Doe piye de groetjes van mij pls. En zeg dat ie weer moet gaan FOK!ken.quote:Op zondag 17 april 2016 15:01 schreef haan33 het volgende:
[..]
Ik ben verstandiger nu en chill nog steeds met piye, dat doet mij altijd wel goed
Maar klap je nog wel eens kanon dan?quote:Op zondag 17 april 2016 15:01 schreef haan33 het volgende:
[..]
Ik ben verstandiger nu en chill nog steeds met piye, dat doet mij altijd wel goed
Ja, want PvdA, D66, SP, GL, VVD, CU, SGP, CDA, PvdD, GL zijn vóór deze terreur...quote:Op zondag 17 april 2016 15:04 schreef capuchon_jongen het volgende:
te danken aan deze mensen:
[ afbeelding ]
Dat zijn gematigde broeders toch?quote:Op zondag 17 april 2016 15:04 schreef capuchon_jongen het volgende:
[ afbeelding ]
Onzin, populisme bestaat niet pas sinds de komst van IS.quote:Op zondag 17 april 2016 15:04 schreef capuchon_jongen het volgende:
[ afbeelding ]
Je hebt kritiek op het partijprogramma op iets dat er helemaal niet in staat.quote:Op zondag 17 april 2016 14:59 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Uhm... wat heeft de PVV ook alweer precies gedaan toen het IN DE REGERING zat? Kun je gewoon opzoeken hoor.
Tuurlijk. Als je niet vooraan staat om iedere moslim het land uit te trappen ben je IS-sympathisant.quote:Op zondag 17 april 2016 15:05 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Ja, want PvdA, D66, SP, GL, VVD, CU, SGP, CDA, PvdD, GL zijn vóór deze terreur...
Oh sorry, het was inderdaad maar een 'gedoogpartner'. Dat verandert de boel natuurlijk.quote:Op zondag 17 april 2016 15:05 schreef wenfer2 het volgende:
[..]
Je hebt kritiek op het partijprogramma op iets dat er helemaal niet in staat.Misschien zou je het eerst eens moeten lezen voordat je er over gaat klagen. Daarbij heeft de PVV nooit in welke regering dan ook gezeteld. Dat zou je toch moeten weten. En om eerst over iets te klagen en daarna terugkrabbelen van 'ja maar anders ook dit en dat' is ook niet echt sterk.
Het partijprogramma is de laatste keer dat ik het las wel neutraal op sociaal-economisch gebied, maar het stemgedrag van de partij in de TK kan niet bepaald doorgaan voor vertegenwoordiging van dat programma.quote:Op zondag 17 april 2016 14:58 schreef EttovanBelgie het volgende:
PVV partijprogramma...
KOEIENLETTERS: DE ISLAM MOET WEG!
En de helft van het volk ondertekent het contract... zonder de kleine lettertjes te lezen.
kleine lettertjes: verdere afbraak sociale zekerheden
Af en toe, liever Westmalle Tripel of Duvel nu.quote:
Zal t hem zeggen broerquote:Op zondag 17 april 2016 15:02 schreef deadprez het volgende:
[..]
Doe piye de groetjes van mij pls. En zeg dat ie weer moet gaan FOK!ken.
quote:Op zondag 17 april 2016 15:07 schreef haan33 het volgende:
[..]
Af en toe, liever Westmalle Tripel of Duvel nu.
aighttquote:
Nee joh, Geertdt is veel representatiever.quote:Op zondag 17 april 2016 15:07 schreef EttovanBelgie het volgende:
Overigens, dat Wenfer PVV'er is, zegt genoeg... dat is de ware achterban.
Hater gespot.quote:
Nou, nee... net als de ware pvv kan wenfer het lot van de laagopgeleiden, de ouderen, de zieken en werklozen ook geen drol schelen...quote:Op zondag 17 april 2016 15:07 schreef Chai het volgende:
[..]
Nee joh, Geertdt is veel representatiever.
beter gwn halve liters pitt klappenquote:
Deadprez is ook wel een ware PVV'erquote:Op zondag 17 april 2016 15:07 schreef Chai het volgende:
[..]
Nee joh, Geertdt is veel representatiever.
Doe ik ook wel eens als ik de jumbo check. Meestal bavaria eig.quote:
Wehe, je bent wel een connaisseur geworden haan!quote:Op zondag 17 april 2016 15:07 schreef haan33 het volgende:
[..]
Af en toe, liever Westmalle Tripel of Duvel nu.
De groenlinks en d66 hebben het drukker met het bashen van de pvv dan dat ze draagvlak proberen te vinden voor meer geld te begroten voor Defensie, Veiligheid en Justitie. Politieke vleermuizen zijn het.quote:Op zondag 17 april 2016 15:06 schreef deadprez het volgende:
[..]
Tuurlijk. Als je niet vooraan staat om iedere moslim het land uit te trappen ben je IS-sympathisant.
Ergens moet het wel prettig zijn om alles enkel in zwart en wit te zien.
En homo's zijn ook alleen maar leuk als je het kan gebruiken tegen moslims. Daarna moeten die vieze flikkers gewoon weer optyfen anders gaat men ouderwets potenrammen.quote:Op zondag 17 april 2016 15:08 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Nou, nee... net als de ware pvv kan wenfer het lot van de laagopgeleiden, de ouderen, de zieken en werklozen ook geen drol schelen...
In 2012 kon men kiezen uit 21 partijen.quote:Op zondag 17 april 2016 12:29 schreef Nattekat het volgende:
Het is nou ook niet zo dat er veel alternatieven zijn voor de PVV.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |