kom er ook alleen als ik naar arcen wil.quote:Op zaterdag 16 april 2016 17:05 schreef Dr_Flash het volgende:
Venlo is trouwens ook aids, maar dat terzijde
Wat?quote:Op zaterdag 16 april 2016 17:01 schreef Yreal het volgende:
[..]
18 retourtjes Berlijn voor 22 cent per stuk.
al zat gedaan, maar het dringt niet door.quote:Op zaterdag 16 april 2016 17:15 schreef Dr_Flash het volgende:
TRV / Het grote -Hoe kom ik goedkoop van A naar B- topic #33 daar mag je het straks gaan uitleggen Yreal
Het is mijn eigen schuld dus ik ben niet kwaad en ik krijg een nieuwe van Novell maar het is gewoon een beetje: wtf???quote:
Top10 software bedrijven ter wereld op dit momentquote:Op zaterdag 16 april 2016 21:01 schreef Dr_Flash het volgende:
Novell, is dat niet het Rheingold van de computerwereldje?
bron?quote:Op zaterdag 16 april 2016 21:57 schreef Merode32 het volgende:
Ik las dat rotterdam een treinverbinding wilt met duitsland, na dat de infrastructuur is opgeknapt.
Is het voor de nederlandse overheid mogelijk om een aanbesteding/uitvraag te doen waarin de overheid zegt, wij willen twee keer per uur een trein, eventueel subsidie en u regelt zelf de vergunningen in duitsland?
Of is hun reikwijte beperkt tot nederland? Gezien het internationale verkeer is geliberaliseerd zou het logisch zijn dat de overheid ook internationale verbindingen kan inkopen.
quote:
quote:Op vrijdag 15 april 2016 10:40 schreef Anne het volgende:
Goed, zullen we nou weer normaal doen? Inclusief bronvermelding.
De overheid kan gewoon diensten inkopen, wat een treinverbinding ook is. Als de MRDH een zak met geld beschikbaar stelt voor een treinverbinding met Duitsland, dan kunnen vervoerders daar gewoon op reageren.quote:Op zaterdag 16 april 2016 21:57 schreef Merode32 het volgende:
Is het voor de nederlandse overheid mogelijk om een aanbesteding/uitvraag te doen waarin de overheid zegt, wij willen twee keer per uur een trein, eventueel subsidie en u regelt zelf de vergunningen in duitsland?
Was afgelopen week, kwam er op neer dat ze initiatief voor Eindhoven - Düsseldorf steunen en dan de verbinding vanuit Eindhoven doortrekken naar Rotterdam.. Directe bron heb ik niet..quote:
Gelukkig niet. Zo snel mogelijk weg met die naamquote:Op zaterdag 16 april 2016 21:21 schreef Dr_Flash het volgende:
Alleen heet het niet meer zo natuurlijk
Ah dat knelpunt in Duitsland bij Dülken. Uit wikipedia: Die Überleitstelle Dülken bildet den Übergang vom zweigleisigen Streckenabschnitt aus Richtung Viersen auf den eingleisigen Streckenabschnitt bis zum Bahnhof Kaldenkirchenquote:Op zaterdag 16 april 2016 22:18 schreef b2py het volgende:
[..]
Was afgelopen week, kwam er op neer dat ze initiatief voor Eindhoven - Düsseldorf steunen en dan de verbinding vanuit Eindhoven doortrekken naar Rotterdam.. Directe bron heb ik niet..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |