abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_161467152
Ik kan heel veel dingen zeggen. Laat ik het hier dan even over hebben. Ik ga ook niet een Christen express beledigen. Wat is de zin?Tenzij je mij beledigt.
pi_161467161
Ik wil het gezicht van die Erdogan wel eens zien als er iemand vandaag op zijn deur klopt:

"Meneer...."

"HET IS PRESIDENT GODVERDOMME"

"Oh, meneer president, er is satire over u gemaakt"
"Een Nederlandse comedian zegt dat hij u nog kent van de tijd dat u in Instanbul een .. emm"

"JA WAT"

"Jongenshoertje was, en [vertaald sketch]

"... : | "
pi_161467236
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 april 2016 10:18 schreef Elzies het volgende:

[..]

Het gaat hier om het recht van de vrijheid van meningsuiting, niet over smaak. Waar ligt straks de grens? Een verbod op het beledigen van de Marokkaanse koning of verbod op kritiek op het Chinese staatshoofd? Echt ontoelaatbaar. Bovendien druipt het selectief aanklagen ervan af. Als diezelfde komiek een gedicht over Poetin had gemaakt dan had er geen hond naar gekraaid.
Precies, wat verankerd is in onze rechtsstaat. Wat afgewogen wordt door een rechter, en niet bepaald wordt door een autoritair leider. Dàt is juist het verschil tussen Turkije en Europa.

Wij kunnen met z'n allen wel iets vinden, en een premier kan daar naar handelen, maar zo werkt het op dit gebied juist niet in een rechtstaat. Wellicht doet erdogan op eigen houtje ook allerlei dingen die wel overeenkomt met wat het gros van de mensen daar denkt.
pi_161467272
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 april 2016 13:42 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:

[..]

Precies, wat verankerd is in onze rechtsstaat. Wat afgewogen wordt door een rechter, en niet bepaald wordt door een autoritair leider. Dàt is juist het verschil tussen Turkije en Europa.

Wij kunnen met z'n allen wel iets vinden, en een premier kan daar naar handelen, maar zo werkt het op dit gebied juist niet in een rechtstaat. Wellicht doet erdogan op eigen houtje ook allerlei dingen die wel overeenkomt met wat het gros van de mensen daar denkt.
Wat weet je dan over Turkse mensen? En daar gaat het niet eens over.
pi_161467324
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 april 2016 13:36 schreef Jaroon het volgende:
Ik kan heel veel dingen zeggen. Laat ik het hier dan even over hebben. Ik ga ook niet een Christen express beledigen. Wat is de zin?Tenzij je mij beledigt.
Al doe je het wel, lekker boeiend, maar daar gaat deze problematiek niet over. Het gaat hier om een machthebber die wil bepalen wat er wel en niet gezegd kan worden, en dat is niet toelaatbaar. Het heeft helemaal niets met religie te maken.
Question authorities, fuck religion, educate yourself, Viva el individualismo!
There's only one way of life, and that's your own!
pi_161467343
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 april 2016 13:47 schreef truthortruth het volgende:

[..]

Al doe je het wel, lekker boeiend, maar daar gaat deze problematiek niet over. Het gaat hier om een machthebber die wil bepalen wat er wel en niet gezegd kan worden, en dat is niet toelaatbaar. Het heeft helemaal niets met religie te maken.
Nee. Het gaat over de opmerkingen van een cabaretier.
pi_161467384
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 april 2016 13:48 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Nee. Het gaat over de opmerkingen van een cabaretier.
:D Kom op!
Question authorities, fuck religion, educate yourself, Viva el individualismo!
There's only one way of life, and that's your own!
pi_161467398
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 april 2016 13:50 schreef truthortruth het volgende:

[..]

:D Kom op!
Voor mij wel. Daar reageren mensen ook op.......
  zaterdag 16 april 2016 @ 13:58:22 #159
167383 Molurus
ex-FOK!ker
pi_161467480
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 april 2016 13:36 schreef Jaroon het volgende:
We hebben het over een cabaretier dus he. Jij kunt geen andere motieven bedenken dan dat deze man Erdogan wilde beledigen?

Wat dacht je van het vermaken van zijn publiek? Om maar iets te noemen.
Niet meer aanwezig in dit forum.
pi_161467515
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 april 2016 13:58 schreef Molurus het volgende:

[..]

We hebben het over een cabaretier dus he. Jij kunt geen andere motieven bedenken dan dat deze man Erdogan wilde beledigen?

Wat dat je van het vermaken van zijn publiek? Om maar iets te noemen.
Ik begrijp niet wat je wil zeggen. Na alles wat ik geschreven heb.
pi_161467516
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 april 2016 13:58 schreef Molurus het volgende:

[..]

Wat dat je van het vermaken van zijn publiek? Om maar iets te noemen.
Daarnaast is het een treffende vergelijking. De EU heeft Erdogan als een manhoer betaald, terwijl Erdogan zichzelf verrijkt en een toneelstukje opvoert.
pi_161468490
Ik nog 1tje van Anne Frank
pi_161468517
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 april 2016 14:00 schreef luxerobots het volgende:

[..]

Daarnaast is het een treffende vergelijking. De EU heeft Erdogan als een manhoer betaald, terwijl Erdogan zichzelf verrijkt en een toneelstukje opvoert.
Precies. Wel verwend willen worden en betaling eisen, maar uiteindelijk niet over de brug komen ("Wérd ik maar genaaid!").
If you have a problem... if no one else can help... and if you can find them... maybe you can hire... The A- Team.
pi_161468944
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 april 2016 15:00 schreef PSVCL het volgende:
Wat?
  zaterdag 16 april 2016 @ 15:45:24 #165
28167 matthijst
In a New York State of Mind
pi_161469273
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 april 2016 15:22 schreef Jaroon het volgende:

[..]

Wat?
Een pijpbeurt tegoed van Anne Frank, gok ik.
Maar toen ze met d'r uitgemergelde lichaam doorkreeg dat die worst alleen om aan te sabbelen was had ze opeens geen interesse meer?

Mooi filmpje van Teeuwen, al vond ik dat Duitse gedicht beter :)
Haters everywhere but I don't really care.
pi_161469310
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 april 2016 02:27 schreef spierbal het volgende:
Dat die merkel nog instemt ook, gadverdamme zeg. Raar wijf. Wel zal ik zeggen dat ze moeders mooiste is , anders word ik dadelijk ook vervolgd.
Merkel heeft een onneukbare dikke kont.
pi_161469315
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 april 2016 15:45 schreef matthijst het volgende:

[..]

Een pijpbeurt tegoed van Anne Frank, gok ik.
Maar toen ze met d'r uitgemergelde lichaam doorkreeg dat die worst alleen om aan te sabbelen was had ze opeens geen interesse meer?

Mooi filmpje van Teeuwen, al vond ik dat Duitse gedicht beter :)
Ik vind het idee volkomen vreemd. En aso.
pi_161469380
Vrij bizar om een punt te maken over het dode lichaam van een vergast Joods meisje, maar ach de Islamieten hebben dan ook net zoveel humor als de meeste Duitsers.
  zaterdag 16 april 2016 @ 16:22:58 #169
452665 proxyservies
viva argentina
pi_161469776
Humor in 2016 in Europa.......

In Argentinie hebben we gelukkig niet dit soort 'humor'.
pi_161469797
quote:
Hier heb je Nederlanders niet mee hoor. Wij zijn niet zo zielig als de gemiddelde Turk.
pi_161469845
quote:
niet alleen geiten maar ook skeletten dus
pi_161470060
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 april 2016 13:36 schreef Nintex het volgende:
Ik wil het gezicht van die Erdogan wel eens zien als er iemand vandaag op zijn deur klopt:

"Meneer...."

"HET IS PRESIDENT GODVERDOMME"

"Oh, meneer president, er is satire over u gemaakt"
"Een Nederlandse comedian zegt dat hij u nog kent van de tijd dat u in Instanbul een .. emm"

"JA WAT"

"Jongenshoertje was, en [vertaald sketch]

"... : | "
Erdogan beukt je dan samen met zijn posse en poogt dan wederom de beelden daarvan te doen verdwijnen, net zoals toen hij die man in die supermarkt aanviel.
pi_161470350
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 april 2016 16:37 schreef WammesWaggel het volgende:

[..]

Erdogan beukt je dan samen met zijn posse en poogt dan wederom de beelden daarvan te doen verdwijnen, net zoals toen hij die man in die supermarkt aanviel.
Heeft hij dat gedaan?
pi_161470413
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 april 2016 16:52 schreef Jaroon het volgende:

[..]

Heeft hij dat gedaan?
Ja, een maand of zes geleden.
pi_161470435
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 april 2016 16:56 schreef WammesWaggel het volgende:

[..]

Ja, een maand of zes geleden.
Dat heb ik dan geheel gemist. Rutte doet dat niet.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')