Klopt, dit was ook een trekker van 40 jaar oud meer behoorlijk wat speling op het stuur en die kar had een oplooprem met behoorlijk lange slag.quote:Op zondag 17 april 2016 16:37 schreef bluemoon23 het volgende:
Inderdaad, ik heb een jaar of 15 geleden ook wel eens gereden met een tractor en schamelwagen, zelfs recht achteruit vond ik al lastig![]()
Maar dat was ook een oud lijk van een aanhanger met overal speling op, en op weggetjes van 3/3,5m breed dat helpt ook niet
Lamme hondquote:Normaal werk ik offshore 1 uur per dag, en dat is prima te doen voor mij.
Aha, dát wist ik niet.quote:Op zondag 17 april 2016 16:38 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Ik mag met mijn 307 gewoon een aanhanger trekken die 3500kg mag hebben hoor. Zolang hij maar op het moment dat ik hem trek minder weegt dan wat ik maximaal mag trekken. Maar bij mijn weten heb ik in dat geval dan wel BE nodig.
De regels zijn eigenlijk veel te ingewikkeld. Ze zouden 't gewoon zo moeten doen: aanhanger? BE! (hoeveel piraten je ermee tegen komt, ongehinderd door enig inzicht..) Zelfde als met vrachtwagen/motor/bus, wil je er mee rijden? Haal je rijbewijs maar.quote:
Ik rij er dagelijks mee. Achteruit gaat prima, alleen liever een bocht dan recht achteruit hoor.quote:Op zondag 17 april 2016 16:24 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Dat weet ik, maar sommige mensen kunnen het wel. Recht achteruit moet toch niet zo moeilijk zijn...
Ik wil wel een offerte maken hoor!quote:Op zondag 17 april 2016 15:48 schreef Puala het volgende:
Zo en bij gebrek aan imput van de aannemer mijn klus maar op werkspot gegooid. Als er hier nog iemand interesse heeft in het verwijderen van een fundering + muurtje dan mogen ze uiteraard zich aanbieden
Klopt, want daarvoor is C1 in het leven geroepen.quote:Op zondag 17 april 2016 20:39 schreef NotToBe het volgende:
En ook met BE mag niet alles meer. Als je na 2011? je BE hebt gehaald mag je max 3500 kg trekken terwijl het daarvoor beperkt was die het trekkend voertuig en ken voorbeeld dat er goedkeuring is tot 11,5 ton voor BE combi
ik kan het met alles; rechtuit, en ook bochtjes.quote:Op zondag 17 april 2016 21:29 schreef Makrolon het volgende:
[..]
Ik rij er dagelijks mee. Achteruit gaat prima, alleen liever een bocht dan recht achteruit hoor.
Tof, die wil ik ook wel, heb alleen de constructie niet om hem op te hangenquote:Op maandag 18 april 2016 09:12 schreef ueberduitser het volgende:
Mogguh...![]()
Even m'n laatste projectje spammen hoor, zaterdag even klaar gemaakt.
[ afbeelding ]
Aan de zijkanten mist nog wel wat zoals je ziet, en 2 dekplanken, maar ik heb de pallets op.
In de woonkamerquote:Op maandag 18 april 2016 09:41 schreef Tink89 het volgende:
[..]
Tof, die wil ik ook wel, heb alleen de constructie niet om hem op te hangen
Nog niet erin gelegen, gisteren waren we in Wildlands en het weer werkt ook nog niet mee.quote:
Dat zei ik hier ook al, voor als het weer echt te slecht is om onder de overkapping te zijn.quote:
Gaaf!quote:Op maandag 18 april 2016 09:12 schreef ueberduitser het volgende:
Mogguh...![]()
Even m'n laatste projectje spammen hoor, zaterdag even klaar gemaakt.
[ afbeelding ]
Aan de zijkanten mist nog wel wat zoals je ziet, en 2 dekplanken, maar ik heb de pallets op.
Ik was zaterdag een paar km verderop, in de zon was het best lekkerquote:Op maandag 18 april 2016 09:58 schreef ueberduitser het volgende:
[..]
Nog niet erin gelegen, gisteren waren we in Wildlands en het weer werkt ook nog niet mee.
Pas als je extreem hard gooit worden blikken dodelijkquote:Dat zei ik hier ook al, voor als het weer echt te slecht is om onder de overkapping te zijn.
Hoef niet te vertellen hoe zo'n blik ik toen naar me toe geworpen kreeg
Ik was zaterdag aan het buffelen in de tuin, o.a. die 300kilo glas die in de tuin verstopt was naar de de Mülldeponie in Wilsum gebracht.quote:Op maandag 18 april 2016 10:11 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Ik was zaterdag een paar km verderop, in de zon was het best lekkerWildlands zag ik al ja, hoe was het?
Jij kent mijn vrouw dus niet blijkbaarquote:[..]
Pas als je extreem hard gooit worden blikken dodelijk
Dat aantal dieren had ik nog niet v eerder gehoord, maar was er zelf ook bang voor. Als je hoort hoeveel soorten weg zijn gegaan (citroenhaaien, bruine beren, panters, tijgers wat ik zo weet) en hoeveel groter het park is...quote:Op maandag 18 april 2016 10:17 schreef ueberduitser het volgende:
Qua Wildlands, ik vond de bezetting qua dieren nogal laag. Vond het allemaal nog wat leeg aandoen.
Dat wil ik volgens mij ook graag zo houden nuquote:Jij kent mijn vrouw dus niet blijkbaar
Precies, ik wil ook even wachten tot alles wat groener is.quote:Op maandag 18 april 2016 10:20 schreef Barrah het volgende:
Ik denk dat ik een jaartje wacht. Afgaand op de foto's zal het allemaal nog mooier worden als de beplanting binnen en buiten wat tijd gehad heeft om uit te groeien.
Er is inderdaad veel weg, erg veel.quote:Op maandag 18 april 2016 10:37 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Dat aantal dieren had ik nog niet v eerder gehoord, maar was er zelf ook bang voor. Als je hoort hoeveel soorten weg zijn gegaan (citroenhaaien, bruine beren, panters, tijgers wat ik zo weet) en hoeveel groter het park is...
Ach, soms is ze wel lief hoor (vooral als ze slaapt)quote:[..]
Dat wil ik volgens mij ook graag zo houden nu
Zou ik ook doen, het geld is het nu niet waard imho.quote:Op maandag 18 april 2016 10:38 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Precies, ik wil ook even wachten tot alles wat groener is.
vandaar dat (toffe) bedquote:Op maandag 18 april 2016 11:07 schreef ueberduitser het volgende:
Ach, soms is ze wel lief hoor (vooral als ze slaapt)
Mwoah, vrijdag nog een wilde pink (blijkbaar had ze geen zin in een veearts die tot over zijn elleboog in haar aars ging) mee vast gezet.quote:Op maandag 18 april 2016 12:18 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
vandaar dat (toffe) bed![]()
![]()
Ik zou wel die karabijnhaakies vervangen door D-sluitinkjes ofzo, dat is net wat meer berekend op abuse, anders kun je nog wel eens heel beroerd uitstappen bij een onverwachte piekbelasting.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |