abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Redactie Frontpage / Sport donderdag 14 april 2016 @ 17:07:13 #26
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_161427542
Dwangsom Veolia dus van tafel en ze krijgen de einde concessie bonus omdat ze goed presteren in Limburg
Altijd onderweg naar het avontuur
pi_161427566
Hij is trots op Veolia. Dat is net zoiets als trots zijn op de holocaust.
Voorts zijn wij van mening dat de Baronnenlijn heraangelegd moet worden.
pi_161427570
quote:
0s.gif Op donderdag 14 april 2016 17:08 schreef DeaDLocK2K het volgende:
Hij is trots op Veolia. Dat is net zoiets als trots zijn op de holocaust.
:D
pi_161427580
quote:
0s.gif Op donderdag 14 april 2016 17:06 schreef James1988 het volgende:

[..]

Incapabel stel prutsers. :r
Ach, die paar maanden. Zij zijn ook afhankelijk van die kneuzen bij Bombardier
pi_161427584
quote:
0s.gif Op woensdag 13 april 2016 20:31 schreef b2py het volgende:

[..]

Er is vandaag geen ICD uitgevallen naar Breda tot nu toe :Y *O*
sinds Nedtrain ze voorbrengt is het aantal uitvallers lager :Y
als het papierwerk op orde is mag ik ook weer *O*
pi_161427599
quote:
0s.gif Op donderdag 14 april 2016 17:09 schreef Maegrim het volgende:

[..]

sinds Nedtrain ze voorbrengt is het aantal uitvallers lager :Y
als het papierwerk op orde is mag ik ook weer *O*
Die knakkers van NSR kunnen er dus niet mee rijden?
pi_161427601
Nedtrain heeft er juist een potje van gemaakt en volgens mij is het omdat er met twee locomotieven wordt gereden minder erg in de praktijk.
Voorts zijn wij van mening dat de Baronnenlijn heraangelegd moet worden.
pi_161427629
quote:
0s.gif Op donderdag 14 april 2016 17:10 schreef b2py het volgende:

[..]

Die knakkers van NSR kunnen er dus niet mee rijden?
Rijden is geen punt, lok omrangeren en vertrekgereed maken zit weinig marge in tegenwoordig
quote:
0s.gif Op donderdag 14 april 2016 17:10 schreef DeaDLocK2K het volgende:
Nedtrain heeft er juist een potje van gemaakt en volgens mij is het omdat er met twee locomotieven wordt gereden minder erg in de praktijk.
Ik heb het over getrokken treinen :P
pi_161427640
quote:
0s.gif Op donderdag 14 april 2016 17:12 schreef Maegrim het volgende:

[..]

Ik heb het over getrokken treinen :P
Ik ook?
Voorts zijn wij van mening dat de Baronnenlijn heraangelegd moet worden.
  donderdag 14 april 2016 @ 17:19:18 #35
35154 James1988
Schommelbotenlover
pi_161427708
quote:
0s.gif Op donderdag 14 april 2016 17:06 schreef DeaDLocK2K het volgende:

[..]

Ja maar het is alsnog niet helemaal waar. Het is niet alsof ETCS verplicht is vanaf die datum, TBL1+ mag ook.
Rijden zonder beveiligingssysteem mag niet. Als de krokodillen worden weggehaald kan er enkel nog onder TBL1+ of ETCS worden gereden. Op dit moment hebben de NMBS-Traxx'en geen van beide.

quote:
0s.gif Op donderdag 14 april 2016 17:09 schreef b2py het volgende:

[..]

Ach, die paar maanden. Zij zijn ook afhankelijk van die kneuzen bij Bombardier
Ja ho eens effe, de uitspraak "die paar maanden" kregen we ook steeds te horen toen het om de V250 ging. En toen was NS afhankelijk van een stel blunderitalianen.
pi_161427745
Tsja, ik vind niet dat je de volledige schuld bij NS kan schuiven, en je ehtb in Limburg gezien. Het intrekken van de concessie is nu niet in het voordeel van de reiziger.
pi_161427791
quote:
0s.gif Op donderdag 14 april 2016 17:13 schreef DeaDLocK2K het volgende:

[..]

Ik ook?
Twee lokken (sandwich) is geen getrokken trein, die rijden als multiple tractie (voor en achter drijven aan). NSR rijdt deze grotendeels zelf omdat er geen rangeerwerk bij nodig is, behalve bij onderhoud.
Ik heb het over de treinen met 1 lok, die keren op de Watergraafsmeer. Doordat NSR hier ook rangeerde ging het regelmatig mis bij verstoringen, doordat hun machinisten niet aanwezig waren.
pi_161427831
Veolia is dus omgekocht, leve de provincie limburg.
Ik werk niet mee aan een gevestigd systeem wat niet werkt....
  donderdag 14 april 2016 @ 17:27:35 #39
35154 James1988
Schommelbotenlover
pi_161427834
quote:
0s.gif Op donderdag 14 april 2016 17:21 schreef b2py het volgende:
Tsja, ik vind niet dat je de volledige schuld bij NS kan schuiven, en je ehtb in Limburg gezien.
Limburg is een schandaal, maar staat los van de HSL.
quote:
Het intrekken van de concessie is nu niet in het voordeel van de reiziger.
Blijven aanmodderen met dit poldergedrocht is net zo min in het belang van de reiziger. :N
pi_161427838
quote:
0s.gif Op donderdag 14 april 2016 17:19 schreef James1988 het volgende:

[..]

Rijden zonder beveiligingssysteem mag niet. Als de krokodillen worden weggehaald kan er enkel nog onder TBL1+ of ETCS worden gereden. Op dit moment hebben de NMBS-Traxx'en geen van beide.
Hebben ze die meuk écht niet of is het nog niet gecertificeerd?
Voorts zijn wij van mening dat de Baronnenlijn heraangelegd moet worden.
pi_161427852
quote:
0s.gif Op donderdag 14 april 2016 17:24 schreef Maegrim het volgende:

[..]

Twee lokken (sandwich) is geen getrokken trein, die rijden als multiple tractie (voor en achter drijven aan). NSR rijdt deze grotendeels zelf omdat er geen rangeerwerk bij nodig is, behalve bij onderhoud.
Ik heb het over de treinen met 1 lok, die keren op de Watergraafsmeer. Doordat NSR hier ook rangeerde ging het regelmatig mis bij verstoringen, doordat hun machinisten niet aanwezig waren.
Treinschakeling heet het in goed Nederlands. Maar euh, ik zie het verschil niet of er nou 1 of 2 locomotieven voor hangen als je het hebt over getrokken treinen. Maar okay, je maakt nu duidelijk dat het om het materieel met één loc gaat. Dus Nedtrain is minder aan het slopen gegaan. Gefeliciteerd je doet waar je voor betaald wordt. Champagne open?
Voorts zijn wij van mening dat de Baronnenlijn heraangelegd moet worden.
  donderdag 14 april 2016 @ 17:29:38 #42
35154 James1988
Schommelbotenlover
pi_161427854
quote:
0s.gif Op donderdag 14 april 2016 17:27 schreef DeaDLocK2K het volgende:

[..]

Hebben ze die meuk écht niet of is het nog niet gecertificeerd?
Ze hebben het echt niet, maar krijgen het wel:

quote:
De reeks 186 krijgt zowel ETCS als als TBL1+, de TBL1+ zal niet ingebouwd zijn zoals bij andere moderne krachtvoertuigen maar zal het extra bakje krijgen zoals je ook kan zien op onze HLE27 e.a. (dit omdat de volledige inbouw te duur zou zijn zover ik heb opgevangen).
pi_161427895
Wauw. Dat vind ik redelijk choquerend.
Voorts zijn wij van mening dat de Baronnenlijn heraangelegd moet worden.
pi_161427926
quote:
0s.gif Op donderdag 14 april 2016 17:27 schreef James1988 het volgende:

[..]

Limburg is een schandaal, maar staat los van de HSL.

[..]

Blijven aanmodderen met dit poldergedrocht is net zo min in het belang van de reiziger. :N
ICNG zal veel verbetering bieden als het er is! :Y
pi_161427936
Ects is toch een standaard onderdeel van ertms?
Ik werk niet mee aan een gevestigd systeem wat niet werkt....
  donderdag 14 april 2016 @ 17:38:12 #46
35154 James1988
Schommelbotenlover
pi_161427965
quote:
0s.gif Op donderdag 14 april 2016 17:32 schreef DeaDLocK2K het volgende:
Wauw. Dat vind ik redelijk choquerend.
Ik ook.

Als ze dat 'bakje' nú nog moeten gaan inbouwen (het is half april) en dan ook nog in twee landen moeten gaan testen of alles nog wel werkt, dan is dat best wel krap.

quote:
0s.gif Op donderdag 14 april 2016 17:35 schreef b2py het volgende:

[..]

ICNG zal veel verbetering bieden als het er is! :Y
Ja joh, laten we nóg eens vier jaar wachten op een trein die misschien wel beter is. Of niet.

quote:
0s.gif Op donderdag 14 april 2016 17:36 schreef Merode32 het volgende:
Ects is toch een standaard onderdeel van ertms?
De termen ERTMS en ETCS worden vaak door elkaar gebruikt. ETCS is het controlesysteem, ERTMS is een soort parapluterm die wordt gebruikt als de instructies van ETCS via GSM-R worden overgedragen aan de trein ipv via bakens.
pi_161427981
Hollandsch Diep krijgt windschermen :o

http://www.rijnmond.nl/ni(...)-krijgt-windschermen
pi_161427986
quote:
0s.gif Op donderdag 14 april 2016 17:38 schreef James1988 het volgende:

Ja joh, laten we nóg eens vier jaar wachten op een trein die misschien wel beter is. Of niet.
Bij Arriva/DB/SNCF/NMBS/OBB zal je ook moeten wachten, wellicht minstens zo lang
pi_161427996
Oke ik las dit: Het ETCS is de Europese standaard voor treinbeïnvloedingsystemen en spoorwegseinen. Het is een onderdeel van het European Rail Traffic Management System (ERTMS), een Europees project om de beveiliging van het spoor te standaardiseren en te verbeteren.

Daar is mijn post op gebasseerd.
Ik werk niet mee aan een gevestigd systeem wat niet werkt....
  donderdag 14 april 2016 @ 17:41:39 #50
35154 James1988
Schommelbotenlover
pi_161428008
quote:
0s.gif Op donderdag 14 april 2016 17:40 schreef b2py het volgende:

[..]

Bij Arriva/DB/SNCF/NMBS/OBB zal je ook moeten wachten, wellicht minstens zo lang
Wachten moet je toch, da's waar. Nieuwe treinen trek je niet zo uit een hoge hoed.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')