quote:Op maandag 11 juli 2016 17:53 schreef Omentielvo het volgende:
[..]
Ik wil wel heel graag. Het lijkt me zo geweldig. Nog een kindje. Riley als grote zus
Jaaaaa!quote:Op donderdag 14 juli 2016 09:20 schreef Philomijn het volgende:
Het babyschap in de supermarkt... Hmm mwah. De babyafdeling bij de Hema daarentegen...
Ik heb veel zwangeren en babies in de omgeving. Prima excuus om in elke H&M ook eeeeventjes de baby afdeling op te wandelenquote:Op donderdag 14 juli 2016 09:20 schreef Philomijn het volgende:
Ja teunisbloemolie heb ik ook al aan zitten denken maar wil eigenlijk niet gaan zitten rommelen nog, ook al zijn het geen hormonen. Stiekem ben ik een beetje bang voor PCOS ofzo. Maar heb niet echt redenen om aan te nemen dat ik het heb. Ik moet ook niet "zeuren". Het kan ook wel een jaar duren voor je cyclus weer normaal is en ik ben nog "maar" een half jaar onderweg natuurlijk.
Wanneer heb jij dan teunisbloemolie geslikt Dot? Op welk moment?
Iemand vroeg nog naar mijn gewicht ed. Ik ben 1.66m en weeg 61 kilo. Een half jr geleden woog ik nog tien kilo meer.Ik sport 3/4x p w, rook en drink niet/nauwelijks en eet mijn vitamientjes. Dus dat zit wel snor. Nou ja, geduld is een schone zaak en het is natuurlijk idd niet onmogelijk om zwanger te worden met een onregelmatige cyclus! Maak volgende maand wel weer een tochtje naar de huisarts als er dan nog geen bloed in zicht is.
Het babyschap in de supermarkt... Hmm mwah. De babyafdeling bij de Hema daarentegen...
die inderdaad. hier is de winkel zo ingedeeld dat je eerst tussen het babyspul door loopt voordat je bij de rest komt.quote:Op donderdag 14 juli 2016 09:20 schreef Philomijn het volgende:
Babyspul staat hier tegenover het bier. En in dat pad kom ik toch al nietquote:Op donderdag 14 juli 2016 13:44 schreef Elleska het volgende:
[..]
die inderdaad. hier is de winkel zo ingedeeld dat je eerst tussen het babyspul door loopt voordat je bij de rest komt.
Toen we er nog niet voor gingen maar ik wel van de pil was gewoon m'n hele cyclus en toen we er wel voor gingen tot m'n eisprongquote:Op donderdag 14 juli 2016 09:20 schreef Philomijn het volgende:
Ja teunisbloemolie heb ik ook al aan zitten denken maar wil eigenlijk niet gaan zitten rommelen nog, ook al zijn het geen hormonen. Stiekem ben ik een beetje bang voor PCOS ofzo. Maar heb niet echt redenen om aan te nemen dat ik het heb. Ik moet ook niet "zeuren". Het kan ook wel een jaar duren voor je cyclus weer normaal is en ik ben nog "maar" een half jaar onderweg natuurlijk.
Wanneer heb jij dan teunisbloemolie geslikt Dot? Op welk moment?
Iemand vroeg nog naar mijn gewicht ed. Ik ben 1.66m en weeg 61 kilo. Een half jr geleden woog ik nog tien kilo meer.Ik sport 3/4x p w, rook en drink niet/nauwelijks en eet mijn vitamientjes. Dus dat zit wel snor. Nou ja, geduld is een schone zaak en het is natuurlijk idd niet onmogelijk om zwanger te worden met een onregelmatige cyclus! Maak volgende maand wel weer een tochtje naar de huisarts als er dan nog geen bloed in zicht is.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Anderhalf jaar terug al gestopt met de pil (na deze 5 jaar geslikt te hebben) omdat ik het gevoel had er erg prikkelbaar van te worden, zat gewoon niet lekker in m'n vel en ik wilde wel eens zien hoe dat zonder al die hormoontroep zou gaan![]()
In dat opzicht voelde ik me een stuk beter. Alleen.. de menstruaties bleven uit. Medisch onderzoek wees vervolgens uit dat ik PCOS heb.
Daar heb ik soms best wel wat moeite mee. Ik rammel zo hard, als ik dan bedenk dat het misschien wel eens een lang traject zou kunnen worden breekt m'n hart een beetjeOm nog maar niet te spreken van 'wat als het helemaal niet lukt'...
Maar goed, daar kan ik nog helemaal geen uitspraken over doen natuurlijk en misschien blijkt die angst straks helemaal voor niks geweest te zijn. Eerst maar even doorrammelen tot september![]()
Precies, je krijgt dan wat hormonen voor een regelmatiger cyclus. Meestal lukt dat ook goed.quote:Op maandag 18 juli 2016 20:36 schreef Philomijn het volgende:
Welkom UnsolvedM! Oeh ook trouwen in septemberHeerlijk. Het komt steeds dichterbij he?
Ik heb begrepen dat PCOS niet altijd een ramp hoeft te zijn voor een kinderwens. Ik geloof dat er een aantal Fokkers zijn die ondanks PCOS redelijk "makkelijk" zwanger zijn geworden. Houd moed.Wat heeft je arts gezegd over hulpmiddelen bij een eventuele kinderwens?
Als ik het goed begrijp trouw jij dus ook in september? Leuk zeg! Ja, het komt nu zeker dichtbij.quote:Op maandag 18 juli 2016 20:36 schreef Philomijn het volgende:
Welkom UnsolvedM! Oeh ook trouwen in septemberHeerlijk. Het komt steeds dichterbij he?
Ik heb begrepen dat PCOS niet altijd een ramp hoeft te zijn voor een kinderwens. Ik geloof dat er een aantal Fokkers zijn die ondanks PCOS redelijk "makkelijk" zwanger zijn geworden. Houd moed.Wat heeft je arts gezegd over hulpmiddelen bij een eventuele kinderwens?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |