Op een enorm rangeerterrein waar tagtug sporen naast elkaar liggen zou dat nog kunnen. Maar sowieso, je ziet vanzelf wel hoe de tongen liggen toch?quote:Op vrijdag 15 april 2016 12:44 schreef James1988 het volgende:
[..]
Geen witte lampjes = rechtdoor,
45° links = 1 wissel naar links, dan rechtdoor
90° links = 2 wissels naar links, dan rechtdoor
45° rechts = 1 wissel naar rechts, dan rechtdoor
90° rechts = 2 wissels naar rechts, dan rechtdoor
135° rechts = 3 wissels naar rechts, dan rechtdoor
= 6 richtingen
Klopt helemaal maar ik denk niet dat je er mee weg kan komen om nu opeens wel toeslag in te voeren op een lijn die al best wel lang toeslagvrij is.quote:Op vrijdag 15 april 2016 12:46 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat laat zich beter sturen met wat hogere toeslagen dan met een "advies op de site van NS". Wat laatstgenoemde waard is weten we immers allemaal
Tuurlijk wel. Voor een Premium product als de ICd betalen mensen graag wat meerquote:Op vrijdag 15 april 2016 12:48 schreef DeaDLocK2K het volgende:
[..]
Klopt helemaal maar ik denk niet dat je er mee weg kan komen om nu opeens wel toeslag in te voeren op een lijn die al best wel lang toeslagvrij is.
thxquote:
Zo'n snelheidsbord bij een wissel helpt geen moer als je er met baanvaksnelheid op af rijdt.quote:Op vrijdag 15 april 2016 12:45 schreef James1988 het volgende:
[..]
Dat klopt
In het VK staan er vaak wel bordjes bij met de snelheid waarmee je door een wissel mag (snelheidsbord in mph, met een pijltje eronder)
Als het écht niet meer past, bijvoorbeeld omdat je een station nadert met 14 sporen, dan staat er een lichtbak boven die het spoor toont waar je heen wordt gestuurd.
Iddquote:Op vrijdag 15 april 2016 13:22 schreef Duvel het volgende:
[..]
Zo'n snelheidsbord bij een wissel helpt geen moer als je er met baanvaksnelheid op af rijdt.
Kan ik bevestigen vanuit Train Simulator.
Of als een remming naar de vereiste snelheid niet strikt afgedwongen wordt. Zoals bij Nieuwekerk destijds. Met 110 door een 40 km/h wisselquote:Op vrijdag 15 april 2016 13:22 schreef Duvel het volgende:
[..]
Zo'n snelheidsbord bij een wissel helpt geen moer als je er met baanvaksnelheid op af rijdt.
Kan ik bevestigen vanuit Train Simulator.
Herkenbaar, tot zover de eerlijke kansquote:Op vrijdag 15 april 2016 13:22 schreef Duvel het volgende:
[..]
Zo'n snelheidsbord bij een wissel helpt geen moer als je er met baanvaksnelheid op af rijdt.
Kan ik bevestigen vanuit Train Simulator.
Dat is helemaal waarquote:Op vrijdag 15 april 2016 13:22 schreef Duvel het volgende:
[..]
Zo'n snelheidsbord bij een wissel helpt geen moer als je er met baanvaksnelheid op af rijdt.
Kan ik bevestigen vanuit Train Simulator.
Dat wordt wel gedaanquote:Op vrijdag 15 april 2016 13:26 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Of als een remming naar de vereiste snelheid niet strikt afgedwongen wordt. Zoals bij Nieuwekerk destijds. Met 110 door een 40 km/h wissel
In Train Simulator is het best wel goed nagedaan hoor, maar je moet op de seintjes lettenquote:Op vrijdag 15 april 2016 13:30 schreef GlenSpey het volgende:
[..]
Herkenbaar, tot zover de eerlijke kans
Vraag me af hoe ze dat soort snelheden in het echt aangeven in het VK, en waarom ze dat in een spel als TS niet zo gekopieerd hebben.
Crisis wat ingewikkeld.quote:Op vrijdag 15 april 2016 13:38 schreef James1988 het volgende:
De auteur van dit stukje tekst legt goed uit hoe het werkt: Junction Signalling
De man heette nog gewoon SAYER ook van achternaam?quote:Op vrijdag 15 april 2016 13:51 schreef Duvel het volgende:
Ander Brits nieuws:
https://londonist.com/2016/04/mind-the-gap-man-dies
En toch vind ik het (in Train Simulator) verrassend makkelijk om mee te rijden. Makkelijker dan in Duitsland.quote:
| 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 | 13482 Bad Bentheim 9.27 Hengelo 9.58 Almelo 10.10 Deventer 10.37 Apeldoorn 10.50 Amersfoort 11.21-29 (46) Hilversum 11.43 Weesp 11.56 Amsterdam Centraal 12.06 (15a) 13483 Amsterdam Centraal 18.14 (10b) Weesp 18.32 Hilversum 18.48 Amersfoort 19.02 Apeldoorn 19.24 Deventer 19.53 Almelo 20.22 Hengelo 20.34 Bad Bentheim 21.03 |
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Omdat je in Duitsland met PZB rijdt en in de UK alleen AWS hebt.quote:Op vrijdag 15 april 2016 14:06 schreef James1988 het volgende:
[..]
En toch vind ik het (in Train Simulator) verrassend makkelijk om mee te rijden. Makkelijker dan in Duitsland.
Vergeet TPWS niet. Die heeft me al eens stilgezet in King's Crossquote:Op vrijdag 15 april 2016 15:06 schreef Duvel het volgende:
[..]
Omdat je in Duitsland met PZB rijdt en in de UK alleen AWS hebt.
Je bedoelt LZBquote:Op vrijdag 15 april 2016 15:09 schreef b2py het volgende:
Duitsland is gewoon pzb aan en koffie drinken in Train Sim
Wherever the hell spoor 46 mag wezen iig.quote:
Vind ik ook goed!quote:Op vrijdag 15 april 2016 15:10 schreef James1988 het volgende:
[..]
Vergeet TPWS niet. Die heeft me al eens stilgezet in King's Cross
[..]
Je bedoelt LZB
Oh maar als ik Wp zeg heb je er opeens wel kriebel aan hequote:
Ik zat te haten vanwege jouw gehaat over normaal praten paar jaar geledenquote:Op vrijdag 15 april 2016 15:14 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh maar als ik Wp zeg heb je er opeens wel kriebel aan he
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |