Dat zeg ik ook alleen omdat ik het dan wel venquote:Op donderdag 14 april 2016 22:35 schreef Etsu het volgende:
[..]
bovengemiddeld, net niet groot
maar wat is groot, 18/19 aldus jij
quote:Op donderdag 14 april 2016 22:36 schreef Etsu het volgende:
[..]
Maar als 19 groot is, dan is het misschien 18.
quote:Op donderdag 14 april 2016 22:38 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Dat zeg ik ook alleen omdat ik het dan wel ven
20 in the housequote:Op donderdag 14 april 2016 22:38 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Dat zeg ik ook alleen omdat ik het dan wel ven
Ik dacht eerst 17 trouwens (slecht met getallen youknow), maar na een onderzoek blijkt het 17,5 te zijn. Dus heel betrouwbaar.quote:
Onderzoek. Hoe groot was de commissie?quote:Op donderdag 14 april 2016 22:41 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik dacht eerst 17 trouwens (slecht met getallen youknow), maar na een onderzoek blijkt het 17,5 te zijn. Dus heel betrouwbaar.
Incl of excl. mezelf?quote:Op donderdag 14 april 2016 22:43 schreef Jopie78 het volgende:
[..]
Onderzoek. Hoe groot was de commissie?
Ben je mal zit in de treinquote:Op donderdag 14 april 2016 22:44 schreef Brammetjuh94 het volgende:
Ik ben een uurtje weg en iedereen heeft zijn pen0r gemeten.
Jij mag niet je haar mee-meten.quote:Op donderdag 14 april 2016 22:44 schreef Brammetjuh94 het volgende:
nu jij nogquote:Op donderdag 14 april 2016 22:44 schreef Brammetjuh94 het volgende:
Ik tel voor 3.quote:Op donderdag 14 april 2016 22:45 schreef Jopie78 het volgende:
[..]
Als het niet door minimaal 3 mensen is vastgesteld is het niet waar.
Haha droogkloot.quote:
quote:Op donderdag 14 april 2016 22:47 schreef Jopie78 het volgende:
[..]
Ik geef je die 17 gewoon omdat, maar die 0,5 hou ik achter tot er meer bewijs is.
Dan wil ik dat jij 16,5 bij jezelf noteert.quote:Op donderdag 14 april 2016 22:47 schreef Jopie78 het volgende:
[..]
Ik geef je die 17 gewoon omdat, maar die 0,5 hou ik achter tot er meer bewijs is.
Jij staat op 11 cm, dus voorlopig op de 4e plaats. Zonder enige input kunnen we dit niet wijzigen.quote:
?? 11 cm.quote:Op donderdag 14 april 2016 22:50 schreef Jopie78 het volgende:
[..]
Jij staat op 11 cm, dus voorlopig op de 4e plaats. Zonder enige input kunnen we dit niet wijzigen.
Neen, zo werkt het niet.quote:Op donderdag 14 april 2016 22:50 schreef Etsu het volgende:
[..]
Dan wil ik dat jij 16,5 bij jezelf noteert.
Maar dan sta ik wel bovenaan/vooraan.quote:Op donderdag 14 april 2016 22:51 schreef Jopie78 het volgende:
[..]
Neen, zo werkt het niet.![]()
Jij zei eerst 17 en plakte er later een halve cm bij. Voorlopig staan we gedeeld 2e/3e.
Ho hoquote:Op donderdag 14 april 2016 22:52 schreef Etsu het volgende:
[..]
Maar dan sta ik wel bovenaan/vooraan.
Nee want ik ven voor en de rest van nl tegen dus dat wordt een drama voor mijquote:Op donderdag 14 april 2016 22:52 schreef Jopie78 het volgende:
Kaas- willen we een referendum over TTIP?
Ik wil zeggen ja, maar ik ben niet politisch onderlegd.
Alfabetisch kom je eerst, dus ja, in dit geval wel. Jij mag op de 2e plek, ik op de 3e, maar de term gedeeld blijft gehandhaafd.quote:Op donderdag 14 april 2016 22:52 schreef Etsu het volgende:
[..]
Maar dan sta ik wel bovenaan/vooraan.
Oh. Dan doen we het maar niet.quote:Op donderdag 14 april 2016 22:53 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Nee want ik ven voor en de rest van nl tegen dus dat wordt een drama voor mij
Oké, geen bezwaar.quote:Op donderdag 14 april 2016 22:51 schreef Jopie78 het volgende:
[..]
Ik moest je ergens indelen. Je was er niet. de 11 was nog vrij.
Mijn 11 was nergens op gebaseerd, jij doet nu aan profilering.quote:Op donderdag 14 april 2016 22:52 schreef Kaas- het volgende:
Bram
Heeft gewoon 15 of 16 ofzo zo'n persoon is hij
"zo'n persoon is hij"quote:Op donderdag 14 april 2016 22:52 schreef Kaas- het volgende:
Bram
Heeft gewoon 15 of 16 ofzo zo'n persoon is hij
Vaak kan je het wel aan mensen zien.quote:Op donderdag 14 april 2016 22:55 schreef Jopie78 het volgende:
[..]
Mijn 11 was nergens op gebaseerd, jij doet nu aan profilering.
quote:Op donderdag 14 april 2016 22:56 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Vaak kan je het wel aan mensen zien.
Mijn gaydar is kapot maar mijn p3n3rdar daarentegen..
Sorry, ik zie nu pas dat het over een handelsovereenkomst met de VS gaat.quote:Op donderdag 14 april 2016 22:55 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Beter niet. Gewoon invoeren die handel.
samen zouden we alle hommo's volledig in kaart kunnen brengen, met maat.quote:Op donderdag 14 april 2016 22:56 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Vaak kan je het wel aan mensen zien.
Mijn gaydar is kapot maar mijn p3n3rdar daarentegen..
Die motherfuckers willen nu overal een referendum over, ze moeten gewoon even normaal doen.quote:Op donderdag 14 april 2016 22:58 schreef Jopie78 het volgende:
[..]
Sorry, ik zie nu pas dat het over een handelsovereenkomst met de VS gaat.
Ben het roerend met je eens. Deze sla ik even over.
Dat zei ik gister ook tegen je moeder.quote:
Lel. Man doe maar rustig.quote:Op donderdag 14 april 2016 22:58 schreef Kaas- het volgende:
Nee maar Bram ik lul maar wat omdat ik gezopen heb en me verveel. Als je nu boos bent wil ik even laten weten dat dat me zeer spijt.
(Net op station Delft dus dit is mogelijk met vertraging)
het woord van 2017, referendummoe.quote:Op donderdag 14 april 2016 23:00 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Die motherfuckers willen nu overal een referendum over, ze moeten gewoon even normaal doen.
Hahaquote:Op donderdag 14 april 2016 22:59 schreef Jopie78 het volgende:
[..]
samen zouden we alle hommo's volledig in kaart kunnen brengen, met maat.
Wat is er mis met stoned zijn ipv zat?quote:Op donderdag 14 april 2016 23:01 schreef Etsu het volgende:
Nee maar Bram ik lul maar wat omdat ik gezopen heb en me verveel ik gewoon irritant ben stoned ben. Als je nu boos bent wil ik even laten weten dat dat me zeer spijt.
Je wordt er zo dom van.quote:Op donderdag 14 april 2016 23:02 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Wat is er mis met stoned zijn ipv zat?
Wow. Waarom?quote:
Van Alcohol niet idd....quote:
quote:
quote:Op donderdag 14 april 2016 23:01 schreef Etsu het volgende:
Nee maar Bram ik lul maar wat omdat ik gezopen heb en me verveel ik gewoon irritant ben stoned ben. Als je nu boos bent wil ik even laten weten dat dat me zeer spijt.
Ik ben het nu alquote:Op donderdag 14 april 2016 23:01 schreef Jopie78 het volgende:
[..]
het woord van 2017, referendummoe.
Oh shit.quote:Op donderdag 14 april 2016 23:03 schreef Jopie78 het volgende:
[..]
[..]![]()
Nee maar Bram ik lul stoned ben
Niet zo snel als wiet toch?quote:
Wiet is veel minder schadelijk.quote:Op donderdag 14 april 2016 23:04 schreef Etsu het volgende:
[..]
Oh shit.
[..]
Niet zo snel als wiet toch?
Spelsel is primaquote:Op donderdag 14 april 2016 23:03 schreef Jopie78 het volgende:
[..]
[..]![]()
Nee maar Bram ik lul stoned ben
Mwah. Deze vond ik nog wel gaan. Heb ook genoten van het debat gisteravond.quote:
Wie dan?quote:Op donderdag 14 april 2016 23:05 schreef Jopie78 het volgende:
[..]
Mwah. Deze vond ik nog wel gaan. Heb ook genoten van het debat gisteravond.
Heb wel het idee dat ik binnenkort eindelijk weet op wie ik moet stemmen. Zal voor het eerst niet VVD stemmen. Ben vooral Rutte-moe.
#opRutte
Nou, na een tijdje ga je het wel merken hoor. Zucht. Was ik er maar nooit aan begonnen.quote:Op donderdag 14 april 2016 23:04 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Wiet is veel minder schadelijk.
Wat is 'een tijdje'?quote:Op donderdag 14 april 2016 23:06 schreef Jopie78 het volgende:
[..]
Nou, na een tijdje ga je het wel merken hoor. Zucht. Was ik er maar nooit aan begonnen.
quote:Op donderdag 14 april 2016 23:06 schreef Jopie78 het volgende:
[..]
Snap ik als je naam en zijn pen0r in 1 zin staan.
Dat weet ik dus nog niet. Vind Pechtold 1 van de beste debaters, maar ben zelf niet zo pro-eu. En verder is er niet 1 partij waar ik blij van wordt. Hoop dat de manier waarop er met dit referendum wordt omgesprongen meer licht op de zaak gaat schijnen, zodat ik weet waar mijn stem heen gaat volgend jaar.quote:
Vind je dat referendum zo belangrijk dan?quote:Op donderdag 14 april 2016 23:08 schreef Jopie78 het volgende:
[..]
Dat weet ik dus nog niet. Vind Pechtold 1 van de beste debaters, maar ben zelf niet zo pro-eu. En verder is er niet 1 partij waar ik blij van wordt. Hoop dat de manier waarop er met dit referendum wordt omgesprongen meer licht op de zaak gaat schijnen, zodat ik weet waar mijn stem heen gaat volgend jaar.
hoe kun je nu voor ttip zijnquote:Op donderdag 14 april 2016 22:53 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Nee want ik ven voor en de rest van nl tegen dus dat wordt een drama voor mij
Neuh, dat referendum is raadgevend. Maar heb gisteren mensen horen roepen dat men met het "nee-kamp" in gesprek moet, dat stoorde me, want er is niet 1 homogene nee-groep.quote:Op donderdag 14 april 2016 23:10 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Vind je dat referendum zo belangrijk dan?
mag ik je aanraken?quote:Op donderdag 14 april 2016 23:10 schreef Kaas- het volgende:
Ik heb Pechtolds 06 in mijn tel staan wooo
Ja? Ik ben er niet super bang voor oidquote:Op donderdag 14 april 2016 23:06 schreef Jopie78 het volgende:
[..]
Nou, na een tijdje ga je het wel merken hoor. Zucht. Was ik er maar nooit aan begonnen.
Ok.quote:Op donderdag 14 april 2016 23:06 schreef Jopie78 het volgende:
[..]
Snap ik als je naam en zijn pen0r in 1 zin staan.
Wat is er mis met neoliberaal en antidemocratisch?quote:Op donderdag 14 april 2016 23:12 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
hoe kun je nu voor ttip zijn
Neoliberaal, antidemocratisch gedrocht
jij bent van ad66?quote:Op donderdag 14 april 2016 23:18 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Wat is er mis met neoliberaal en antidemocratisch?
Dat snap ik nog wel van Rutte. Kan 'ie in elk geval zeggen dat hij zogenaamd naar de burger geluisterd heeft wanneer hij in september een klein detail aan het verdrag gaat veranderen om het dan alsnog in te boeren. Want dat gaat gebeuren he.quote:Op donderdag 14 april 2016 23:15 schreef Jopie78 het volgende:
[..]
Neuh, dat referendum is raadgevend. Maar heb gisteren mensen horen roepen dat men met het "nee-kamp" in gesprek moet, dat stoorde me, want er is niet 1 homogene nee-groep.
Ik had graag gezien dat er nu een NEE werd gegeven aan het verdrag, dat alle partijen met hun eigen achterban in gesprek zouden gaan en dan a) gaat kijken wat er in het verdrag veranderd zou moeten worden b) er goed nagedacht moet worden over hoe dit in ons politiek klimaat gaat passen, want ik vermoed dat we binnen een korte tijd kunnen rekenen op 4 van dit soort referenda per jaar.
Men draait en roeptoetert normaal altijd, maar er moet nu kleur bekend/t worden. Ik hou wel van duidelijkheid.
Alsof een klein wietje eens in de zoveel tijd echr iets doetquote:Op donderdag 14 april 2016 23:15 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Ja? Ik ben er niet super bang voor oid
quote:Op donderdag 14 april 2016 23:21 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Alsof een klein wietje eens in de zoveel tijd echr iets doet
Dat lijkt mij wel idd. Dat zou de reden zijn om niet langer op de VVD te stemmen. Ik ben niet tegen de EU, maar Rutte gaat wel heel gemakkelijk liggen en pootjes geven. geloof dat 66% van de achterban nee heeft gestemd, daar had hij wel iets meer naar mogen luisteren. Als hij dit gaat doen zoals jij zegt en ik denk, dan is de vid nergens meer volgend jaar.quote:Op donderdag 14 april 2016 23:20 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Dat snap ik nog wel van Rutte. Kan 'ie in elk geval zeggen dat hij zogenaamd naar de burger geluisterd heeft wanneer hij in september een klein detail aan het verdrag gaat veranderen om het dan alsnog in te boeren. Want dat gaat gebeuren he.
Daar heb ik het niet over. Heb het over dagelijks gebruik.quote:Op donderdag 14 april 2016 23:21 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Alsof een klein wietje eens in de zoveel tijd echr iets doet
Mwoa ik had recent in NWS berekend hoeveel de VVD er max door kan verliezen en dat is echt nietsquote:Op donderdag 14 april 2016 23:25 schreef Jopie78 het volgende:
[..]
Dat lijkt mij wel idd. Dat zou de reden zijn om niet langer op de VVD te stemmen. Ik ben niet tegen de EU, maar Rutte gaat wel heel gemakkelijk liggen en pootjes geven. geloof dat 66% van de achterban nee heeft gestemd, daar had hij wel iets meer naar mogen luisteren. Als hij dit gaat doen zoals jij zegt en ik denk, dan is de vid nergens meer volgend jaar.
oja, as augustus was je begrafenisquote:
Das ook niet goedquote:Op donderdag 14 april 2016 23:26 schreef Jopie78 het volgende:
[..]
Daar heb ik het niet over. Heb het over dagelijks gebruik.
We gaan het zien.quote:Op donderdag 14 april 2016 23:28 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Mwoa ik had recent in NWS berekend hoeveel de VVD er max door kan verliezen en dat is echt niets
Beetje te veel gevraagd om
Het nu opnieuw te doen teouwens
volgende week xtc en daarna ghbquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mortiboy de drugslordquote:Op donderdag 14 april 2016 23:28 schreef Etsu het volgende:
[..]
oja, as augustus was je begrafenis
dit is een begin van het einde, morti
quote:Op donderdag 14 april 2016 23:30 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
volgende week xtc en daarna ghbWat zijn ADHD meds dan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En wat gebeurt er bij ghb?
Ik heb die nog nooit geprobeerd maar als het chill is wil ik dat wel doen.
eigenlijk gewoon speed maar dan wat lichterquote:Op donderdag 14 april 2016 23:31 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Wat zijn ADHD meds dan?
En wat gebeurt er bij ghb?
Ik heb die nog nooit geprobeerd maar als het chill is wil ik dat wel doen.
Huh echt , dus gewoon energie en dat is het? Waarom heet het dan de rapedrug eigenlijk?quote:Op donderdag 14 april 2016 23:33 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
eigenlijk gewoon speed maar dan wat lichter
nee ghb is beetje je als alcohol. En je wordt er geil vanquote:Op donderdag 14 april 2016 23:35 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Huh echt , dus gewoon energie en dat is het? Waarom heet het dan de rapedrug eigenlijk?
Nu ben ik zeer geïnteresseerd eigenlijk.quote:Op donderdag 14 april 2016 23:37 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
nee ghb is beetje je als alcohol. En je wordt er geil van
Als je teveel neemt ga je out
geloof het niet moet het nog proberenquote:Op donderdag 14 april 2016 23:38 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Nu ben ik zeer geïnteresseerd eigenlijk.
Maar geen extra energie zoals bij speed of wel?
Klinkt totaal niet als een partydrugquote:Op donderdag 14 april 2016 23:41 schreef Jopie78 het volgende:
Werd er misselijk en draaierig van, niet zo zeer geil, meer heel loom. En daarna heerlijk geslapen.
lag het niet aan de dosering? Dat lijkt me het lastigste hiervanquote:Op donderdag 14 april 2016 23:41 schreef Jopie78 het volgende:
Werd er misselijk en draaierig van, niet zo zeer geil, meer heel loom. En daarna heerlijk geslapen.
Nee, was ook meer in de after-setting. Matrassen en kussens op de grond, lichten gedimd.. Geloof dat men heel wat had verwacht.quote:Op donderdag 14 april 2016 23:43 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Klinkt totaal niet als een partydrug
Ja, ik kreeg te veel. Maar het gaat echt in druppels. Kan ook zijn dat ik me niet helemaal op mijn gemak voelde. Werd mij ook verkocht als lustopwekkend, kreeg het idee dat er verwachtingen waren, waar ik niet aan wilde voldoen.quote:Op donderdag 14 april 2016 23:44 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
lag het niet aan de dosering? Dat lijkt me het lastigste hiervan
Balenquote:Op donderdag 14 april 2016 23:44 schreef Jopie78 het volgende:
[..]
Nee, was ook meer in de after-setting. Matrassen en kussens op de grond, lichten gedimd.. Geloof dat men heel wat had verwacht.
Dan kan ik ook naar bed. Moest toch mijn belofte nakomen.quote:Op donderdag 14 april 2016 23:46 schreef Kaas- het volgende:
Ik ben thuis
Prima op tijd om
Om 11 uur in de collegebanken te zitten
Oh dat is serieus niet chill teouwensquote:Op donderdag 14 april 2016 23:46 schreef Jopie78 het volgende:
[..]
Ja, ik kreeg te veel. Maar het gaat echt in druppels. Kan ook zijn dat ik me niet helemaal op mijn gemak voelde. Werd mij ook verkocht als lustopwekkend, kreeg het idee dat er verwachtingen waren, waar ik niet aan wilde voldoen.
Zou echt heel rustig drinken en kijken wat het doet.
Dank jeeequote:Op donderdag 14 april 2016 23:46 schreef Jopie78 het volgende:
[..]
Dan kan ik ook naar bed. Moest toch mijn belofte nakomen.![]()
![]()
![]()
Nope. Was best eng eigenlijk.quote:Op donderdag 14 april 2016 23:46 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Oh dat is serieus niet chill teouwens
Wat gemaakt ook eigenlijk.quote:
We kwamen van een feest. Ga je nog even gezellig met ons mee Joop?quote:Op donderdag 14 april 2016 23:51 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Wat gemaakt ook eigenlijk.
'Ja deze drugs schijnen lustopwekkend te zijn dus laten we alles klaar leggen voor een perfecte seksnachr ook al vinden we elkaar mehh'
picquote:Op donderdag 14 april 2016 23:50 schreef Mortaxx het volgende:
Keeper van bilbao heeft een goed kapsel
beetje gayquote:Op donderdag 14 april 2016 23:51 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Wat gemaakt ook eigenlijk.
'Ja deze drugs schijnen lustopwekkend te zijn dus laten we alles klaar leggen voor een perfecte seksnachr ook al vinden we elkaar mehh'
Welke foto dan? Op elke foto andersquote:Op donderdag 14 april 2016 23:50 schreef Mortaxx het volgende:
Keeper van bilbao heeft een goed kapsel
quote:Op donderdag 14 april 2016 23:53 schreef Jopie78 het volgende:
[..]
We kwamen van een feest. Ga je nog even gezellig met ons mee Joop?
Zoiets.. Durf mezelf best naïef te noemen.
das pas een soa.quote:Op donderdag 14 april 2016 23:56 schreef Peter het volgende:
[..]
Die kunnen er ook niets van.. die maken allemaal kinders enzo..
hier ook heel evenquote:Op vrijdag 15 april 2016 00:00 schreef Peter het volgende:
Je bent op tijd weg hier Kaas-, het regent nu iets.
Ja ben alweer thuis zelfsquote:Op vrijdag 15 april 2016 00:00 schreef Peter het volgende:
Je bent op tijd weg hier Kaas-, het regent nu iets.
den haag is maar kleinquote:Op vrijdag 15 april 2016 00:04 schreef Peter het volgende:
[..]
Wij wonen dan ook vlak bij elkaarToch?
Slaap lekkerquote:
Oei. Waarom zeek hij?quote:Op vrijdag 15 april 2016 00:26 schreef Kaas- het volgende:
Pff gaat m'n vriend nog een beetje zeiken aan de telefoon.
Ik troost me met de gedachte dat vrouwen zelfs nog meer zeiken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |