Een van de... Fiji is de favoriet bij uitstek gevolgd door Nieuw Zeeland en Zuid Afrika.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 09:02 schreef komrad het volgende:
[..]
zijn de Nieuw Zeelanders torenhoog favoriet? of liggen de verhoudingen bij de sevens anders?
Fiji moet brons halen voor mijn Nostradamus voorspellingquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 14:41 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Een van de... Fiji is de favoriet bij uitstek gevolgd door Nieuw Zeeland en Zuid Afrika.
Team GB, Kenia en USA zijn outsiders voor goud / medaille.
Lijstje met uitslagen van de World Sevens Series van afgelopen seizoen (10 rondes). Alleen de eerste drie plaatsen heb ik meegenomen. Geeft een idee van de favorieten.quote:Op zondag 22 mei 2016 20:13 schreef Nielsch het volgende:
Op basis van de resultaten van de 2015-16 World Rugby Sevens Series (10 rondes, 16 landen per ronde) heb ik een "medailleklassement" gemaakt van de landen die in Rio zullen strijden voor Olympisch goud. Hiermee ontstaat er een overzicht van de landen die grote kans maken en de landen die minder tot geen kans maken.
1. Fiji | 3x goud, 2x zilver, 2x brons
2. Nieuw Zeeland | 3x goud, 1x zilver
3. Zuid Afrika | 1x goud, 3x zilver, 3x brons
4. Kenia | 1x goud
4. Samoa | 1x goud (nog niet gekwalificeerd voor Rio)
4. Schotland | 1x goud (in Rio onderdeel van Team GB)
7. Australië | 2x zilver, 1x brons
8. Argentinië | 1x zilver
8. Engeland | 1x zilver (in Rio onderdeel van Team GB)
10. Verenigde Staten | 2x brons
10. Frankrijk | 2x brons
Landen die in Rio zullen spelen maar geen medailles hebben gewonnen: Japan en Brazilië.
het blijftquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 16:08 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Lijstje met uitslagen van de World Sevens Series van afgelopen seizoen (10 rondes). Alleen de eerste drie plaatsen heb ik meegenomen. Geeft een idee van de favorieten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |