Hij begrijpt het niet. Wat jammer nou.quote:Op zaterdag 16 april 2016 20:10 schreef Jaeger85 het volgende:
[..]
Het heeft niets met onzekerheden te maken. De hersenen van introverte mensen werken anders. Zij gebruiken een ander soort neurotransmitter voor het verkrijgen van dopamine.
Nog zoiets ja: dat altijd maar normaal en serieus doenquote:Op zaterdag 16 april 2016 20:07 schreef Eejit het volgende:
[..]
Heeft niks met onzekerheid te maken. Meer et het niet houden van inhoudsloze gesprekken met mensen die je niet kent.
Het grappige is dat 'intromensen' vaak exact het tegenovergestelde denken over 'extramensen'. Doe eens een keer rustig en wees eens stil.
Ditquote:Op zaterdag 16 april 2016 20:07 schreef Eejit het volgende:
[..]
Heeft niks met onzekerheid te maken. Meer met het niet houden van inhoudsloze gesprekken met mensen die je niet kent.
Het grappige is dat 'intromensen' vaak exact het tegenovergestelde denken over 'extramensen'. Doe eens een keer rustig en wees eens stil.
Ik ben absoluut geen totaal dominante schreeuwerige ADHDer die constant alles naar zich toetrekt. Helemaal niet juist. Dat beeld wordt hier geschetst maar klopt niet. Dat is veel teveel in het extreme getrokken. Je tip is dan wel weer goedquote:Op zaterdag 16 april 2016 19:38 schreef Eejit het volgende:
[..]
Ik ben introvert en stil (behalve als ik mensen beter ken of als ik de inhoud van het gesprek interessant vindt). En in mijn ervaring is het zo dat hoe drukker jij gaat doen hoe meer ik me ga afsluiten.
Denk dat je beter iets rustiger kan doen en smalltalk voorkomen, en proberen wat inhoudelijks te vinden. Je zult elkaar ergens in het midden moeten vinden, jij een stapje terug de ander een stapje erbij.
http://introvertdear.com/(...)ccording-to-science/quote:Op zaterdag 16 april 2016 20:12 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Hij begrijpt het niet. Wat jammer nou.
Klopt dit trouwens, dat van een ander soort neurotransmitter
Wat een hoop onwetendheid in een enkel brein zeg, wow!quote:Op zaterdag 16 april 2016 20:12 schreef Villas__Rubin het volgende:
[..]
Nog zoiets ja: dat altijd maar normaal en serieus doenman man wat saai en wat ontneem je jezelf het leven te leven zodat het leuk wordt...
Haha ja dat is vaak wel iets intros ja (absoluut niet uitsluitend maar wel typerend). Maar goed laten we een manier vinden om lekker met elkaar om te gaan en niet afzeike.quote:Op zaterdag 16 april 2016 20:12 schreef Villas__Rubin het volgende:
[..]
Nog zoiets ja: dat altijd maar normaal en serieus doenman man wat saai en wat ontneem je jezelf het leven te leven zodat het leuk wordt...
Volgens mij is hij aan het trollen.quote:Op zaterdag 16 april 2016 20:15 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Wat een hoop onwetendheid in een enkel brein zeg, wow!
Jammer Villas, je verpest in je up een verder prima gesprek hier.
Goede kans.quote:Op zaterdag 16 april 2016 20:15 schreef Jaeger85 het volgende:
[..]
Volgens mij is hij aan het trollen.
Volgens mij zijn we het met elkaar eens hierquote:Op zaterdag 16 april 2016 20:15 schreef Jaeger85 het volgende:
[..]
Volgens mij is hij aan het trollen.
Thanks! Ga ik zo even lezen en eventueel feedback geven zodra de boel hier weer wat genormaliseerd isquote:Op zaterdag 16 april 2016 20:14 schreef Jaeger85 het volgende:
[..]
http://introvertdear.com/(...)ccording-to-science/
Intro's (grappige term trouwensquote:Op zaterdag 16 april 2016 20:15 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Haha ja dat is vaak wel iets intros ja (absoluut niet uitsluitend maar wel typerend). Maar goed laten we een manier vinden om lekker met elkaar om te gaan en niet afzeike.
Het is een spectrum ja, de meeste mensen zitten in het midden en zijn iets meer introvert of extravert.quote:Op zaterdag 16 april 2016 21:34 schreef muhahaha het volgende:
Gemiddeld genomen zijn introverte mensen serieuzer. Wat veel mensen zich niet realiseren is dat introverte mensen ook extraverte trekjes kunnen hebben. Het is lang niet zo zwart-wit als dat het lijkt.
Ik ben ook een mix! Wie niet idd...quote:Op zaterdag 16 april 2016 21:34 schreef muhahaha het volgende:
Gemiddeld genomen zijn introverte mensen serieuzer. Wat veel mensen zich niet realiseren is dat introverte mensen ook extraverte trekjes kunnen hebben. Het is lang niet zo zwart-wit als dat het lijkt.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |