Is wel een interessante reeks.quote:Op maandag 1 augustus 2016 18:58 schreef borisz het volgende:
Vanavond bij de Kabelboer alle afleveringen achter elkaar van de Road to Rio.
wordt dat wel vooraf ergens bekend gemaakt?quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 13:25 schreef heywoodu het volgende:
Ik ga er vanuit dat Nederland wel uitgezonden wordt, in elk geval deels.
Daar ga ik wel vanuit, maar ik denk dat de heren in het NOS-topic daar beter van op de hoogte zijn dan ikquote:Op vrijdag 5 augustus 2016 13:41 schreef gianni61 het volgende:
[..]
wordt dat wel vooraf ergens bekend gemaakt?
Anderen, die ergens beter van op de hoogte zijn dan jij, dat kan nietquote:Op vrijdag 5 augustus 2016 13:42 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Daar ga ik wel vanuit, maar ik denk dat de heren in het NOS-topic daar beter van op de hoogte zijn dan ik
OS / De NOS #1: Krijgen we Sport te zien?
SOwieso op NPO Sportquote:Op vrijdag 5 augustus 2016 13:25 schreef heywoodu het volgende:
Ik ga er vanuit dat Nederland wel uitgezonden wordt, in elk geval deels.
en op welke zender vind ik dat?quote:
ah nice. Die wist ik nog nietquote:Op vrijdag 5 augustus 2016 20:28 schreef franklop het volgende:
[..]
502 op ziggo
zenden ze nu schaatsen uit
De planning lijkt te zijn dat ze dit live(!) uitzenden op NPO1.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 11:23 schreef Bolasie het volgende:
Gaan we de wedstrijd van vandaag gewoon op tv zien of moeten we het weer met een NOS stream doen?
Holy shitquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 11:35 schreef kilon het volgende:
[..]
De planning lijkt te zijn dat ze dit live(!) uitzenden op NPO1.
Live lijkt me. 'Anderhalf uur later, om 16.30 uur, spelen de Nederlandse handbalsters tegen Frankrijk. Natasja Burgers, boegbeeld van het Nederlandse handbal, is te gast in de tv-studio en verzorgt de voorbeschouwing en analyse.'quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 11:23 schreef Bolasie het volgende:
Gaan we de wedstrijd van vandaag gewoon op tv zien of moeten we het weer met een NOS stream doen?
Vanwaar het negativismequote:
Brazilianen zijn goed uit de startblokkenquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 14:31 schreef heywoodu het volgende:
Noorwegen - Brazilië gaat beginnen, gelijk een mooie kraker
de gele kaarten vliegen om de orenquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 14:47 schreef TheArt het volgende:
Gaat er bikkelhard aan toe tussen Noorwegen en Brazilië. Brazilië goed gestart.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |