Ja die jongen kan zich nooit eens gedragen. Jammer wel.quote:Op zaterdag 16 april 2016 15:25 schreef Opsonisatie het volgende:
Haags vs etsu, wat een hard2get gedoe
Im out
Jammer, vind je onwetendheid altijd zo cutequote:Op zaterdag 16 april 2016 15:25 schreef Opsonisatie het volgende:
Haags vs etsu, wat een hard2get gedoe
Im out
Ik krijg al een OD aan proteinequote:Op zaterdag 16 april 2016 15:24 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
hennepzaad + havermout is genoeg proteine
Klopt, maar komt doordat hij enkel fuckbuddies kan regelen en geen fatsoenlijke relatie.quote:Op zaterdag 16 april 2016 15:25 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja die jongen kan zich nooit eens gedragen. Jammer wel.
Hij neukt half fok af.quote:Op zaterdag 16 april 2016 15:27 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Klopt, maar komt doordat hij enkel fuckbuddies kan regelen en geen fatsoenlijke relatie.
hoeveel kilo hennepzaad eet je op een dag?quote:Op zaterdag 16 april 2016 15:24 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
hennepzaad + havermout is genoeg proteine
4quote:Op zaterdag 16 april 2016 15:28 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
hoeveel kilo hennepzaad eet je op een dag?
Hele dag achter m'n computertje.quote:Op zaterdag 16 april 2016 15:28 schreef zeer het volgende:
[..]
Altijd snelle reacties op DM's bij jou hoe komt dat.
wat grappig.quote:Op zaterdag 16 april 2016 15:31 schreef Oberkullie het volgende:
Grapje ik volg een proteinevrij dieet. Ik zei dat alleen voor de aandacht.
je hebt trouwens gewoon van die whey proteine spul voor vegans.quote:Op zaterdag 16 april 2016 15:28 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
hoeveel kilo hennepzaad eet je op een dag?
je hoeft als veganist echt niet zulke ongein te etenquote:Op zaterdag 16 april 2016 15:32 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
je hebt trouwens gewoon van die whey proteine spul voor vegans.
zo danquote:Op zaterdag 16 april 2016 15:13 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Ik zou wel 'ns falafel van jou willen maken
WAAR IS VLEES :Squote:Op zaterdag 16 april 2016 15:37 schreef Kurovski het volgende:
Ja ik ben er uit. Bloemkool pizzabodem, tomatensaus van trostomaten en als topping mozzarellakaas en olijven.
als je vrij intensief gym gaat heb je wel meer nodigquote:Op zaterdag 16 april 2016 15:34 schreef zeer het volgende:
[..]
je hoeft als veganist echt niet zulke ongein te etenbeetje tempeh, tofu, seitan, brood, peulvruchten of gewoon heel erg veel groenten (srs) en je zit al snel boven je adh
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |