Whehehe geen paintje, maar wel leuk!quote:Op vrijdag 15 april 2016 21:08 schreef Ryan3 het volgende:
[ afbeelding ]
"I did not have sexual relations with these goats."
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:
quote:Op vrijdag 15 april 2016 22:19 schreef ToT het volgende:
http://www.rtlnieuws.nl/n(...)atement-over-erdogan
Hier kunnen we niet tegenop!Mocht ome Erdogan moeilijk over onze paintjes doen, dan komt Teeuwen ÉCHT in een duister Turks martelingskamp terecht waarvan het bestaan door de overheid rigoureus ontkend zal worden!
quote:Op vrijdag 15 april 2016 22:19 schreef ToT het volgende:
http://www.rtlnieuws.nl/n(...)atement-over-erdogan
Hier kunnen we niet tegenop!Mocht ome Erdogan moeilijk over onze paintjes doen, dan komt Teeuwen ÉCHT in een duister Turks martelingskamp terecht waarvan het bestaan door de overheid rigoureus ontkend zal worden!
Nee, lijkt me echt heel sterk dat hij dat gaat doen, net als die ene chick met haar gedicht hier op tv.quote:Op vrijdag 15 april 2016 22:49 schreef fucer het volgende:
Gaat Erdogan nou ook verzoeken om Hans te vervolgen?
Moet niet gekker worden dan, al zal die er dus niet wakker om liggen.
Pauw aan het kijken?quote:Op vrijdag 15 april 2016 23:48 schreef ToT het volgende:
Ik hoor trouwens net dat de vrouw van Erdogan geboren is in het jaar van de geit?
Dan IS hij dus sowieso gewoon een geitenneuker!
![]()
quote:Op zaterdag 16 april 2016 06:50 schreef Luuntje het volgende:
Geen paint, kreeg de teskt niet in een foto.
Maar door Hans Teeuwen kwam ik hier op.
Snelkookpan, snelkookpan, Erdogan en satire, daar houdt ie niet zo van.
Alvleesklier, alvleesklier, neuken met een geit geeft erdo veel plezier.
Hink stap sprong, hink stap sprong, erdo is nu papa van een geitenjong.
Maanzaadbrood, maanzaadbrood, aan humor heeft Eedo een broodje dood.
Doordrukstrip, doordrukstrip, af en toe neukt ie ook een kip.
Optelsom, optelsom, en een bok neukt ie gewoon helemaal krom.
Blokfluitles, blokfluitles, tegenstanders onthoofd hij met een mes.
Pijnboompit, pijnboompit, erdowie, erdowo, erdowan is een grote hit.
Roerbakei, roerbakei erdo gaat geitenneuken op de kinderboerderij
Hangbuikzwijn, hangbuikzwijn, erdo wil op een kameel maar zijn pikkie is te klein.
[ afbeelding ]
Soms geven andere paintjes me inspiratie. Ik dacht ff aan hem als duivel te maken, maar laten we bij het onderwerp blijven:quote:
quote:Op vrijdag 15 april 2016 20:15 schreef ToT het volgende:
[ afbeelding ]
Mwah deze wilde maar niet lukken. Ik had het op een heel andere manier in gedachten, maar ja.
Kutwerk altijd, zeker ook als je ook nog eens met layer masks moet werken.quote:
Ja doe elke frame apart bewerken alleen dan krijg je het beste effect, helaas is dat ook het meeste werkquote:Op zaterdag 16 april 2016 12:32 schreef ToT het volgende:
[..]
Kutwerk altijd, zeker ook als je ook nog eens met layer masks moet werken.
Heb je voor elke rotatie van het hoofd een nieuwe laag? Ik kan altijd een laag wel heen en weer bewegen in een filmpje, maar draaien geldt dan meteen voor elke frame waarin die laag voor komt.
beste, deze moet op de FP. En in de krant.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |