Je woont zeker in zo'n klein kutdorp in Brabant oid?quote:Op zondag 17 april 2016 13:51 schreef Geelman het volgende:
[..]
Ik was vanochtend in de kerk en er zaten zo'n 300 mensen. Een kerk is een gemeenschap, waar mensen veel energie uit kunnen putten.
Nee, ik woon in de randstad. Tja, dat kan ook. Maar ik ga lekker naar de kerk!quote:Op zondag 17 april 2016 13:54 schreef Magemelvin het volgende:
[..]
Je woont zeker in zo'n klein kutdorp in Brabant oid?
Energie uitputten kan ook door middel van sport. Gezonder en nuttiger.
Nou... Ik weet niet onder welke steen jij hebt gelegen, maar in 2006 geloofden nog 26% van de mensen in een god. In 2016 maar 14%. Gaat redelijk snel vind ik.quote:
Ik vind diehard atheïstjes als jij trouwens minstens zo vervelend als Jehova's getuigen.quote:Op zondag 17 april 2016 13:54 schreef Magemelvin het volgende:
[..]
Je woont zeker in zo'n klein kutdorp in Brabant oid?
Energie uitputten kan ook door middel van sport. Gezonder en nuttiger.
Einde der tijden man, je ziet het in alles, niet lang voor de antichrist op aarde komt.quote:Op zondag 17 april 2016 13:55 schreef Magemelvin het volgende:
[..]
Nou... Ik weet niet onder welke steen jij hebt gelegen, maar in 2006 geloofden nog 26% van de mensen in een god. In 2016 maar 14%. Gaat redelijk snel vind ik.
De moslimpopulatie groeit ook door en die vallen echt niet binnen een generatie massaal van hun geloof af!quote:Op zondag 17 april 2016 13:55 schreef Magemelvin het volgende:
[..]
Nou... Ik weet niet onder welke steen jij hebt gelegen, maar in 2006 geloofden nog 26% van de mensen in een god. In 2016 maar 14%. Gaat redelijk snel vind ik.
Stop eens met trollenquote:Op zondag 17 april 2016 13:57 schreef Ali-Chemicali het volgende:
[..]
Einde der tijden man, je ziet het in alles, niet lang voor de antichrist op aarde komt.
Misschien is die er al..
En terecht.quote:Op zondag 17 april 2016 13:55 schreef Geelman het volgende:
[..]
Nee, ik woon in de randstad. Tja, dat kan ook. Maar ik ga lekker naar de kerk!
quote:Op vrijdag 15 april 2016 15:54 schreef Vermon het volgende:
Wees maar niet bang. Tegen die tijd draait de propagandacampagne van de overheid op volle toeren. Geen mens die dan nog PVV gaat stemmen.
Zijn jullie zo gemakkelijk te beïnvloeden?quote:
Ga je nog op mijn laatste reactie reageren over het al dan niet verdwijnen van religie uit Nederland?!quote:
Is die 14% het percentage mensen dat actief naar de kerk gaat of die geloven dat er een god/"iets" bestaat? En wat is je bron?quote:Op zondag 17 april 2016 13:47 schreef Magemelvin het volgende:
[..]
Zien dat religie uitsterft en dat maar 14% van de Nederlanders anno 2016 nog in een god gelooft.
Moskee eerder denk ikquote:Op zondag 17 april 2016 14:01 schreef SR4 het volgende:
[..]
Is die 14% het percentage mensen dat actief naar de kerk gaat of die geloven dat er een god/"iets" bestaat? En wat is je bron?
Kerkgangers lijkt me ja, zou niet weten hoe je dat anders zou moeten meten.quote:Op zondag 17 april 2016 14:01 schreef SR4 het volgende:
[..]
Is die 14% het percentage mensen dat actief naar de kerk gaat of die geloven dat er een god/"iets" bestaat? En wat is je bron?
Mooi toch !! Islam is vrede je weet toch BAM!quote:Op zondag 17 april 2016 14:02 schreef Ali-Chemicali het volgende:
Met name met nieuwe "religies" als de islam
Want 14% van de Nederlandse bevolking is moslim?quote:
Orthodoxe christenen gaan ook nog heel braaf elke zondag naar de kerk.quote:
Ja iddquote:Op zondag 17 april 2016 14:04 schreef pokkerdepok het volgende:
op t laatst stemt toch iedereen weer VVD
Ging laatst ff met de motor naar de dealer rond het middag uur, ook zo een gezin helemaal in die klerendracht naar de kerk wtf vond het wel grappig anderzijds ook wel beetje triest voor die kinderenquote:Op zondag 17 april 2016 14:03 schreef Geelman het volgende:
[..]
Orthodoxe christenen gaan ook nog heel braaf elke zondag naar de kerk.
Maar met de groei van de islam in Nederland zal het theisme ook weer gaan toenemen.
Dat zijn de voorvechters van onze joods-christelijke cultuur. Jij zou dat juist aan moeten moedigen.quote:Op zondag 17 april 2016 14:06 schreef Geerd het volgende:
[..]
Ging laatst ff met de motor naar de dealer rond het middag uur, ook zo een gezin helemaal in die klerendracht naar de kerk wtf vond het wel grappig anderzijds ook wel beetje triest voor die kinderen![]()
Ach rotop man, zeg jij het zelfde over moslims met boerka als islamietquote:Op zondag 17 april 2016 14:08 schreef deadprez het volgende:
[..]
Dat zijn de voorvechters van onze joods-christelijke cultuur. Jij zou dat juist aan moeten moedigen.
Wat staat hier?quote:Op zondag 17 april 2016 14:09 schreef Ali-Chemicali het volgende:
[..]
Ach rotop man, zeg jij het zelfde over moslims met boerka als islamiet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |