mijn grenzen en heb 2x gehad dat ik KO ging en niks meer wist van de avond. Meer zou ik echt niet kunnen.
Ja, toch. Ik heb ook n keer midden op de dansvloer gekotstquote:Op zaterdag 16 april 2016 17:56 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nooit KO geweest. Zat wel op het randje, maar nooit meer dan dat meegemaakt
Volgens mij kon ik op dat moment ook niet eens meer m`n mond open krijgen om te drinken, alleen om te kotsen
Oh ik niet, ik vind sowieso dat super dronken worden nooit leuk. Altijd al vervelend gevonden. Ga mij echt als een debiel gedragen, uiteindelijk kots je er alles eruit en dat was dan je avond.quote:Op zaterdag 16 april 2016 17:56 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik zou alcohol wel boven wiet verkiezen als ik er niet zo ziek van zou worden
Ik heb t dan ook niet over super dronken wordenquote:Op zaterdag 16 april 2016 17:58 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Oh ik niet, ik vind sowieso dat super dronken worden nooit leuk. Altijd al vervelend gevonden. Ga mij echt als een debiel gedragen, uiteindelijk kots je er alles eruit en dat was dan je avond.
In dit geval bedoel ik echt 1x kotsen, voor het slapen alles eruit gooien.
Oh, echt kut is dat.quote:Op zaterdag 16 april 2016 17:58 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nee. Was niet permanent gelukkig.
Het lekkerste is als je nog net niet echt dronken bent na 5-6 halve liters.quote:Op zaterdag 16 april 2016 17:58 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik heb t dan ook niet over super dronken worden.
Ach ik kan mij prima hele avond vermaken met cola en sigaretten. Kans is wel groot dat ik daarvoor of erna een jointje rook, dat zeg ik dan wel weer eerlijk.quote:Op zaterdag 16 april 2016 17:58 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik heb t dan ook niet over super dronken worden.
quote:Op zaterdag 16 april 2016 17:58 schreef Amarantha het volgende:
En vroeger ging ik altijd midden op straat liggen!
Ja echt fucking debiel man. Ik bedenk mij gewoon steeds meer redenen om nooit meer een druppel te drinken.quote:
Spijtig. Hoe vaak is dat?quote:Op zaterdag 16 april 2016 17:58 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Oh, echt kut is dat.
Dat heb ik, nu moet ik soms op controle.
ik ben dronken bij drie wijntjes dus dit gaat voor mij niet op maar gewoon dat het echt leuk is. Dat je echt heel vrolijk bent, ja gewoon dat gezellig aangeschoten zijnquote:Op zaterdag 16 april 2016 17:59 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Het lekkerste is als je nog net niet echt dronken bent na 5-6 halve liters.
Helaas kon ik het daar nooit bij houden
1 keer per jaar even controle ongeveer.quote:Op zaterdag 16 april 2016 18:00 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Spijtig. Hoe vaak is dat?
Ik ging bijna dood van de pijn als ik een patatje at, of een biertje dronk.
Toen 1,5 jaar geen druppel aangeraakt. Daarna weer soms een cidertje of een wodka.
Voordeel is wel dat ik tegenwoordig snel aangeschoten ben.
Dat merkte ik donderdag ook jaquote:Op zaterdag 16 april 2016 18:00 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Voordeel is wel dat ik tegenwoordig snel aangeschoten ben.
Ohh ik dacht dat. Nee nvm dan.quote:Op zaterdag 16 april 2016 18:01 schreef Etsu het volgende:
[..]
euhm, sinds september maar 1x geweest, bijna nooit dus. hoezo?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |