Ik werk voor iedereen die genoeg geld biedt.quote:Op woensdag 20 april 2016 15:30 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Even goed leuk speelgoed. Werk je nu voor 1 vaste werkgever, of steeds voor een ander?
geen idee. Zou zomaar kunnen.quote:
Goeie jongens die zeeuwen :pquote:Op donderdag 21 april 2016 19:12 schreef Sounddragon het volgende:
http://www.zuid-holland.n(...)55/nieuwebrug-gouwe/
Morgennacht (vr/za) gaat hij erin, 400 tonnetjes.
Weinig mis mee, beetje apart zijn ze vaak wel, maar het is over het algemeen goed volkquote:
Bus, of een lekkere lompe pickupquote:Op donderdag 21 april 2016 19:53 schreef bluemoon23 het volgende:
Ik moet toch eens een grotere auto kopen.
Er past niet eens fatsoenlijk een underlayment plaat in![]()
[ link | afbeelding ]
Ja, det sucks.. altijd al eentje willen hebben, of een dikke Sub ofzoquote:Op donderdag 21 april 2016 20:14 schreef bluemoon23 het volgende:
Ja, maar ik heb geen bedrijf.
Is zo duur in de wegenbelasting
Liever jij dan ik; brrrr ! Veelte hoog !quote:Op woensdag 20 april 2016 14:26 schreef Sounddragon het volgende:
Kluspics
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik zit in de kraan, foto's zijn gemaakt door een collegaquote:
Paar honderd meter verderop gaan wonenquote:Op donderdag 21 april 2016 20:14 schreef bluemoon23 het volgende:
Ja, maar ik heb geen bedrijf.
Is zo duur in de wegenbelasting
Stil wel, maar ik heb 't er niet op.. Loop al met kabbelend kontwater als ik een derde val in moet scheren om 60 ton te kunnen hijsenquote:Op donderdag 21 april 2016 20:39 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ik zit in de kraan, foto's zijn gemaakt door een collega
Maar ik heb vaak zat in het vogelkooitje gebengeld, een keertje tot 125 meter hoog zelfs, echt kewl, zeker met lekker weer.. lekker stil daarboven, is echt vet![]()
Heb wel eens een filmpje gezien van zo'n manbasket die aan de haal ging aan een vaste kraan op een boot geloof ik.. die plempte het hele spul in het lel, jammer dan; nat pakquote:Op donderdag 21 april 2016 20:44 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Stil wel, maar ik heb 't er niet op.. Loop al met kabbelend kontwater als ik een derde val in moet scheren om 60 ton te kunnen hijsen..
1 keer in een bakkie gezeten dat begon te zwaaien.. en meneer de machinist kreeg de zwaai niet onder controle.. Het was een harde landingMaar was wel blij om weer aan dek te staan.
Ja dat is ook weer zowat....quote:Op donderdag 21 april 2016 20:41 schreef derLudolf het volgende:
Paar honderd meter verderop gaan wonen
Kentognie? Volgens mij moet je ingeschreven staan, net als in NL.quote:Op donderdag 21 april 2016 20:52 schreef bluemoon23 het volgende:
[..]
Ja dat is ook weer zowat....
Ik ben wel een aans het kijken om een loodsje net over de grens te kopen, paar klassiekers erin douwen, en dan auto rijden op Duits kenteken.
EL BM 23 voor de gewone bakquote:Op donderdag 21 april 2016 20:52 schreef bluemoon23 het volgende:
[..]
Ja dat is ook weer zowat....
Ik ben wel een aans het kijken om een loodsje net over de grens te kopen, paar klassiekers erin douwen, en dan auto rijden op Duits kenteken.
Denk het eigenlijk ook niet. Wel als er een huis staat, kun je het als vakantie / 2e woonadres doenquote:Op donderdag 21 april 2016 20:55 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Kentognie? Volgens mij moet je ingeschreven staan, net als in NL.
Maar een bedrijf er hebben is wat anders als er een loods hebben als particulierquote:Op donderdag 21 april 2016 21:02 schreef bluemoon23 het volgende:
Kerel die vroeger met mij naar school ging heeft nu een handel in tractoren en Unimogs in Dld, maar hij woont gewoon in NL.
Die rijdt een E klasse met Duits kenteken op naam van dat bedrijf....
haha tja, je haalt de slinger er wel uit zoquote:Op donderdag 21 april 2016 20:48 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Heb wel eens een filmpje gezien van zo'n manbasket die aan de haal ging aan een vaste kraan op een boot geloof ik.. die plempte het hele spul in het lel, jammer dan; nat pak
Die loods komt op naam van een of ander bedrijfje natuurlijk, beetje auto`s importeren in NL ofzo.quote:Op donderdag 21 april 2016 21:04 schreef derLudolf het volgende:
Maar een bedrijf er hebben is wat anders als er een loods hebben als particulier
Hebbes!quote:Op donderdag 21 april 2016 21:06 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
haha tja, je haalt de slinger er wel uit zo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |