wij betalen rond 15 cent per mesje, hoeveel betaal jij voor je cartridge?quote:Op vrijdag 10 juni 2016 11:21 schreef Achterhoker het volgende:
Wat is dit dan weer voor hipster gedoe.
nogmaals, ik heb een zware baard, als jij bijv dons hebt, dan hoef je idd weinig te slijpen.quote:Op donderdag 16 juni 2016 22:09 schreef PalmRoyale het volgende:
Ik heb een traditioneel Iwasaki mes gemaakt van tamahagane, dat is hetzelfde staal dat voor katana's gebruikt werd. Het is serieus hard maar daardoor hoef ik niet vaak te slijpen. 1 keer in de 3 a 4 maanden is voldoende.
weet je welke kant je baardharen op groeien? ik doe zeker 4 passes, 1x met de groei mee, dan dwars over en 2x tegen de haargroei in.quote:Op woensdag 22 juni 2016 15:30 schreef Hindoe00 het volgende:
Ik heb me vandaag niet gesneden, slechts wat kleine bloedpuntjes doordat mijn huid nog moet wennen. Wat me wel opvalt is dat ik mijn gezicht niet helemaal glad krijg, zou dit door de Wilkinson komen of door mijn onervarenheid?
jazeker, nu weer boven waterquote:
Die zijn best bot.quote:Op maandag 27 juni 2016 01:27 schreef THEFXR het volgende:
[..]
weet je welke kant je baardharen op groeien? ik doe zeker 4 passes, 1x met de groei mee, dan dwars over en 2x tegen de haargroei in.
btw, ze hebben bij de hema ook fijne mesjes.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 2 juli 2016 00:33 schreef THEFXR het volgende:
[..]
ik begin het weer op te pakken, het scheren is een tijd niet aan de orde geweest.
poeh die werkte icm mijn "rode" baard echt voor geen meter. Hele tijd trekkend gevoel. Kan ook aan mijn mes liggen. Maar icm zware baard niet aan te raden.quote:Op maandag 27 juni 2016 01:27 schreef THEFXR het volgende:
[..]
weet je welke kant je baardharen op groeien? ik doe zeker 4 passes, 1x met de groei mee, dan dwars over en 2x tegen de haargroei in.
btw, ze hebben bij de hema ook fijne mesjes.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
welke krabber gebruik je en hoe had je je baard voorbereidt?quote:Op zondag 3 juli 2016 10:23 schreef SosuaCafe het volgende:
[..]
poeh die werkte icm mijn "rode" baard echt voor geen meter. Hele tijd trekkend gevoel. Kan ook aan mijn mes liggen. Maar icm zware baard niet aan te raden.![]()
proraso preshave, Gilette Superspeed uit1962.quote:Op zondag 3 juli 2016 11:03 schreef THEFXR het volgende:
[..]
welke krabber gebruik je en hoe had je je baard voorbereidt?
die gilette is wel mild, nog meer krabbers in huis?quote:Op zondag 3 juli 2016 14:16 schreef SosuaCafe het volgende:
[..]
proraso preshave, Gilette Superspeed uit1962.
nee. Wil nog een keer zo'n adjustable slim ofzo.quote:Op zondag 3 juli 2016 14:25 schreef THEFXR het volgende:
[..]
die gilette is wel mild, nog meer krabbers in huis?
ja, die zijn ideaal, gewoon doen, ga je geen spijt van krijgen, scheer je zoveel makkelijker.quote:Op zondag 3 juli 2016 14:28 schreef SosuaCafe het volgende:
[..]
nee. Wil nog een keer zo'n adjustable slim ofzo.
Ik vind ze heel erg aan m'n haartjes trekken terwijl ik met Derby's dat niet hebquote:Op zaterdag 2 juli 2016 19:55 schreef THEFXR het volgende:
[..]
dat heb ik nog nooit gehoord, kan je dat uitleggen?
derby's zijn juist bot, dat weet iedereenquote:Op maandag 4 juli 2016 00:17 schreef Andyy het volgende:
[..]
Ik vind ze heel erg aan m'n haartjes trekken terwijl ik met Derby's dat niet heb
Dan zou ik je sterk aanraden voor een agressieve krabber, want zo mis je veel scheer mogelijkheden en Feathers zijn niet de soepelste en goedkoopste mesjes.quote:Op maandag 4 juli 2016 01:57 schreef Ireyon het volgende:
Bij mij trekken die Derby's juist ontzettend irritant terwijl die mesjes van de Hema wel prima zijn. Meer dan één scheerbeurt doe ik er niet mee, maar vind het wel een fijne mogelijkheid voor als ik gauw ergens mesjes vandaan moet halen.
Maar als ik het niet vergeet en gewoon op tijd bestel, liggen er hier altijd Feathers in het kastje. Heb Derby, Mühle, Astra, Hema en Feathers geprobeerd tot nu toe en alleen met die laatste krijg ik het écht glad.
er zijn een tijdje neppers in omloop geweest die waren afgekeurd van de fabriek, die gingen voor geen meter.quote:Op maandag 4 juli 2016 07:36 schreef Andyy het volgende:
Astra's bedoelde ik.. Zag net dat ik dat had liggen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |