We houden het dan bij netflixquote:Op vrijdag 15 april 2016 23:13 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
je mag wel bij mij komen kijken
ik heb er ook netflix op
Ur preggo? Spaanse liefdesbaby?quote:Op vrijdag 15 april 2016 23:12 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik ben nu gek geworden omdat mijn broeken niet meer lekker zitten.
quote:Op vrijdag 15 april 2016 23:14 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
We houden het dan bij netflix
[..]
Ur preggo? Spaanse liefdesbaby?
quote:
ja, ik ga echt niet journaal kijken met je hoor ;squote:Op vrijdag 15 april 2016 23:14 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
We houden het dan bij netflix
[..]
Ur preggo? Spaanse liefdesbaby?
Ik krijg een mooie baby. Dus nee.quote:Op vrijdag 15 april 2016 23:14 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
O dan is het oke, zolang je maar geen abortus pleegt.
quote:Op vrijdag 15 april 2016 23:16 schreef Opsonisatie het volgende:
Ik zou echt knappe baby krijgen met een arier, mijn krullen en zijn blauwe ogen you know![]()
Het is niet zo zeer slecht, mss voor ons een beetje vreemd om te zien.quote:Op vrijdag 15 april 2016 23:12 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Dan is het toch nog niet zo dat het iets goeds is dat mensen vroom lullen maar slecht doen?
right, ik heb het van voornaamste bron als het gaat om Hassidisme, deze man:quote:Op vrijdag 15 april 2016 23:15 schreef jamesdeen het volgende:
[..]
oh lol net even opgezocht en ik ken het wel maar dan onder de hebreeuws naam 'afker'
Klinkt goed.quote:Op vrijdag 15 april 2016 23:16 schreef Opsonisatie het volgende:
Ik zou echt knappe baby krijgen met een arier, mijn krullen en zijn blauwe ogen you know![]()
untermensch gespotquote:Op vrijdag 15 april 2016 23:17 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Bruine ogen, bruin haar is toch mooier dan dat blonde/blauwe gedoe
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |