Jawel, daarom dronk ik de laatste jaren sowieso niet zo vaak alcohol. Maar ja had mij zaterdag laten verleiden door gratis shotjes.quote:
Want je raakt in het ziekenhuis door shotjes?quote:Op zaterdag 16 april 2016 14:25 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Jawel, daarom dronk ik de laatste jaren sowieso niet zo vaak alcohol. Maar ja had mij zaterdag laten verleiden door gratis shotjes.
Kan hoor met alcoholvergiftiging.quote:Op zaterdag 16 april 2016 14:26 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Want je raakt in het ziekenhuis door shotjes?
Combi alcohol en wiet trek ik niet altijd even goed schijnbaar. Wat ik wel echt stom vind want zoals ik al zei drink ik laatste jaren nog amper en ken zoveel mensen die gekker doen dan mij en die kotsen alleen een keer na het zuipen, gaan slapen en alles is weer primaquote:Op zaterdag 16 april 2016 14:26 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Want je raakt in het ziekenhuis door shotjes?
quote:Op zaterdag 16 april 2016 14:27 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Etsu is de grootste fok slet.
Tja, dan moet je het ook niet doen hé.quote:Op zaterdag 16 april 2016 14:27 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Combi alcohol en wiet trek ik niet altijd even goed schijnbaar. Wat ik wel echt stom vind want zoals ik al zei drink ik laatste jaren nog amper en ken zoveel mensen die gekker doen dan mij en die kotsen alleen een keer na het zuipen, gaan slapen en alles is weer prima
Daarom vanaf nu geen druppel alcohol meer.quote:Op zaterdag 16 april 2016 14:28 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Tja, dan moet je het ook niet doen hé.
Met mate is het geen probleem.quote:Op zaterdag 16 april 2016 14:29 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Daarom vanaf nu geen druppel alcohol meer.
waarom niet?quote:Op zaterdag 16 april 2016 14:31 schreef Amarantha het volgende:
Dacht dat mijn mama langs zou komen. Zie haar nog niet bepaald verschijnen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |