Dat is dan toch even goed zakelijkquote:Op dinsdag 2 augustus 2016 09:56 schreef DonnaRush het volgende:
Haha. Ja het is zo zakelijk.![]()
Mijn vriend heeft ons huis alleen gekocht. Er is wel een onderhands contract, maar als er een kindje komt moeten we inderdaad even naar de notaris enzo, dus dan kunnen we net zo goed trouwen. Want ik wil toch ook graag allemaal dezelfde achternaam hebben.
Ja, dat zeg ik toch ook juist, dat het zo zakelijk is.quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 11:08 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Dat is dan toch even goed zakelijk
Ah okee, ik dacht dat je aan de notariële overeenkomst refereerdequote:Op dinsdag 2 augustus 2016 11:09 schreef DonnaRush het volgende:
[..]
Ja, dat zeg ik toch ook juist, dat het zo zakelijk is.
Er zijn ook zulke mooie jurken voor zwangeren dat ik tijdens mijn zwangerschap het nog wel over had willen doen!quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 11:23 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ah okee, ik dacht dat je aan de notariële overeenkomst refereerde![]()
Volgens mij is pas trouwen als je al zwanger bent helemaal on trend tegenwoordig
Ja als je een mooie opplakbol hebt zoals jij had is dat prachtigquote:Op dinsdag 2 augustus 2016 11:25 schreef Mariposas het volgende:
[..]
Er zijn ook zulke mooie jurken voor zwangeren dat ik tijdens mijn zwangerschap het nog wel over had willen doen!
Oh zo, ja ik snapt dat je dat dacht. Zo kan je het ook lezen idd. Nee alles is vrij zakelijk allemaal tegenwoordigquote:Op dinsdag 2 augustus 2016 11:23 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Volgens mij is pas trouwen als je al zwanger bent helemaal on trend tegenwoordig
Wie weet trapt die van mij er dan eindelijk inquote:Op dinsdag 2 augustus 2016 11:23 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
wie weet maakt het vaderschap wel een ontzettend weekdier van 'mquote:Op dinsdag 2 augustus 2016 11:30 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Wie weet trapt die van mij er dan eindelijk in. Al gaat mijn voorkeur daar niet naar uit, maar ja beter iets dan niets natuurlijk
.
Dat het zo'n grote softie wordtquote:Op dinsdag 2 augustus 2016 11:36 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
wie weet maakt het vaderschap wel een ontzettend weekdier van 'm
Ik vrees voor die van mij. Hij heeft nu al weekdierpotentieelquote:Op dinsdag 2 augustus 2016 12:49 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Dat het zo'n grote softie wordt.
Die van mij is al een weekdier, hahah. Ik hoop niet dat het met de komst van een kindje nog erger gaat wordenquote:Op dinsdag 2 augustus 2016 17:32 schreef Camac het volgende:
[..]
Ik vrees voor die van mij. Hij heeft nu al weekdierpotentieel
Wat je maar wil vertellenquote:Op dinsdag 2 augustus 2016 21:42 schreef Negentiendertig het volgende:
Hoi, ik rammel.
Weet verder niet zo goed wat ik moet vertellen hier, maar ik meld me bij deze als officiële rammelaar
Hoe gaat het met jou/jullie op rammelvlak Mari?quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 11:25 schreef Mariposas het volgende:
[..]
Er zijn ook zulke mooie jurken voor zwangeren dat ik tijdens mijn zwangerschap het nog wel over had willen doen!
Thanksquote:Op dinsdag 2 augustus 2016 23:02 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Wat je maar wil vertellen! Welkom, heb je al zicht op wanneer rammel over mag in proberen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb wel een irrationele angst dat het ons niet gaat lukken om zwanger te raken. Nergens op gebasseerd, we zijn beiden gezond en jong, maar toch![]()
quote:Op woensdag 3 augustus 2016 10:45 schreef Negentiendertig het volgende:
[..]
ThanksWat betreft dat laatste, ben jij mijSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb wel een irrationele angst dat het ons niet gaat lukken om zwanger te raken. Nergens op gebasseerd, we zijn beiden gezond en jong, maar toch? Ik heb ook zo'n kronkel in mijn hoofd. Maar het klinkt alsof jullie al een eind op weg zijn, leuk
!
Once in a while, I just wanna dance and feel good
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ha, ik ben niet de enige!quote:Op woensdag 3 augustus 2016 10:47 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Wat betreft dat laatste, ben jij mij? Ik heb ook zo'n kronkel in mijn hoofd. Maar het klinkt alsof jullie al een eind op weg zijn, leuk
!
Nope, en het is zo gek hè, hoe je hersens spelletjes met je kunnen spelen.quote:Op woensdag 3 augustus 2016 11:09 schreef Negentiendertig het volgende:
[..]
Ha, ik ben niet de enige!
Zeker leuk, inderdaad. Spannend vooral, we zijn de eerste in de familie/vriendenkring(en), 't is allemaal nog best onbekend allemaal.
Wanneer gaan jullie ervoor?
Wat snel alquote:Op woensdag 3 augustus 2016 11:13 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Nope, en het is zo gek hè, hoe je hersens spelletjes met je kunnen spelen.
Extra spannend dus, wij hebben gelukkig al wel wat mensen om ons heen met ervaring, dat vind ik wel handig. Ik ben wel heel erg benieuwd hoe toekomstige opa's en oma's zich gaan gedragen, als ik daar in Z&G af en toe verhalen over lees hou ik mijn hart vast... maar dat is allemaal van latere zorg.
September! We gaan in september op vakantie naar Canada en hoe leuk zou het zijn als we met een cadeautje terugkomen
. Dus dat is echt al heel erg bijna en nu ik het zo typ vind ik het wel heel snel ineens haha!
He, jij ook hier! Allebei eerst afvallen om vervolgens weer dik te wordenquote:Op woensdag 3 augustus 2016 11:14 schreef DonnaRush het volgende:
Ik heb die kronkel ook hoor. Bijna iedereen kent wel iemand bij wie het niet vanzelfsprekend gaat en dat spookt toch door je hoofd. Daarbij heb ik ergens het gevoel dat ik juist enorm vruchtbaar ben, maar dat mag ik niet denken van mezelf, want dan heb ik het idee dat ik het jinx en het juist niet gaat lukken. Echt zo dom eigenlijk, maarja, je hersens doen rare dingen met je.
On the bright side; morgen komt het eerste nieuwe kozijn in ons huis. En dan volgende week de openslaande deuren. De verbouwing gaat weer verder!
Hahaha. Dat dacht ik gisteren ook toen ik je zag reageren. 1 van mijn doelen voordat we voor een kindje gaan was een gezond BMI, dus idd eerst afvallen en dan weer dik (hopelijk alleen de buik) worden.quote:Op woensdag 3 augustus 2016 12:02 schreef Negentiendertig het volgende:
[..]
He, jij ook hier! Allebei eerst afvallen om vervolgens weer dik te worden![]()
In mijn familie geen problemen met vruchtbaarheid voor zover ik weet. Mijn moeder is er 1 van 12, ik ben bewust enigskind (veel gereisd als kind zijnde). Aan vaderskant ook zat (klein)kinderen, niemand kinderloos iig.
Succes met de verbouwing, moeten jullie nog heel lang?
Same here idd. Wil iig zo gezond mogelijk de zwangerschap ingaan.quote:Op woensdag 3 augustus 2016 12:13 schreef DonnaRush het volgende:
[..]
Hahaha. Dat dacht ik gisteren ook toen ik je zag reageren. 1 van mijn doelen voordat we voor een kindje gaan was een gezond BMI, dus idd eerst afvallen en dan weer dik (hopelijk alleen de buik) worden.
Mijn broer en schoonzus hebben via IVF een kindje gekregen na 7 jaar ziekenhuis drama dus ik maak het helaas van heel dichtbij. Ze zijn nu 'bezig' voor een tweede. Ik weet niet of hun laatste IVF poging gelukt is. Heb beloofd dat ik niet zou vragen, hoor het vanzelf. Super spannend.
Anyway, verder ook geen problemen in mijn familie, maar ook niet zulke grote gezinnen haha. 1 van 12, jeetje!![]()
Als alles een beetje mee zit hopen we eind september ongeveer klaar te zijn. We 'verhuizen' vanavond de woonkamer naar een loze ruimte die m`n vriend gebruikt als computerhok (heel groot) zodat we niet echt in de rotzooi zitten en alles lekker door kan gaan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |