abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_161469875
Ik ben introvert en stil en cynisch en pik grapjes op en en en... Nou dat dus.
  zaterdag 16 april 2016 @ 16:30:41 #27
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_161469911
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 april 2016 16:28 schreef Drug het volgende:
Ik ben introvert en stil en cynisch en pik grapjes op en en en... Nou dat dus.
Je hebt gelijk het een sluit het ander natuurlijk niet uit. Zo bedoelde ik het ook niet. Wat dat betreft ligt het vreemde ook niet bij de persoon maar bij mij.
Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole
pi_161469961
"Vanmiddag ben ik tot het inzicht gekomen dat stille en introverte mensen mij mentaal slopen"

Is dat niet lichtelijk overdreven?

Het heeft denk ik meer te maken of het wel/niet klikt met iemand. Mensen hebben nu eenmaal verschillende persoonlijkheden.
pi_161470043
Mensen die overal maar een lolletje van maken neem ik bij voorbaat al weinig serieus. Dat gestuiter op niks af is gewoon onvolwassen en reteirritant.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
  zaterdag 16 april 2016 @ 16:38:05 #30
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_161470069
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 april 2016 16:32 schreef Reliekrover het volgende:
"Vanmiddag ben ik tot het inzicht gekomen dat stille en introverte mensen mij mentaal slopen"

Is dat niet lichtelijk overdreven?

Het heeft denk ik meer te maken of het wel/niet klikt met iemand. Mensen hebben nu eenmaal verschillende persoonlijkheden.
Natuurlijk is het overdreven. Het is meer dat de omgang heel erg stroef aanvoelt. En ik tekortschiet in de benadering van deze personen.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole
pi_161470089
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 april 2016 16:38 schreef inslagenreuring het volgende:

[..]

Natuurlijk is het overdreven. Het is meer dat de omgang heel erg stroef aanvoelt. En ik tekortschiet in de benadering van deze personen.
Dat ervaar jij miss, jij voelt je er ongemakkelijk bij, je kan niet altijd met iedereen levelen en dat moet je vooral niet forceren. Denk dat meer iets waar jij je ongemakkelijk bij voelt als ze niet reageren zoals jij verwacht.
'' I am under no obligation to make sense to you.''
  zaterdag 16 april 2016 @ 16:39:13 #32
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_161470091
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 april 2016 16:36 schreef Ticootje het volgende:
Mensen die overal maar een lolletje van maken neem ik bij voorbaat al weinig serieus. Dat gestuiter op niks af is gewoon onvolwassen en reteirritant.
Aangenomen dat het over mij gaat; is dit nogal een behoorlijke aanname en verder totaal niet relevant :)
  zaterdag 16 april 2016 @ 16:41:07 #33
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_161470119
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 april 2016 16:39 schreef LLgetikt het volgende:

[..]

Dat ervaar jij miss, jij voelt je er ongemakkelijk bij, je kan niet altijd met iedereen levelen en dat moet je vooral niet forceren. Denk dat meer iets waar jij je ongemakkelijk bij voelt als ze niet reageren zoals jij verwacht.
Natuurlijk zit het hem ook enigszins in het laatste. Maar eigenlijk meer in het totaal niet reageren. Kijk in een normaal gesprek is er een tweede laag waar personen afkaderen wat er wel en niet gewaardeerd wordt toch? Ik vind het helemaal niet erg als ik teruggefloten wordt oid. Alleen totaal niets. Dat vind ik lastig ja.
pi_161470137
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 april 2016 16:41 schreef inslagenreuring het volgende:

[..]

Natuurlijk zit het hem ook enigszins in het laatste. Maar eigenlijk meer in het totaal niet reageren. Kijk in een normaal gesprek is er een tweede laag waar personen afkaderen wat er wel en niet gewaardeerd wordt toch? Ik vind het helemaal niet erg als ik teruggefloten wordt oid. Alleen totaal niets. Dat vind ik lastig ja.
Dan ja.. levelt het gewoon niet, kan toch? Waarom hecht je er zoveel waarde aan? Zelf zeg je geen waardeoordeel af te geven maar dat doe je wel in je OP ( ze slopen mij ). Dus je laat jezelf opfokken eigenlijk :P. Terwijl dat niet nodig is.
  zaterdag 16 april 2016 @ 16:43:30 #35
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_161470160
De mensen die jij beschrijft zitten anders in elkaar dan jij. Volgens mij vindt je dat ze jou en je manier van doen best iets tegemort kunnen komen en hun best kunnen doen sociaal te zijn. Daar wil io best in mee gaan.

Waar je echter aan voorbij gaat is het feit dat jij hen ook tegemoet zou moeten komen. Je kan niet verwachten dat mensen zich in de omgang met jou aan jou aanpassen, terwijl jij je niet naar hen aanpast
Laffe huichelaar
pi_161470163
Als introvert vind ik dat echt een vermoeiend iets van de extroverte wereld, dat ik me bijkans verplicht voel om maar dat gesprek gaande te houden. Het ongemak bij de ander zien als je even een momentje van gezegende stilte hebt bv.

Het is dus een spraakverwarring tussen introvert en extrovert. Heb geleerd me redelijk aan te passen, maar ook gewoon OK te zijn met mijn introverte aard, dus evt gewoon aan te geven dat de stilte momentje e.d. iets zijn wat ik fijn vind en niets met de ander te maken hebben.
Maar met nieuwe mensen stuiterbal ik maar gewoon even mee, het lijkt vaak moeilijker voor die extrovert om tot rust te komen dan het voor mij lastig is even richting extroverte stappen voor even.

Voor de ts. Neem het niet zo persoonlijk.
Als je weet dat iemand introvert is dan zijn de stiltes tussendoor bv niet akward, maar kleine rustpuntjes die juist aangeven dat iemand redelijk op zijn gemak is.
Voor mezelf geld dus dat ik mezelf richting extrovert schop in nieuwere omgevingen, maar voel ik me fijn, voel ik me thuis, heb ik het gevoel dat ik lekker mezelf kan zijn... Dan ben ik mijn eigen fijne introvert en zeker na zulke drukte ben ik dan echt toe aan even niets. Filmpje kijken en niet kletsen, thee drinken in de tuin en naar de vogeltjes luisteren. Heerlijk. Niets fijners dan iemand die dat begrijpt en niet denkt dat ik hun zat ben, het niet persoonlijk neemt.
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
  zaterdag 16 april 2016 @ 16:44:10 #37
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_161470174
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 april 2016 16:42 schreef LLgetikt het volgende:

[..]

Dan ja.. levelt het gewoon niet, kan toch? Waarom hecht je er zoveel waarde aan? Zelf zeg je geen waardeoordeel af te geven maar dat doe je wel in je OP ( ze slopen mij ). Dus je laat jezelf opfokken eigenlijk :P. Terwijl dat niet nodig is.
Ik laat me opfokken ja. Dat is waar en misschien is het een kwestie van gewoon schijt hebben. Maar uiteindelijk zijn we allemaal mensen en kan het toch niet zo zijn dat communicatie bijna onmogelijk is tussen 2? Puur karakterbased
pi_161470193
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 april 2016 16:44 schreef inslagenreuring het volgende:

[..]

Ik laat me opfokken ja. Dat is waar en misschien is het een kwestie van gewoon schijt hebben. Maar uiteindelijk zijn we allemaal mensen en kan het toch niet zo zijn dat communicatie bijna onmogelijk is tussen 2? Puur karakterbased
Wat is onmogelijk dan? Miss vinden ze je gewoon niet aardig :P
  zaterdag 16 april 2016 @ 16:46:59 #39
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_161470233
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 april 2016 16:43 schreef erodome het volgende:
Als introvert vind ik dat echt een vermoeiend iets van de extroverte wereld, dat ik me bijkans verplicht voel om maar dat gesprek gaande te houden. Het ongemak bij de ander zien als je even een momentje van gezegende stilte hebt bv.

Het is dus een spraakverwarring tussen introvert en extrovert. Heb geleerd me redelijk aan te passen, maar ook gewoon OK te zijn met mijn introverte aard, dus evt gewoon aan te geven dat de stilte momentje e.d. iets zijn wat ik fijn vind en niets met de ander te maken hebben.
Maar met nieuwe mensen stuiterbal ik maar gewoon even mee, het lijkt vaak moeilijker voor die extrovert om tot rust te komen dan het voor mij lastig is even richting extroverte stappen voor even.

Voor de ts. Neem het niet zo persoonlijk.
Als je weet dat iemand introvert is dan zijn de stiltes tussendoor bv niet akward, maar kleine rustpuntjes die juist aangeven dat iemand redelijk op zijn gemak is.
Voor mezelf geld dus dat ik mezelf richting extrovert schop in nieuwere omgevingen, maar voel ik me fijn, voel ik me thuis, heb ik het gevoel dat ik lekker mezelf kan zijn... Dan ben ik mijn eigen fijne introvert en zeker na zulke drukte ben ik dan echt toe aan even niets. Filmpje kijken en niet kletsen, thee drinken in de tuin en naar de vogeltjes luisteren. Heerlijk. Niets fijners dan iemand die dat begrijpt en niet denkt dat ik hun zat ben, het niet persoonlijk neemt.
Goede tekst. Mooi om de andere kant eens eerstehands te lezen.
  zaterdag 16 april 2016 @ 16:47:59 #40
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_161470260
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 april 2016 16:45 schreef LLgetikt het volgende:

[..]

Wat is onmogelijk dan? Miss vinden ze je gewoon niet aardig :P
Dat kan. Maar het gaat puur om de dienstverlenende sfeer. Mensen die je kortstondig meemaakt. In mijn vriendenkring zit er niet zo eentje zeg maar :P
pi_161470265
Miss ben je voor bepaalde slag type mensen te -in your face- qua energie :P

kan allemaal :P
  zaterdag 16 april 2016 @ 16:48:51 #42
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_161470286
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 april 2016 16:43 schreef timmmmm het volgende:
De mensen die jij beschrijft zitten anders in elkaar dan jij. Volgens mij vindt je dat ze jou en je manier van doen best iets tegemort kunnen komen en hun best kunnen doen sociaal te zijn. Daar wil io best in mee gaan.

Waar je echter aan voorbij gaat is het feit dat jij hen ook tegemoet zou moeten komen. Je kan niet verwachten dat mensen zich in de omgang met jou aan jou aanpassen, terwijl jij je niet naar hen aanpast
In mijn beleving moet ik mezelf 100% aanpassen anders is het constant stil.
pi_161470290
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 april 2016 16:47 schreef inslagenreuring het volgende:

[..]

Dat kan. Maar het gaat puur om de dienstverlenende sfeer. Mensen die je kortstondig meemaakt. In mijn vriendenkring zit er niet zo eentje zeg maar :P
Hmm.. je kan niet verwachten dat je altijd met iedereen meteen een click hebt, en miss ligt het ook een beetje aan jou?
pi_161470298
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 april 2016 16:48 schreef inslagenreuring het volgende:

[..]

Dus eigenlijk wat je zegt, je voelt gewoon ongemakkelijk als het stil is.
  zaterdag 16 april 2016 @ 16:51:08 #45
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_161470323
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 april 2016 16:49 schreef LLgetikt het volgende:

[..]

Hmm.. je kan niet verwachten dat je altijd met iedereen meteen een click hebt, en miss ligt het ook een beetje aan jou?
Natuurlijk ligt het aan mij. Ik ben de enige constante factor in deze situaties :P

Het voelt alsof het ijs nooit gebroken wordt zeg maar. Lastig te duiden. Ik probeer hier dan ook anders mee om te gaan zeg maar. Mijn vraag is, negeer ik 'dat' of probeer ik een afgesneden benadering?
  zaterdag 16 april 2016 @ 16:52:13 #46
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_161470344
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 april 2016 16:49 schreef LLgetikt het volgende:

[..]

Dus eigenlijk wat je zegt, je voelt gewoon ongemakkelijk als het stil is.
Bij introvert en stille personen ja :)
pi_161470345
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 april 2016 16:51 schreef inslagenreuring het volgende:

[..]

Natuurlijk ligt het aan mij. Ik ben de enige constante factor in deze situaties :P

Het voelt alsof het ijs nooit gebroken wordt zeg maar. Lastig te duiden. Ik probeer hier dan ook anders mee om te gaan zeg maar. Mijn vraag is, negeer ik 'dat' of probeer ik een afgesneden benadering?
Ga ik even over nadenken kom er op terug :P
  zaterdag 16 april 2016 @ 16:56:06 #48
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_161470409
quote:

[..]

Als jij je gemakkelijk voelt bij constant geluid en zij zich gemakkelijk voelen bij constant stil, zou 50/50 een mooie compromis zijn
Laffe huichelaar
  zaterdag 16 april 2016 @ 16:57:07 #49
444149 Eejit
What's the craic?
pi_161470423
quote:

[..]

Misschien vinden die mensen het wel fijn dat het stil is.

Net als van die kappers die de hele tijd maar proberen het gesprek op gang te houden.
Ik ben daar om mijn haar te laten knippen, waarom moet ik daar een oppervlakkig gesprek bij hebben met iemand die ik niet ken?
Tiocfaidh ár lá!
We are the pride of the North!
  zaterdag 16 april 2016 @ 17:03:14 #50
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_161470510
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 april 2016 16:56 schreef timmmmm het volgende:

[..]

Als jij je gemakkelijk voelt bij constant geluid en zij zich gemakkelijk voelen bij constant stil, zou 50/50 een mooie compromis zijn
Ja daar zit op zich wel wat in. Alleen die momenten dat je dan wat zegt..Alsof je iets schokkend zegt.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')