Tem zou dit beter doen.quote:Op zaterdag 16 april 2016 15:10 schreef Pokkelmans het volgende:
[ afbeelding ]
Herkent niet eens dat dit een strafschop is...
Dat is geen profeet. Dat is Ali.quote:Op zaterdag 16 april 2016 15:13 schreef Pokkelmans het volgende:
Zo. Weet je ook meteen wat Microsoft van je profeet vindt.
[ afbeelding ]
Ik kan Google dus ook al niet meer vertrouwen?quote:Op zaterdag 16 april 2016 15:19 schreef Kosmoproleet het volgende:
[..]
Dat is geen profeet. Dat is Ali.
Zou niet geven.quote:Op zaterdag 16 april 2016 15:22 schreef Kosmoproleet het volgende:
Ja shiiten (die wat chiller zijn met afbeeldingen van dingen) hebben altijd zo'n androgyne verbeelding van die Ali. Voor een Westers oog dan. Waarschijnlijk was dit ooit een schoonheidsideaal.
[ afbeelding ]
Lijkt net die Oostenrijkse zangeres.quote:Op zaterdag 16 april 2016 15:22 schreef Kosmoproleet het volgende:
Ja shiiten (die wat chiller zijn met afbeeldingen van dingen) hebben altijd zo'n androgyne verbeelding van die Ali. Voor een Westers oog dan. Waarschijnlijk was dit ooit een schoonheidsideaal.
[ afbeelding ]
Crossdresser says what?quote:Op zaterdag 16 april 2016 15:22 schreef Kosmoproleet het volgende:
[ afbeelding ]
Kijk of je Amenra kunt meepakken. Die staan vandaag op het programma. Intense live shit:quote:Op zaterdag 16 april 2016 15:50 schreef Gutmensch het volgende:
Zo, TomTom pgehaald in Eindhoven, auto geparkeerd in garage bij hotel daar en nu met de trein naar Tilburg om daar nog wat van Roadburn mee te krijgen.
Mogherini.quote:Op zaterdag 16 april 2016 16:20 schreef Kosmoproleet het volgende:
Staat dit al op Geenstijl?
[ afbeelding ]
Welke vrouw staat zichzelf daar te vernederen?quote:Op zaterdag 16 april 2016 16:20 schreef Kosmoproleet het volgende:
Staat dit al op Geenstijl?
[ afbeelding ]
Onze minister van buitenlandse zaken. Europese politiek niet volgen.quote:Op zaterdag 16 april 2016 16:48 schreef Perrin het volgende:
[..]
Welke vrouw staat zichzelf daar te vernederen?
Dat vind ik dan weer overdreven. Iran is nog een ontzettend kutland.quote:
Klopt. Puur dat eerste is ook wat ik bedoel met kutland.quote:Op zaterdag 16 april 2016 17:02 schreef Kosmoproleet het volgende:
Kut regering/bestuursvorm, mooi en interessant land met een zeer rijke geschiedenis en grote culturele invloed in de regio op het gebied van wetenschap/poezie/kunsten. En dat vond ik trouwens altijd al, ben niet beinvloed.
Yes.quote:Op zaterdag 16 april 2016 17:24 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Klopt. Puur dat eerste is ook wat ik bedoel met kutland.
Precies. En mooie vrouwen.quote:Op zaterdag 16 april 2016 17:02 schreef Kosmoproleet het volgende:
Kut regering/bestuursvorm, mooi en interessant land met een zeer rijke geschiedenis en grote culturele invloed in de regio op het gebied van wetenschap/poezie/kunsten. En dat vond ik trouwens altijd al, ben niet beinvloed.
Ze laten zich nog steeds zien, Iran doet niet aan burqa,s.quote:Op zaterdag 16 april 2016 17:47 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
In de jaren '70-'80 toen je ze nog mocht zien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |