De deelnemers voor 2016quote:VETGEDRUKT = LIVEREGISTRATIE RTL7
FEBRUARY
4 Leeds Premier League Darts 1
11 Newcastle Premier League Darts 2
18 Dublin, Ireland Premier League Darts 3
25 Aberdeen Premier League Darts 4
MARCH
3 Exeter Premier League Darts 5
10 Nottingham Premier League Darts 6
17 Glasgow Premier League Darts 7
24 Liverpool Premier League Darts 8
31 Cardiff Premier League Darts 9
APRIL
7 Sheffield Premier League Darts 10
14 Belfast Premier League Darts 11
21 Bournemouth Premier League Darts 12
28 Birmingham Premier League Darts 13
MAY
5 Manchester Premier League Darts 14
12 Rotterdam, Netherlands Premier League Darts 15
19 London Premier League Darts Play-Offs
Speelschemaquote:1. Michael van Gerwen
2. Gary Anderson
3. Adrian Lewis
4. Phil Taylor
5. Peter Wright
6. James Wade
7. Michael Smith
8. Raymond van Barneveld
9. Dave Chisnall
10. Robert Thornton
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.RIPSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die kans is wel erg groot.quote:Op vrijdag 15 april 2016 08:42 schreef F.M.D. het volgende:
zou jammer zijn als de strijd om de eerste plaats al beslist is voor rotterdam.
Iewlquote:Op donderdag 21 april 2016 20:47 schreef Dagoduck het volgende:
Barney was gister jarig, en dat goor ik nu pas.
Kuttoeysenbord.quote:
Spek-takelquote:Op donderdag 21 april 2016 21:08 schreef Zipportal het volgende:
RAYMOND VAN BARNEVELD
Match Average
93.88
Check Out Percentage
25% 5/20
Player Image
Highest Finish 141
100 x10 140 x10 180 x2
ADRIAN LEWIS
Match Average
87.12
Check Out Percentage
30% 3/10
Dan kijk je toch nietquote:Op donderdag 21 april 2016 21:18 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik heb geen zin in Anderson - Wade en Taylor - Thornton
Parkinson muchquote:Op donderdag 21 april 2016 21:14 schreef TserrofEnoch het volgende:
Die trillingen bij Barney.. Net voor hij zijn pijl gooide. Kan niet zeggen dat ik dat vaker bij hem zie.
Mijn internet is kapotstuk, op mobiel posten is kut.quote:
IK OOK NU YESSSS .quote:Op donderdag 21 april 2016 21:45 schreef Tagliano het volgende:
Geen vrees, ik ben er
Nog iets gemist?
Vooral die PrumjurLiek groepspotjes trekken mij niet echt meerquote:Op donderdag 21 april 2016 21:46 schreef Szura het volgende:
Ik moet zelf zeggen dat ik soms een beetje dartsmoe ben
Tot de max aan het uitmelken , spelers lijken het allemaal wel best te vindenquote:Op donderdag 21 april 2016 21:46 schreef Szura het volgende:
Ik moet zelf zeggen dat ik soms een beetje dartsmoe ben
Ja, Barney.quote:Op donderdag 21 april 2016 21:45 schreef Tagliano het volgende:
Geen vrees, ik ben er
Nog iets gemist?
Ik zie dat hij gewonnen heeft, dat kan helemaal nietquote:
Dit is wel heel goed idd.quote:
Van Gerwen was weer ouderwets Van Gerwen, 106 meen ik te herinneren.quote:Op donderdag 21 april 2016 22:39 schreef GwaiLow het volgende:
Mannen, ik heb het even gemist. Zie dat Gerwen en Barney hebben gewonnen. Hoe speelde ze? Gemiddelde etc?
Lekker Mike! Weer zoals normaal. En Ray, tja, zo wisselvallig. Zou me niks verbazen als hij er over een tijdje echt mee gaan stoppen omdat hij de motivatie mistquote:Op donderdag 21 april 2016 22:42 schreef TserrofEnoch het volgende:
[..]
Van Gerwen was weer ouderwets Van Gerwen, 106 meen ik te herinneren.
Barney was volgens mij 93 en won van een Lewis die 90 gooide. (dubbels waren bij beiden slecht en Lewis kon ook niet scorend mee)
RVB deed het best lekker hoor. Als hij beter was op de dubbels had het er een stuk beter uitgezien gemiddeld.quote:Op donderdag 21 april 2016 22:45 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Lekker Mike! Weer zoals normaal. En Ray, tja, zo wisselvallig. Zou me niks verbazen als hij er over een tijdje echt mee gaan stoppen omdat hij de motivatie mist
Is dat zo?quote:Op donderdag 21 april 2016 22:48 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Je hebt echt een wereldpot gemist net
Taylor en Thornton rond de 90, dat wil je niet missen!quote:
Oogaids gemist dus, geen spijt vanquote:Op donderdag 21 april 2016 22:49 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Taylor en Thornton rond de 90, dat wil je niet missen!
Mijn post ook xd xdquote:
ze zijn zelf ook dartsmoequote:Op donderdag 21 april 2016 22:59 schreef Zipportal het volgende:
ADRIAN LEWIS
Match Average
85.88
Check Out Percentage
16.67% 1/6
Player Image
Highest Finish 5
100 x5 140 x5 180 x0
Sets(--)
--
Legs(12)
4
57
MICHAEL VAN GERWEN
Match Average
91.48
Check Out Percentage
44.44% 4/9
Totaal niet boeiend die eerste plekquote:Op donderdag 21 april 2016 23:13 schreef GwaiLow het volgende:
Pff hier heeft Mike de evt 1e plek verkloot. Hij had hier zo zwaar aan zn legsaldo kunnen werken..
25k bonus dit jaar. En tegen de nr 4 mogen spelen in de halve finale. Dat scheelt ook wel erg.quote:
Niets mis mee toch? Engels commentaar ook nog als bonusquote:
Ik kijk de RTL stream, dus ik zal zo wel getrakteerd worden op Sjaak en co.quote:Op donderdag 28 april 2016 20:15 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Niets mis mee toch? Engels commentaar ook nog als bonus
Of had hem met de eerste...quote:Op donderdag 28 april 2016 21:20 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Nee dan miste die de 6e pijl die nu raak ging
Is darten een ''sport'' ?quote:Op donderdag 28 april 2016 21:25 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Voetbal is dan ook een saaie sport
Het VBL topic helpt dan ook niet mee. Elke dag dezelfde aids.quote:Op donderdag 28 april 2016 21:25 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Voetbal is dan ook een saaie sport
Wat wil je qua regels veranderenquote:Op donderdag 28 april 2016 21:30 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Zit meer te denken aan andere regels en andere zalen
Triple 20 verbieden , Je mag alleen op de dubbels 1 t/m 12 finishen ,andere dartborden etcquote:
Zal wel leuk zijn voor een nieuw toernooi. Er verandert al jaren geen kutquote:Op donderdag 28 april 2016 21:34 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Triple 20 verbieden , Je mag alleen op de dubbels 1 t/m 12 finishen ,andere dartborden etc
Ik noem maar wat . Of het haalbaar is is een 2de
Lekker naar hersenloos t20 gesmijt kijken is ook niet gezond op de langere termijnquote:Op donderdag 28 april 2016 21:35 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Zal wel leuk zijn voor een nieuw toernooi. Er verandert al jaren geen kut
Of dat je alle 3 de pijlen tegelijk moet gooien.quote:Op donderdag 28 april 2016 21:34 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Triple 20 verbieden , Je mag alleen op de dubbels 1 t/m 12 finishen ,andere dartborden etc
Ik noem maar wat . Of het haalbaar is is een 2de
Phil Taylor kan dan gelijk met pensioenquote:Op donderdag 28 april 2016 21:41 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Of dat je alle 3 de pijlen tegelijk moet gooien.
Unibet loopt flink voor jaquote:Op donderdag 28 april 2016 21:58 schreef TserrofEnoch het volgende:
[..]
Je hebt een snellere stream..
30 centimeter ontsluiting.quote:Op donderdag 28 april 2016 22:04 schreef Zipportal het volgende:
[ afbeelding ]
Sjon met de vieste pens.
Wat is 'goed' ?quote:Op donderdag 28 april 2016 23:18 schreef Inca het volgende:
[..]
mwah als je goed bent kan je wel miljonair worden
Dat is heel erg goed , maar miljonair worden is alleen weggelegd voor de top 8 + Knarreveld .quote:
Als je uitgaat van een miljoen euro zijn dit de darts miljonairs (all time)quote:Op donderdag 28 april 2016 23:23 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Dat is heel erg goed , maar miljonair worden is alleen weggelegd voor de top 8 + Knarreveld .
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 | Phil Taylor England £6,737,376 Michael van Gerwen Netherlands £3,072,699 Raymond van Barneveld Netherlands £2,688,449 Adrian Lewis England £2,370,310 Gary Anderson Scotland £2,318,739 James Wade England £2,262,987 Simon Whitlock Australia £1,363,999 Mervyn King England £1,300,157 Terry Jenkins England £1,251,133 Andy Hamilton England £1,051,590 Robert Thornton Scotland £1,031,376 Peter Wright Scotland £ 992,012 Dave Chisnall England £ 946,787 John Part Canada £ 919,146 Ronnie Baxter England £ 873,402 Wes Newton England £ 858,034 Colin Lloyd England £ 853,774 Kevin Painter England £ 846,356 |
Ik ben al wegquote:Op donderdag 5 mei 2016 21:39 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Ben jij er een keer live bij, valt hij nog niet. Allemaal jouw schuld.
Jij wil ook wel kusje van Barney zeker?quote:Op donderdag 5 mei 2016 21:42 schreef PowerLoungen het volgende:
Leuke finish .
Wat is de Premier Liek toch mooi ...
Ja en een frikandelXL , patatje reetram en een kroket met curry om mijn verdriet weg te vretenquote:Op donderdag 5 mei 2016 21:43 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Jij wil ook wel kusje van Barney zeker?
Hier opeten of meenemen?quote:Op donderdag 5 mei 2016 21:44 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Ja en een frikandelXL , patatje reetram en een kroket met curry om mijn verdriet weg te vreten
Niet de FEBO Borrelbox?quote:Op donderdag 5 mei 2016 21:44 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Ja en een frikandelXL , patatje reetram en een kroket met curry om mijn verdriet weg te vreten
Dubbeltje missen voor de negendarter, zo kennen we hem weerquote:Op donderdag 5 mei 2016 21:44 schreef Ajacied422 het volgende:
Van Gerwen
Eindelijk weer eens dat figuur met vette cijfers eraf gejaagd
quote:Op donderdag 5 mei 2016 21:47 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Dubbeltje missen voor de negendarter, zo kennen we hem weer
Vind Anderson sinds enige tijd echt een lul. Vroeger gunde ik hem het altijd, maar hij is toch anders dan ik dacht. Nee, ik gun het Gary het aller minst.quote:Op donderdag 5 mei 2016 22:10 schreef Limburgman het volgende:
De enige voorspelling die ik tot nog toe juist had was de overwinning van Gary Anderson. Niet de cijfers, wel de naam. Hoop op winst of gelijkspel voor Lewis. Bij winst is hij door en anders moet hij volgende week een goed resultaat tegen Anderson plaatsen.(Lewis staat momenteel +10 en Wright op 0 in de stand van het legsaldo)
Overigens ben ik voor winst en Eindzege van Anderson!
We wachten het WK maar weer af dan voor een mooie nederlaag.quote:Op donderdag 5 mei 2016 21:44 schreef Ajacied422 het volgende:
Van Gerwen
Eindelijk weer eens dat figuur met vette cijfers eraf gejaagd
quote:Op vrijdag 6 mei 2016 00:10 schreef wimderon het volgende:
[..]
We wachten het WK maar weer af dan voor een mooie nederlaag.
Rare postquote:Op donderdag 5 mei 2016 22:26 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Vind Anderson sinds enige tijd echt een lul. Vroeger gunde ik hem het altijd, maar hij is toch anders dan ik dacht. Nee, ik gun het Gary het aller minst.
quote:Jaco Spek schreef het volgende berichtje aan mij op 7 mei :
Wat een belachelijk interview van je, kom op man ik en nog bijna negen duizend man tasten met alle plezier diep in de buidel om jou en de andere toppers te zien.
Voor het eerst de premier league in je eigen land dat moet meer dan genoeg motivatie zijn, dus kom op en sloop Wright!
En weet je wat ik van Jaco Spek vind ? Dat hij helemaal gelijk heeft !!!!! Nee dit is geen huilie huilie verhaal, maar het verhaal van mijn leven, dat ik soms eerst een groot glas koud water moet drinken alvorens ik iets zeg vanuit emotie.
Ik weet het, het komt niet altijd even handig mijn ( bek ) mond uit, maar ik laat mijn eerste gevoel en dus de emoties wel eens de vrije loop. Niet altijd handig maar het maakt wel de mens die ik ben. Mijn excuus dat ik te vaak uit mijn emotie handel, iedere keer beloof ik beterschap maar het blijft moeilijk voor mij.
NATUURLIJK ga ik knallen voor mijn fans in Nederland. Dat ben ik ze allemaal, een voor een schuldig. Jaren lang trouwe fans wil ik belonen voor hun steun en geloof in mij. Ik ga mijn stinkende best doen, gooi alle negatieve gevoelens overboord en hoop dat jullie mij daar ook in steunen.
Ik ga er staan ! Ik ga knallen ! En laten jullie iedereen op dat podium horen dat ze in Nederland zijn !! Nogmaals mijn excuus, maar ik hoop dat we nu weer oké zijn met elkaar. Met mijn motivatie zit het goed, nu jullie, zodat we met ze allen een top avond hebben !!
Grtzzz Raym
The two times back-to-back champion of the woooooooooooooooooooooooooooooooooooooorld.. Gary Andersoooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooon!quote:Op donderdag 5 mei 2016 22:26 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Vind Anderson sinds enige tijd echt een lul. Vroeger gunde ik hem het altijd, maar hij is toch anders dan ik dacht. Nee, ik gun het Gary het aller minst.
Gary voert een soort vriendelijke act op, en daar kan ik slecht tegen. Lijkt net alsof hij de vriendelijkheid zelf is. Tot die ene keer dat hij zn act niet meer vol kon houden en hij zo gefrustreerd was dat hij los ging tegen Barney omdat hij verloor terwijl er helemaal niks aan de hand was. Daar leerde we de ware Gary kennenquote:Op woensdag 11 mei 2016 00:15 schreef Thomas-sama het volgende:
[..]
The two times back-to-back champion of the woooooooooooooooooooooooooooooooooooooorld.. Gary Andersoooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooon!
Wat jij hebt bij Ando, heb ik bij Gerwen. Word met de dag meer en meer arrogant![]()
Die is nooit bescheiden geweest. Komt nog bij dat ie ook niet al te snugger is waardoor het er in de interviews allemaal nogal extra horkerig uit komt.quote:Op woensdag 11 mei 2016 00:15 schreef Thomas-sama het volgende:
[..]
The two times back-to-back champion of the woooooooooooooooooooooooooooooooooooooorld.. Gary Andersoooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooon!
Wat jij hebt bij Ando, heb ik bij Gerwen. Word met de dag meer en meer arrogant![]()
quote:Barney: Al drie jaar een soort burnout
Het doet Raymond van Barneveld pijn dat hij vanavond in Ahoy niet meer om een plek in de play-offs van de Premier Leaugue strijdt. ,,Toen ik vorige week verloor en daardoor uitgeschakeld was, voelde dat heel slecht'', zegt hij.
,,Ik heb van de week gezegd dat ik niet meer zo gemotiveerd ben nu; dat had ik niet moeten doen. Dat verdienen al die mensen niet die 30 of 40 euro betalen om te komen kijken. Ik zal mijn uiterste best doen en hoop dat de mensen achter me staan.''
Barney vindt het sowieso lastig omgaan met zijn nieuwe status, sinds Michael van Gerwen hem is gepasseerd en hij zelf lang niet altijd meer topprestaties neerzet. ,,Winnen houdt je gemotiveerd. Als je het gevoel krijgt dat je niet meer kunt klimmen, is dat heel lastig. Al dat reizen maakt het er niet makkelijker op. En wat denk je hoe het voelt als je in Duitsland in de eerste ronde uit een toernooi vliegt nadat je wel acht keer 180 hebt gegooid. Dan zijn het zes lange uren terug in de auto, hoor. Ik vraag me de laatste drie jaar geregeld af af of ik een burn-out heb. Maar je moet door. Het schema zit zo vol, te vol.''
Dan vrees ik dat ie nooit meer terugkomt tot de top 32/16quote:Op donderdag 12 mei 2016 11:09 schreef franklop het volgende:
Heb het idee dat Barney beter gewoon even een jaar kan stoppen..
maar er is meer dan alleen darten natuurlijk...quote:Op donderdag 12 mei 2016 11:11 schreef Szura het volgende:
[..]
Dan vrees ik dat ie nooit meer terugkomt tot de top 32/16
Ben blij dat ik geen kaarten heb gekocht als ik zie hoeveel Oranje clowns er weer zijn opgetrommeld.quote:
quote:
Statler en Waldorf zijn present.quote:
alle 3 zijn nogal cringe . Vooral die linksequote:Op donderdag 12 mei 2016 19:00 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik doelde op het plaatje wat Mani postte.
Ja, hoezo uur eerder?quote:Op donderdag 12 mei 2016 19:01 schreef heywoodu het volgende:
Helemaal vergeten dat het een uur eerder begint natuurlijk
Nee hoor, gewoon een uur extra voorbeschouwenquote:Op donderdag 12 mei 2016 19:01 schreef heywoodu het volgende:
Helemaal vergeten dat het een uur eerder begint natuurlijk
Oh dat komt wel mooi uitquote:Op donderdag 12 mei 2016 19:02 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nee hoor, gewoon een uur extra voorbeschouwen.
Zomertijd he.quote:Op donderdag 12 mei 2016 19:02 schreef TserrofEnoch het volgende:
[..]
Ja, hoezo uur eerder?
Dacht ze blijven die Engelse tijden hanteren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |