Done!quote:Op maandag 27 juni 2016 08:06 schreef Nielsch het volgende:
En net als bij de mannen wint Spanje het laatste ticket voor het vrouwentoernooi.
Kan een mod 2x Spanje toevoegen in de OP?
Ja ik snap ook niet zo goed waarom er geen 16 landen zijn zoals op de World Sevens Series.quote:Op vrijdag 1 juli 2016 19:33 schreef Nober het volgende:
Ik verwacht dat dit de leukste teamsport op de Spelen is per 2016. Je zou qua landen zelfs nog uit kunnen breiden want drie dagen is veel te kort.
Zou komen door het aantal sporters. Zit volgens mij een maximum aan en daarom gaat dat uitbreiden niet zo makkelijk.quote:Op vrijdag 1 juli 2016 20:45 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Ja ik snap ook niet zo goed waarom er geen 16 landen zijn zoals op de World Sevens Series.
Ik dacht even dat 12 het maximum was voor teamsporten maar bij voetbal doen er wél 16 landen mee en die hebben toch veel meer spelers dan een rugby sevens team?quote:Op vrijdag 1 juli 2016 20:47 schreef franklop het volgende:
[..]
Zou komen door het aantal sporters. Zit volgens mij een maximum aan en daarom gaat dat uitbreiden niet zo makkelijk.
Das bijvoorbeeld ook de reden dat bij waterpolo de mannen met 12 teams zijn en de vrouwen met 8
Valt wel mee toch, Engeland en Japan kunnen ze wel hebben.quote:Op dinsdag 28 juni 2016 20:36 schreef heywoodu het volgende:
[ afbeelding ]
Keniaanse helden in een lomp zware groep
Haha Braziliė maakt sowieso geen schijn van kans... zijn er alleen maar bij als host.quote:Op woensdag 6 juli 2016 07:14 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Valt wel mee toch, Engeland en Japan kunnen ze wel hebben.
Braziliė en Spanje hebben het minder getroffen
Ik ben niet snel voor de Fransen, maar hun 7's hebben echt wel heldenquote:Op woensdag 6 juli 2016 09:29 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Haha Braziliė maakt sowieso geen schijn van kans... zijn er alleen maar bij als host.
Spanje kan misschien nog wel eens stunten tegen Frankrijk.
De hele selectie wordt vrijdag bekendgemaakt door de president van de nationale rugbybond, tevens de premier van Fijiquote:Op dinsdag 12 juli 2016 20:54 schreef Nielsch het volgende:
Jarred Hayne NIET in de selectie van Fiji. Die droom was van korte duur. Zal nu wel terug gaan naar rugby league.
Ja, die is toch met een militaire coup aan de macht gekomen? Paar jaar geleden dreigde World Rugby nog met stopzetten van de subsidie aan Fiji vanwege deze dubbelrol.quote:Op dinsdag 12 juli 2016 21:10 schreef heywoodu het volgende:
[..]
De hele selectie wordt vrijdag bekendgemaakt door de president van de nationale rugbybond, tevens de premier van Fiji
http://fijivillage.com/sp(...)d-from-today-259skr/
quote:Op dinsdag 12 juli 2016 21:27 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Ja, die is toch met een militaire coup aan de macht gekomen? Paar jaar geleden dreigde World Rugby nog met stopzetten van de subsidie aan Fiji vanwege deze dubbelrol.
Godverdomme maken ze het Olympisch en dan doen ze 60 wedstrijden in 3 dagen om er weer zo snel als mogelijk van af te zijn.quote:Op woensdag 6 juli 2016 09:33 schreef Nielsch het volgende:
Het programma is gepubliceerd. Het zijn Braziliaanse tijden. Hoeveel moet ik er bij optellen voor NL tijden?
Vrouwen 6-8 augustus
Mannen 9-11 augustus
Das wel het kenmerk van een Sevens toernooi: dat het maar 2-3 dagen duurt. Wedstrijden duren 14 minuten dus je kan er een hoop op een dag spelen; dit moet ook omdat er anders niemand komt kijken. Zelfs het WK Sevens duurt 3 dagen.quote:Op woensdag 13 juli 2016 03:13 schreef Nober het volgende:
[..]
Godverdomme maken ze het Olympisch en dan doen ze 60 wedstrijden in 3 dagen om er weer zo snel als mogelijk van af te zijn.
+5 uur trouwens.
quote:USA squad: Madison Hughes, Zack Test, Folau Niua, Danny Barrett, Garrett Bender, Maka Unufe, Perry Baker, Carlin Isles, Andrew Durutalo, Chris Wyles, Nate Ebner, Ben Pinkelman
Die hebben met Baker, Barret en Isles ook echt een bazenselectie.quote:Op dinsdag 19 juli 2016 10:41 schreef Nielsch het volgende:
NFL-speler Nate Ebner gaat mee met de VS!
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |