Sinds vorige week, afgelopen zondag lekker een paar uurtjes wezen varen, toen was het wel lekker weer.quote:
Een Bayliner, das een speedbootje.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
quote:Op vrijdag 15 april 2016 14:38 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Een Bayliner, das een speedbootje.Kun je lekker mee naar je werkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Theoretisch zou het kunnen, maar dan ben ik wel een paar uurtjes onderweg en ik zou dan eerst mijn vaarbewijs moeten halen.quote:
Oh krijg je dat bewijs niet bij de boot?quote:Op vrijdag 15 april 2016 14:48 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Theoretisch zou het kunnen, maar dan ben ik wel een paar uurtjes onderweg en ik zou dan eerst mijn vaarbewijs moeten halen.
Heb jij je rijbewijs bij een auto gehad?quote:Op vrijdag 15 april 2016 14:53 schreef chufi het volgende:
[..]
Oh krijg je dat bewijs niet bij de boot?
Als ik mn vader heel lief had aangekeken misschien wel.quote:Op vrijdag 15 april 2016 14:54 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Heb jij je rijbewijs bij een auto gehad?
In jouw tijd waren rijexamens niet verplicht?quote:Op vrijdag 15 april 2016 14:57 schreef chufi het volgende:
[..]
Als ik mn vader heel lief had aangekeken misschien wel.
Ja dat wel, maar de instructeur was natuurlijk ook patient van mn vader, dus dan viel er wel wat te sjoemelenquote:Op vrijdag 15 april 2016 15:06 schreef Deisyy het volgende:
[..]
In jouw tijd waren rijexamens niet verplicht?
Vraag me ineens af, heb je om met een paard de openbare weg op te mogen ook een of ander 'rijbewijs' nodig, of mag iedereen zomaar even de cowboy gaan uithangen?quote:Op vrijdag 15 april 2016 15:08 schreef chufi het volgende:
Niet dat dat nodig was hoor, in 10 lessen in 1 keer geslaagd
Voor een brommer tegenwoordig wel en voor een trekker ookquote:Op vrijdag 15 april 2016 15:15 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Vraag me ineens af, heb je om met een paard de openbare weg op te mogen ook een of ander 'rijbewijs' nodig, of mag iedereen zomaar even de cowboy gaan uithangen?
Dat weet ik, was vroeger ook anders, maar een paard, dat was mijn vraag, heb je daar iets voor nodig, en een verklaring van het paard dat hij/zij het ok vindt, is dat ook niet nodig?quote:Op vrijdag 15 april 2016 15:27 schreef chufi het volgende:
[..]
Voor een brommer tegenwoordig wel en voor een trekker ook
Geen idee? PP of Symph zou dat wel weten, die hebben paardenquote:Op vrijdag 15 april 2016 15:34 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Dat weet ik, was vroeger ook anders, maar een paard, dat was mijn vraag, heb je daar iets voor nodig, en een verklaring van het paard dat hij/zij het ok vindt, is dat ook niet nodig?
Als het paard het niet ok vindt zal ie wel zorgen dat de berijder er rap vanaf valt of er niet eens op komt, tenminste daar ga ik gemakshalve maar even vanuit.quote:Op vrijdag 15 april 2016 15:36 schreef chufi het volgende:
[..]
Geen idee? PP of Symph zou dat wel weten, die hebben paarden
Heb jij een verklaring van je katten dat ze het oké vinden om bij jou te wonen?quote:Op vrijdag 15 april 2016 15:34 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Dat weet ik, was vroeger ook anders, maar een paard, dat was mijn vraag, heb je daar iets voor nodig, en een verklaring van het paard dat hij/zij het ok vindt, is dat ook niet nodig?![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 15 april 2016 16:32 schreef FANN het volgende:
[..]
Heb jij een verklaring van je katten dat ze het oké vinden om bij jou te wonen?Daarom heb ik ook geen dierenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |