in ieder geval stemmen niet alle laagopgeleiden op de PVV dus erg bang hoef je niet te zijn.quote:Op vrijdag 15 april 2016 14:58 schreef Timeschanger het volgende:
he serieus zit net de peilingen van mourice de hond te bekijken waarin staat dat de pvv meer als 40 zetels heeft daar word ik erg nerveus van want dat betekent dat ze ongeveer een kwart van de zetels hebben en kunnen regeren volgende jaar.
klacht bang door peilingen
Rond de verkiezingen denkt dat del eerder "stemme heb geen zin want hun gaan tog maar hun eige gang daar in den haag"quote:Op vrijdag 15 april 2016 16:06 schreef Jordy-B het volgende:
De peilingen geven altijd een vervormd beeld. In de peilingen staat de PVV altijd gigantisch hoog. Zodra mensen daadwerkelijk met het rode potlood in de handen staan, krijgt een aanzienlijk deel hun gezonde verstand terug.
quote:Op vrijdag 15 april 2016 15:57 schreef Rekkie het volgende:
Qua taalkennis zou je een PVV-stemmer kunnen zijn, dus ik snap de angst niet.
Neem jij de peilingen van de Hond serieus?quote:Op vrijdag 15 april 2016 14:58 schreef Timeschanger het volgende:
he serieus zit net de peilingen van mourice de hond te bekijken waarin staat dat de pvv meer als 40 zetels heeft daar word ik erg nerveus van want dat betekent dat ze ongeveer een kwart van de zetels hebben en kunnen regeren volgende jaar.
klacht bang door peilingen
Cultureel gezien is PVV rechts, maar in economisch opzicht zeer zeker niet.quote:Op zondag 17 april 2016 12:01 schreef Nattekat het volgende:
Altijd geweldig hoe PVV-stemmers als tokkies worden afgeschilderd... bange linksen.
Het gaat niet om wat de PVV is, maar om wat die mensen zijn.quote:Op zondag 17 april 2016 12:20 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Cultureel gezien is PVV rechts, maar in economisch opzicht zeer zeker niet.
Heb je ooit een pvv-stemmert gezien die geen tokkie/arrogante klootzak was?quote:Op zondag 17 april 2016 12:01 schreef Nattekat het volgende:
Altijd geweldig hoe PVV-stemmers als tokkies worden afgeschilderd... bange linksen.
Mij maakt het geen zak uit wat de mensen om mij heen stemmen, dus dat durf ik niet te zeggen.quote:Op zondag 17 april 2016 12:28 schreef haan33 het volgende:
[..]
Heb je ooit een pvv-stemmert gezien die geen tokkie/arrogante klootzak was?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |