quote:Op woensdag 10 augustus 2016 18:47 schreef Columbiafan het volgende:
[..]
Ik vind hem zo'n kanjer, mooiste Nederlandse wielrenner.
Over 10 jaar wordt de uitspraak gerectificeerd. Voor mij is het een kanjer.quote:
FOK! doet het beter wat dat betreftquote:Op donderdag 18 augustus 2016 03:41 schreef Arcee het volgende:
[ afbeelding ]
http://www.volkskrant.nl/(...)-200-meter~a4359868/
Dit moet ik terugnemen, woodu is even iets te positief.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 03:44 schreef Nattekat het volgende:
[..]
FOK! doet het beter wat dat betreft
Bij schoonspringen is de eerste na de Chinezen worden gewoon goud.quote:
Zilver kan ooit nog goud worden, bij DQ heb je dan niets.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 03:57 schreef Jules123 het volgende:
Ze heeft ook goud verloren, al die positieve reacties over zilver, rot toch op. Voor iemand met haar kwaliteiten ga je gewoon reëel voor goud, alles minder heb je gewoon verloren. Terechte reactie van Schippers dan ook. Denk dat het voor haar ook niet eens veel geboeid had of t een DQ of Zilver was geworden, in ieder geval de eerste maanden niet. Misschien is ze er later wat blijer mee.
Dit.quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 20:50 schreef Zwansen het volgende:
Als je in 2012 drie dagen in coma hebt gelegen na een zware val, mag je dan nu blij zijn met zilver?
Ik vind van wel.
Dat bleek gister maar eens...quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 01:10 schreef superniger het volgende:
Het ene zilver is het andere zilver niet.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |