Ja die jongen kan zich nooit eens gedragen. Jammer wel.quote:Op zaterdag 16 april 2016 15:25 schreef Opsonisatie het volgende:
Haags vs etsu, wat een hard2get gedoe
Im out
Jammer, vind je onwetendheid altijd zo cutequote:Op zaterdag 16 april 2016 15:25 schreef Opsonisatie het volgende:
Haags vs etsu, wat een hard2get gedoe
Im out
Ik krijg al een OD aan proteinequote:Op zaterdag 16 april 2016 15:24 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
hennepzaad + havermout is genoeg proteine
Klopt, maar komt doordat hij enkel fuckbuddies kan regelen en geen fatsoenlijke relatie.quote:Op zaterdag 16 april 2016 15:25 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja die jongen kan zich nooit eens gedragen. Jammer wel.
Hij neukt half fok af.quote:Op zaterdag 16 april 2016 15:27 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Klopt, maar komt doordat hij enkel fuckbuddies kan regelen en geen fatsoenlijke relatie.
hoeveel kilo hennepzaad eet je op een dag?quote:Op zaterdag 16 april 2016 15:24 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
hennepzaad + havermout is genoeg proteine
4quote:Op zaterdag 16 april 2016 15:28 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
hoeveel kilo hennepzaad eet je op een dag?
Hele dag achter m'n computertje.quote:Op zaterdag 16 april 2016 15:28 schreef zeer het volgende:
[..]
Altijd snelle reacties op DM's bij jou hoe komt dat.
wat grappig.quote:Op zaterdag 16 april 2016 15:31 schreef Oberkullie het volgende:
Grapje ik volg een proteinevrij dieet. Ik zei dat alleen voor de aandacht.
je hebt trouwens gewoon van die whey proteine spul voor vegans.quote:Op zaterdag 16 april 2016 15:28 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
hoeveel kilo hennepzaad eet je op een dag?
je hoeft als veganist echt niet zulke ongein te etenquote:Op zaterdag 16 april 2016 15:32 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
je hebt trouwens gewoon van die whey proteine spul voor vegans.
zo danquote:Op zaterdag 16 april 2016 15:13 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Ik zou wel 'ns falafel van jou willen maken
WAAR IS VLEES :Squote:Op zaterdag 16 april 2016 15:37 schreef Kurovski het volgende:
Ja ik ben er uit. Bloemkool pizzabodem, tomatensaus van trostomaten en als topping mozzarellakaas en olijven.
als je vrij intensief gym gaat heb je wel meer nodigquote:Op zaterdag 16 april 2016 15:34 schreef zeer het volgende:
[..]
je hoeft als veganist echt niet zulke ongein te etenbeetje tempeh, tofu, seitan, brood, peulvruchten of gewoon heel erg veel groenten (srs) en je zit al snel boven je adh
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |