Wat bedoel je leuke dingen kan je ook zonder geld?quote:Op vrijdag 15 april 2016 01:52 schreef Jaroon het volgende:
[..]
En dat laatste heeft dan niet geheel met geld te maken.
Meer aandacht voor je kinderen bijv. Dat speelt nu ook meer. Dat kan ook wandelen zijn.quote:Op vrijdag 15 april 2016 01:53 schreef john2406 het volgende:
[..]
Wat bedoel je leuke dingen kan je ook zonder geld?
In Thailand wel.quote:Op vrijdag 15 april 2016 01:54 schreef john2406 het volgende:
[..]
Toen was dat ook heb je toen stakingen gezien?
Echt met hooivorken of de haven plat?
In Thailand ja maar hier toch niet!quote:
Daar ben je zelf bij. Ik weet niet hoe oud je bent. De generatie van mijn ouders hebben vaak gewoon geld. Ook omdat huizen afbetaald zijn.quote:Op vrijdag 15 april 2016 01:57 schreef john2406 het volgende:
[..]
In Thailand ja maar hier toch niet!
Geld willen ze graag aan het rollen hebben ja het liefst nog aan het hollen!
Vanaf volgend jaar is geloof ik 100000 vrij te schenken aan kinderen of kennisen, belastingvrij mits gebruik voor studie of een woning.quote:Op vrijdag 15 april 2016 01:59 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Daar ben je zelf bij. Ik weet niet hoe oud je bent. De generatie van mijn ouders hebben vaak gewoon geld. Ook omdat huizen afbetaald zijn.
Het gaat meer over als je dat niet kan en die kans niet hebt. Er was meer kans. Dat was bij mijn ouders ook zo. Ik kan niet een groot huis kopen en denken dat ik dat afbetaal. Zij wel. Bij een bepaalde generatie is nu iets vermogen.quote:Op vrijdag 15 april 2016 02:01 schreef john2406 het volgende:
[..]
Vanaf volgend jaar is geloof ik 100000 vrij te schenken aan kinderen of kennisen, belastingvrij mits gebruik voor studie of een woning.
Als ze niet oppassen en ze worden hulpbehoevend komen b. v in een verzorgings tehuis valt dat vermogen in box 3, dan eten ze het zo op!quote:Op vrijdag 15 april 2016 02:04 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Het gaat meer over als je dat niet kan en die kans niet hebt. Er was meer kans. Dat was bij mijn ouders ook zo. Ik kan niet een groot huis kopen en denken dat ik dat afbetaal. Zij wel. Bij een bepaalde generatie is nu iets vermogen.
Dat is idd ook zoiets. Maar ons overkomt hetzelfde en nog erger. Wel dramatisch om te zien.quote:Op vrijdag 15 april 2016 02:08 schreef john2406 het volgende:
[..]
Als ze niet oppassen en ze worden hulpbehoevend komen b. v in een verzorgings tehuis valt dat vermogen in box 3, dan eten ze het zo op!
Krijgen er echter geen betere verzorging door als eentje wat altijd gebruik heeft gemaakt van de bijstand of iets anders.
Hoeft niet als je uitkijkt, bij leven kan je al schenken al is dat in gedeeltes, met recht op wonen kan je vast laten leggen, zelfs erf belasting loopt de staat dan mis.quote:Op vrijdag 15 april 2016 02:09 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Dat is idd ook zoiets. Maar ons overkomt hetzelfde en nog erger. Wel dramatisch om te zien.
Het gaat nu (voor mij) dan over zorg voor jezelf. Dat koop je niet meer even in. Daar schrok ik van.quote:Op vrijdag 15 april 2016 02:14 schreef john2406 het volgende:
[..]
Hoeft niet als je uitkijkt, bij leven kan je al schenken al is dat in gedeeltes, met recht op wonen kan je vast laten leggen, zelfs erf belasting loopt de staat dan mis.
Mits dat je hebt wel te verstaan, omhoor je maar beter te vroeg geregeld als te laat!
Heb je een partner of een huis en kinderen regel het van te voren zeg ik alleen!
Ik stem links. Rechts doet het niet beter. Je verbaasd je over wat dan minder gaat.quote:Op vrijdag 15 april 2016 02:32 schreef john2406 het volgende:
Links deed dat een stuk beter die gooiden al eens met een kwartje naar een gulden, maar zelfs dat kwartje word volgens mij nog niet meer gegooid, en dan verwachten ze economische groei?
Ik ben niet voor links of voor rechts zit meer in het centrum richting links, met een gezonde oppositie daar ben ik meer voor!quote:Op vrijdag 15 april 2016 02:37 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Ik stem links. Rechts doet het niet beter. Je verbaasd je over wat dan minder gaat.
Er zijn teveel partijen denk ik. Ik ben ook meer van het midden. Ik zie er gewoon geen partij voor.quote:Op vrijdag 15 april 2016 02:38 schreef john2406 het volgende:
[..]
Ik ben niet voor links of voor rechts zit meer in het centrum richting links, met een gezonde oppositie daar ben ik meer voor!
Dat is ook zo. Je komt er niet uit. Mijn doel is nu dat de PVV niet aan de macht komt. Dan is er weinig keus.quote:Op vrijdag 15 april 2016 02:58 schreef Tamabralski het volgende:
Ik denk dat die verwarring komt door jarenlang tegenstrijdig beleid van ons landsbestuur. Linkse praatjes maar met rechts meestemmen (en rechts vullen). Of liberale praatjes maar de markt opzettelijk doodreguleren tbv de winsten corporaties en banken. Dan weet de stemmer niet meer wat links of rechts precies inhoudt.
Oneens, voor de euro als munt zorgde de EU juist voor convergentie.quote:Op vrijdag 15 april 2016 00:11 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Een van de vele symptomen van het eigenlijke probleem: de veel te grote heterogeniteit van de samenstelling van de EU. Daarom zouden we het best stoppen met de EU en een paar blokken vormen: 1 voor de NWE landen, 1 voor de PIGS-landen en 1 voor de OE landen. We kunnen prima voor van alles samenwerken maar we kunnne beter niet samen het bed delen.
Dat zegt hij toch niet anders?quote:Op vrijdag 15 april 2016 07:58 schreef Igen het volgende:
[..]
Oneens, voor de euro als munt zorgde de EU juist voor convergentie.
Jawel, hij vindt de EU te hetereogeen maar een belangrijk effect en doel van de EU is nou juist altijd de convergentie geweest, m.a.w. de (economische) heterogeniteit tussen de landen te verkleinen.quote:
Wat zegt hij in de laatste zin dan? Je kan samenwerken.quote:Op vrijdag 15 april 2016 09:01 schreef Igen het volgende:
[..]
Jawel, hij vindt de EU te hetereogeen maar een belangrijk effect en doel van de EU is nou juist altijd de convergentie geweest, m.a.w. de (economische) heterogeniteit tussen de landen te verkleinen.
Dat "anders samenwerken" waar mensen die de EU willen afschaffen of opdelen het altijd over hebben is zo vaag dat je het niet serieus kan nemen.quote:Op vrijdag 15 april 2016 09:02 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Wat zegt hij in de laatste zin dan? Je kan samenwerken.
Dat werkt ook niet. Maar de EU werkt nu ook niet. Je moet wel samenwerken. Iets anders is gewoon een club beginnen.quote:Op vrijdag 15 april 2016 09:05 schreef Igen het volgende:
[..]
Dat "anders samenwerken" waar mensen die de EU willen afschaffen of opdelen het altijd over hebben is zo vaag dat je het niet serieus kan nemen.
En je wou zeggen dat er bij het idee van een oprichting van de EU alles al duidelijk was? Je moet ergens beginnen toch? Ze hadden Griekenland ook nooit serieus moeten nemen.quote:Op vrijdag 15 april 2016 09:05 schreef Igen het volgende:
[..]
Dat "anders samenwerken" waar mensen die de EU willen afschaffen of opdelen het altijd over hebben is zo vaag dat je het niet serieus kan nemen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |