SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 9% gewijzigd door Kijkertje op 16-04-2016 14:55:06 ]“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
quote:
quote:Op zondag 17 april 2016 02:59 schreef Kijkertje het volgende:
[..]WheheheSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Deze is ook mooi, mijn eerste vakantieliefde![]()
You know, you come from nothing
you're going back to nothing
what have you lost? Nothing!
Gossie en draaide je deze toen het voorbij was?quote:Op zondag 17 april 2016 03:06 schreef Impressme het volgende:
[..]
Whehehe![]()
![]()
Deze is ook mooi, mijn eerste vakantieliefde![]()
Whehehe, nee hoor, even kut en weer verder.quote:Op zondag 17 april 2016 03:10 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Gossie en draaide je deze toen het voorbij was?![]()
Blijft goed.quote:
Confidences.quote:Op zondag 17 april 2016 16:40 schreef -Miauw- het volgende:
Ik heb een serieuze girl crush op Florence
Niet dan?quote:
Ik begrijp het sowieso niet geloof ikquote:Op zondag 17 april 2016 16:46 schreef Bart2002 het volgende:
[..]
Niet dan?
Anders heb ik het verkeerd begrepen en beschouw het dan als niet geschreven.
Dat is niet jouw fout. Laat maar. Geweldige muzieksmaak heb je wel, vind ik.quote:Op zondag 17 april 2016 16:55 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik begrijp het sowieso niet geloof ik
Nu word ik écht nieuwsgierigquote:Op zondag 17 april 2016 16:56 schreef Bart2002 het volgende:
[..]
Dat is niet jouw fout. Laat maar. Geweldige muzieksmaak heb je wel, vind ik.
En nu weer graag ontopic mensen!
quote:
lekker inkijkwijffie ook welquote:
Deze nog steeds, al dagenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.andere browser🌳♪💻🌳🌳🌲
Peace Love
2c Ondertiteling activeren als deze beschikbaar is. Druk nogmaals op C om de ondertiteling te verbergen.
3. Ambient modern
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.andere browser🌳♪💻🌳🌳🌲
Peace Love
2c Ondertiteling activeren als deze beschikbaar is. Druk nogmaals op C om de ondertiteling te verbergen.
3. Ambient modern
quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
quote:
quote:
Confessions dacht ik eigenlijk te bedoelen. Alleen ik dacht dat dat er gewoon stond...quote:
Weer een icoon naar de eeuwige jachtvelden.quote:
Ja echt! Er zijn heus wel hedendaagse talenten maar weinig zijn zo iconisch als bijvoorbeeld Prince,naar mijn mening.quote:Op donderdag 21 april 2016 20:16 schreef Bart2002 het volgende:
[..]
Weer een icoon naar de eeuwige jachtvelden.
Ja, echt niet te geloven.quote:Op donderdag 21 april 2016 20:26 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ja echt! Er zijn heus wel hedendaagse talenten maar weinig zijn zo iconisch als bijvoorbeeld Prince,naar mijn mening.
Hopelijk gaat Madge nog even meequote:Op donderdag 21 april 2016 20:51 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ja, echt niet te geloven.
Straks Madonna nog?
Bijnaamquote:Op donderdag 21 april 2016 20:57 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Wie?
OW das Madonna's echte naam ofzo??
ot dan maar: Nog steeds deze [ afbeelding ]
jowquote:Op donderdag 21 april 2016 20:59 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Bijnaam![]()
Ik ben op mijn mobiel en kan niet echt makkelijk filmpjes posten dus einde spam
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |