abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_163725267
Hier ook een onregelmatige cyclus, had gehoopt dat hij na de zwangerschap wel regelmatig zou worden maar is nu 33 - 38 - 36 - 63. Ik hoop maar dat die uitschieter door vakantiestress ofzo kwam en de volgende keer weer netjes rond de 35 is.

Maar goed, voor m'n zwangerschap had ik een onttrekkingsbloeding, daarna een cyclus van 70 (toen gingen we er nog niet voor) en de ronde erna gelijk zwanger netjes volgens een 30-dagen cyclus volgens meting. Nu een onregelmatige cyclus hebben hoeft dus niet perse op problemen met zwanger worden te duiden (al is dit natuurlijk een klassiek geval van N=1).
pi_163725369
Ik word wel verwachtingsvol blij van newborn kleding O+ . Verder zit ik nog volop in opvolgmelk, pampers (maat 4 dus mini zijn ze niet meer) en zwitsal.

Nog betere tip; nooit aan hormonentroep beginnen! Voel mij zoveel beter dan voor de pil. En daar kom je dan na 11 jaar gebruik pas achter he.

Regelmatige cyclus; check! (Tussen 27-36 dagen). Helaas nog steeds trage eieren en een lichaam die te vroeg ongesteld wordt. In december om verwijzing fertiliteitsafdeling vragen. December dit jaar klinkt natuurlijk veel dichterbij dan januari volgend jaar :P
pi_163725853
Ik heb bij mijn lange cyclus veel baat gehad bij teunisbloemolie. Toen we er eenmaal voor gingen was hij netjes rond de 30-35 dagen en daarvoor heb ik ook wel 50-60 dagen gezien. Alleen niet meer slikken na je eisprong als je zwanger wilt worden!

Ik wens jullie snel veel baby's toe :*

[ Bericht 0% gewijzigd door Dot. op 14-07-2016 07:34:29 ]
pi_163726701
Ja teunisbloemolie heb ik ook al aan zitten denken maar wil eigenlijk niet gaan zitten rommelen nog, ook al zijn het geen hormonen. Stiekem ben ik een beetje bang voor PCOS ofzo. Maar heb niet echt redenen om aan te nemen dat ik het heb. Ik moet ook niet "zeuren". Het kan ook wel een jaar duren voor je cyclus weer normaal is en ik ben nog "maar" een half jaar onderweg natuurlijk.

Wanneer heb jij dan teunisbloemolie geslikt Dot? Op welk moment?

Iemand vroeg nog naar mijn gewicht ed. Ik ben 1.66m en weeg 61 kilo. Een half jr geleden woog ik nog tien kilo meer. :) Ik sport 3/4x p w, rook en drink niet/nauwelijks en eet mijn vitamientjes. Dus dat zit wel snor. Nou ja, geduld is een schone zaak en het is natuurlijk idd niet onmogelijk om zwanger te worden met een onregelmatige cyclus! Maak volgende maand wel weer een tochtje naar de huisarts als er dan nog geen bloed in zicht is.

Het babyschap in de supermarkt... Hmm mwah. De babyafdeling bij de Hema daarentegen... O+
Dit, dat, alles.
pi_163726720
quote:
1s.gif Op maandag 11 juli 2016 17:53 schreef Omentielvo het volgende:

[..]

Ik wil wel heel graag. Het lijkt me zo geweldig. Nog een kindje. Riley als grote zus O+
O+
S. 2014
J. 2016
  Moderator/colorchick donderdag 14 juli 2016 @ 09:23:30 #231
382129 crew  Donna
pi_163726742
quote:
1s.gif Op donderdag 14 juli 2016 09:20 schreef Philomijn het volgende:

Het babyschap in de supermarkt... Hmm mwah. De babyafdeling bij de Hema daarentegen... O+
Jaaaaa! O+
  donderdag 14 juli 2016 @ 12:30:30 #232
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_163730064
quote:
Ja teunisbloemolie heb ik ook al aan zitten denken maar wil eigenlijk niet gaan zitten rommelen nog, ook al zijn het geen hormonen. Stiekem ben ik een beetje bang voor PCOS ofzo. Maar heb niet echt redenen om aan te nemen dat ik het heb. Ik moet ook niet "zeuren". Het kan ook wel een jaar duren voor je cyclus weer normaal is en ik ben nog "maar" een half jaar onderweg natuurlijk.

Iemand vroeg nog naar mijn gewicht ed. Ik ben 1.66m en weeg 61 kilo. Een half jr geleden woog ik nog tien kilo meer. :) Ik sport 3/4x p w, rook en drink niet/nauwelijks en eet mijn vitamientjes. Dus dat zit wel snor. Nou ja, geduld is een schone zaak en het is natuurlijk idd niet onmogelijk om zwanger te worden met een onregelmatige cyclus! Maak volgende maand wel weer een tochtje naar de huisarts als er dan nog geen bloed in zicht is.

Ik heb veel zwangeren en babies in de omgeving. Prima excuus om in elke H&M ook eeeeventjes de baby afdeling op te wandelen :+.
Once in a while, I just wanna dance and feel good
pi_163731528
quote:
die inderdaad. hier is de winkel zo ingedeeld dat je eerst tussen het babyspul door loopt voordat je bij de rest komt.
  Moderator/colorchick donderdag 14 juli 2016 @ 13:47:04 #234
382129 crew  Donna
pi_163731568
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juli 2016 13:44 schreef Elleska het volgende:

[..]

die inderdaad. hier is de winkel zo ingedeeld dat je eerst tussen het babyspul door loopt voordat je bij de rest komt.
Babyspul staat hier tegenover het bier. En in dat pad kom ik toch al niet :P
pi_163731611
lol, mooie combi ook.
ik zit me nu af te vragen waar in 'mijn hema' het bier staat... maar ik heb eigenlijk geen idee. ik zou eerlijk gezegd ook niet op het idee komen om bier te gaan kopen bij de hema.
wel babykleertjes O+
  Moderator/colorchick donderdag 14 juli 2016 @ 13:54:03 #236
382129 crew  Donna
pi_163731684
Haha, ik doelde nog op de supermarkt! Sorry haha!
pi_163766095
Ik heb net aangegeven bij mijn man dat ik niet meer wil wachten. Resultaat; 'hahahaha, koop maar een pop bij de speelgoedwinkel'.

* coccinelle zoekt een portie geduld }:|
  Moderator/colorchick vrijdag 15 juli 2016 @ 20:56:31 #238
382129 crew  Donna
pi_163766242
}:| }:| Niet leuk coccinelle!

Ik heb net 2 super schattige rompertjes besteld. Goede vriendin is zwanger en in september wordt er een babyshower voor haar georganiseerd. Heel leuk!
Tegen die tijd zal ik wel klapperen in plaats van rammelen.
pi_163767158
Ah nee coccinelle,met zo'n reactie kun je helemaal niks }:|

Ik vermijd de babyspulletjes in winkels bewust nog even, maar wordt wel blij van de gedachte er een keer legaal in te mogen kijken :D
pi_163767887
quote:

Toen we er nog niet voor gingen maar ik wel van de pil was gewoon m'n hele cyclus en toen we er wel voor gingen tot m'n eisprong :) Heb toen na m'n eisprong bij Stip tarwekiemolie geslikt, omdat dat schijnbaar de innesteling bevordert en dat ging goed. Bij mini heb ik alleen foliumzuur geslikt omdat m'n cyclus toen netjes was.
pi_163816834
Kwam hier perongeluk, dacht dat ik ergens anders op klikte..enn weet dus geen voorgeschiedenissen ed..
Maar, onregelmatige cyclus hoeft inderdaad echt geen probleem te zijn.
Ik had altijd een zeer onregelmatige cyclus, varierend tussen 25 en 61 dagen..Toen ik stopte met de pil nog steeds. We wachtten toen nog even, want verre reis. Maar toen we terugkwamen schrok ik gewoon hoe snel ik zwanger was: testte pas na 45 dagen, want dacht eigenlijk dat de cyclus weer lang was, maar toen al hartstikke zwanger. Bij de 2e duurde t tot ik echt met bv gestopt was tot ik weer een cyclus had (15mnd), ook weer onregelmatig, maar toen maar 2x ongesteld geweest..

[ Bericht 0% gewijzigd door watmoetikkiezen op 18-07-2016 09:19:40 ]
pi_163816912
Niet om op te scheppen, maar meer als geruststelling bedoeld..
  zondag 17 juli 2016 @ 22:53:54 #243
208890 June.
Seriously?
pi_163817848
Ik begin ook te rammelen.. Echter eerst nog wachten tot ons nieuwbouwhuis klaar is eind dit jaar, maar voelt nog zolang..
Shine bright like a diamond.
pi_163822794
Ik ben juist heel blii met de succesvolle ervaringsverhalen, bedankt watmoetikkiezen :) Het begint wel steeds meer te knagen. Denk dat ik volgende maand een tochtje naar de huisarts maak. Al is het maar om te horen "kijk het nog een half jaartje aan".

Thanks voor je ervaringen met teunisbloemolie Dot. Ik wacht nog heel even.

Spannend June! We zijn al iets over de helft van het jaar!
Dit, dat, alles.
pi_163833035
Na heel wat lurken hier in OUD toch maar eens de stap genomen om te posten...
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Anderhalf jaar terug al gestopt met de pil (na deze 5 jaar geslikt te hebben) omdat ik het gevoel had er erg prikkelbaar van te worden, zat gewoon niet lekker in m'n vel en ik wilde wel eens zien hoe dat zonder al die hormoontroep zou gaan :P

In dat opzicht voelde ik me een stuk beter. Alleen.. de menstruaties bleven uit. Medisch onderzoek wees vervolgens uit dat ik PCOS heb.
Daar heb ik soms best wel wat moeite mee. Ik rammel zo hard, als ik dan bedenk dat het misschien wel eens een lang traject zou kunnen worden breekt m'n hart een beetje ;( Om nog maar niet te spreken van 'wat als het helemaal niet lukt'...

Maar goed, daar kan ik nog helemaal geen uitspraken over doen natuurlijk en misschien blijkt die angst straks helemaal voor niks geweest te zijn. Eerst maar even doorrammelen tot september ;)
pi_163838035
Welkom UnsolvedM! Oeh ook trouwen in september O+ Heerlijk. Het komt steeds dichterbij he?

Ik heb begrepen dat PCOS niet altijd een ramp hoeft te zijn voor een kinderwens. Ik geloof dat er een aantal Fokkers zijn die ondanks PCOS redelijk "makkelijk" zwanger zijn geworden. Houd moed. :) Wat heeft je arts gezegd over hulpmiddelen bij een eventuele kinderwens?
Dit, dat, alles.
  maandag 18 juli 2016 @ 20:56:39 #247
208890 June.
Seriously?
pi_163838707
quote:
1s.gif Op maandag 18 juli 2016 20:36 schreef Philomijn het volgende:
Welkom UnsolvedM! Oeh ook trouwen in september O+ Heerlijk. Het komt steeds dichterbij he?

Ik heb begrepen dat PCOS niet altijd een ramp hoeft te zijn voor een kinderwens. Ik geloof dat er een aantal Fokkers zijn die ondanks PCOS redelijk "makkelijk" zwanger zijn geworden. Houd moed. :) Wat heeft je arts gezegd over hulpmiddelen bij een eventuele kinderwens?
Precies, je krijgt dan wat hormonen voor een regelmatiger cyclus. Meestal lukt dat ook goed.
Shine bright like a diamond.
pi_163838742
Ik heb een Sophie de giraf als kraamcadeau weggegeven. Nu blijkt het een hele grote hit te zijn bij de kleine O+
pi_163844440
quote:
1s.gif Op maandag 18 juli 2016 20:36 schreef Philomijn het volgende:

Als ik het goed begrijp trouw jij dus ook in september? Leuk zeg! Ja, het komt nu zeker dichtbij.

Eigenlijk heb ik totaal géén uitleg gehad van de arts. Ze vertelde me dat ik PCOS heb, gaf aan dat gezond leven (eten/bewegen etc) belangrijk is en that's pretty much it...
Ik had van te voren al wel dingen opgezocht over PCOS, ook omdat ik (en de huisarts) al die kant op dacht(en). Dus wist wel een beetje hoe of wat.
Maar werd toch een beetje overrompeld toen ik daardwerkelijk de uitslag kreeg. Bedacht me dus pas achteraf dat ik eigenlijk helemaal geen verdere uitleg gekregen had en daar ook niet om gevraagd had.
Wel had ze aangegeven dat ik maar weer contact op moest nemen wanneer er een actieve kinderwens zou zijn.

Inmiddels ben ik wel redelijk op de hoogte van hoe of wat, door zelf op onderzoek uit te gaan en ook door te lurken hier :P
  vrijdag 22 juli 2016 @ 18:39:08 #250
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_163934535
Pfoe, dat je ineens overvallen wordt door zo'n enorm sterk rammelgevoel dat je er wel van kan janken.
Once in a while, I just wanna dance and feel good
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')