Dat is het mooie. Iedereen kan zich artiest noemen en onder het mom van satire schijten op alles en iedereen!quote:Op zondag 17 april 2016 14:40 schreef proxyservies het volgende:
[..]
Zo moeilijk is dat niet om Teuwen's talent te hebben.
En dat mag en kan ook. En daarnaast kun je iets niet leuk vinden.quote:Op zondag 17 april 2016 14:46 schreef Ceberut het volgende:
[..]
Dat is het mooie. Iedereen kan zich artiest noemen en onder het mom van satire schijten op alles en iedereen!
De eerste moslim met gevoel voor humor moet ik nog tegenkomen.quote:Op zondag 17 april 2016 14:38 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Waarom zo mad om een grapje? Kan je het niet hebben?
Waarom zo mad? Het is toch humor wat hij post?quote:Op zondag 17 april 2016 14:58 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
De eerste moslim met gevoel voor humor moet ik nog tegenkomen.
Bij Isis vinden ze voetballen met hoofden humor. Niet elk volk heeft dezelfde humor.quote:Op zondag 17 april 2016 14:58 schreef Ceberut het volgende:
[..]
Waarom zo mad? Het is toch humor wat hij post?
Dit zijn gewoon woorden. Je hebt wel erg lange tenen!quote:Op zondag 17 april 2016 15:01 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Bij Isis vinden ze voetballen met hoofden humor. Niet elk volk heeft dezelfde humor.
Nee hoor, het bewijst alleen maar weer dat sommige mensen weinig te zoeken hebben in dit land.quote:Op zondag 17 april 2016 15:01 schreef Ceberut het volgende:
[..]
Dit zijn gewoon woorden. Je hebt wel erg lange tenen!
Je laat je wel erg kennen! Het is gewoon satire. Niet zo mad doen. Leer leven met de vrijheid van meningsuiting, anders heb je weinig te zoeken in dit land!quote:Op zondag 17 april 2016 15:03 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Nee hoor, het bewijst alleen maar weer dat sommige mensen weinig te zoeken hebben in dit land.
Teeuwen moet gaan verhuizen?quote:Op zondag 17 april 2016 15:03 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Nee hoor, het bewijst alleen maar weer dat sommige mensen weinig te zoeken hebben in dit land.
Jouw profeet beledigen of of jouw grote held, Erdogan de massamoordenaar, beledigen is iets anders dan iemand beledigen die gruwelijk vermoord is in naam van jouw profeet.quote:Op zondag 17 april 2016 15:04 schreef Ceberut het volgende:
[..]
Je laat je wel erg kennen! Het is gewoon satire. Niet zo mad doen. Leer leven met de vrijheid van meningsuiting, anders heb je weinig te zoeken in dit land!
quote:Op zondag 17 april 2016 15:12 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Jouw profeet beledigen of of jouw grote held, Erdogan de massamoordenaar, beledigen is iets anders dan iemand beledigen die gruwelijk vermoord is in naam van jouw profeet.
Is hij moslim en extreem?quote:Op zondag 17 april 2016 15:12 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Jouw profeet beledigen of of jouw grote held, Erdogan de massamoordenaar, beledigen is iets anders dan iemand beledigen die gruwelijk vermoord is in naam van jouw profeet.
jij moet gaan verhuizen als je alleen 'selectief' tegen een vrije mening kunt. Als ik iedere dag mijn voorliefde voor de Mexicaanse regeringsleider op tafel gooi dan wil ik ook niet in Nederland zitten, maar dan wil ik in een land leven dat zo'n man creeert. Daar moet je bij zijn.quote:
Satire. Moet je tegen kunnen.quote:Op zondag 17 april 2016 15:17 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Heb je het "grapje" wel gezien?
Ik ben VOOR vrije meningsuiting. En ik heb hier ook een mening over.quote:Op zondag 17 april 2016 15:16 schreef Beathoven het volgende:
[..]
jij moet gaan verhuizen als je alleen 'selectief' tegen een vrije mening kunt. Als ik iedere dag mijn voorliefde voor de Mexicaanse regeringsleider op tafel gooi dan wil ik ook niet in Nederland zitten, maar dan wil ik in het land leven wat zo'n man creeert. Daar moet je bij zijn.
Waarschijnlijk niet.quote:Op zondag 17 april 2016 15:17 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Heb je het "grapje" wel gezien?
Het is ergens wel een terechte vraag. Als een in Nederland woonachtig persoon zich tot op het bot geraakt voelt door de sketch van Teeuwen, die überhaupt niet over Nederland of over welke Nederlander dan ook gaat, dan kun je je afvragen of die persoon in Nederland wel op z'n plek is.quote:Op zondag 17 april 2016 15:14 schreef Ceberut het volgende:
[..]
Wat is satire als je het alleen accepteert wanneer het jou niet raakt? Alles moet vrij spel zijn in satire, anders heeft het geen zin.
De vrijheid van meningsuiting is juist voor controversiële meningen.quote:Op zondag 17 april 2016 15:20 schreef Igen het volgende:
[..]
Het is ergens wel een terechte vraag. Als een in Nederland woonachtig persoon zich tot op het bot geraakt voelt door de sketch van Teeuwen, die überhaupt niet over Nederland of over welke Nederlander dan ook gaat, dan kun je je afvragen of die persoon in Nederland wel op z'n plek is.
Dat gaat over legaliteit. Ik pleit nergens voor een verbod. Ik stel alleen een vraag / doe een suggestie, net als Braindead2000 deed.quote:Op zondag 17 april 2016 15:20 schreef Ceberut het volgende:
[..]
De vrijheid van meningsuiting is juist voor controversiële meningen.
quote:Op zondag 17 april 2016 15:20 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Post 191. Ik heb geen behoefte om het te quoten.
Niet zo butthurt doen. Ook dit soort satire moet je mee kunnen leven.quote:Op zaterdag 16 april 2016 21:31 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Misschien kan Hans Teeuwen, als hij aan z'n trekken wilt komen, beter z'n holmaatje Theo van Gogh in z'n borst neuken. Schijnt dat Mohammed Bouyari een mooie glory hole voor hem heeft geopend.
Het is geen terechte vraag. Je kan zelf een vrijheid hebben om iets te vinden over de mening van een ander.quote:Op zondag 17 april 2016 15:20 schreef Igen het volgende:
[..]
Het is ergens wel een terechte vraag. Als een in Nederland woonachtig persoon zich tot op het bot geraakt voelt door de sketch van Teeuwen, die überhaupt niet over Nederland of over welke Nederlander dan ook gaat, dan kun je je afvragen of die persoon in Nederland wel op z'n plek is.
Ik doe ook een suggestie: als je niet met de vrijheid van meningsuiting kan omgaan, mag je optiefen. Nadruk op mag!quote:Op zondag 17 april 2016 15:21 schreef Igen het volgende:
[..]
Dat gaat over legaliteit. Ik pleit nergens voor een verbod. Ik stel alleen een vraag / doe een suggestie, net als Braindead2000 deed.
Dan voel ik het wel aan.quote:Op zondag 17 april 2016 15:20 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Post 191. Ik heb geen behoefte om het te quoten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |