quote:Op donderdag 14 april 2016 13:32 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ja ze is heel nep en overdreven. En dan doet ze die vlogs ''interessant'' in het Engels, maar die uitspraak is met momenten tenenkrommend. ''Criminal law trie''.
Een aparte sub voor klagen over vloggersquote:Op donderdag 14 april 2016 14:16 schreef Vox_Populi het volgende:
Ja, laten we voor elke willlekeurige 'vlogger' een apart topic openen!
Natuurlijk wel, maar zij doet het voorkomen alsof de wereld voor haar is vergaan. Een beetje relativeringsvermogen kan geen kwaad. Er zijn studenten die blind zouden tekenen voor haar cijfers.quote:Op donderdag 14 april 2016 14:45 schreef 2NutZ het volgende:
Dus je mag niet verdrietig zijn over je gefaalde tentamen?
Ik denk dat het in haar geval ook zo is, dat de wereld vergaat voor haar in haar ogen. Best kutnieuws.quote:Op donderdag 14 april 2016 14:56 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
Natuurlijk wel, maar zij doet het voorkomen alsof de wereld voor haar is vergaan. Een beetje relativeringsvermogen kan geen kwaad. Er zijn studenten die blind zouden tekenen voor haar cijfers.
Dit ja. Tyf op met je bende!quote:Op donderdag 14 april 2016 14:16 schreef Vox_Populi het volgende:
Ja, laten we voor elke willlekeurige 'vlogger' een apart topic openen!
Voornamelijk omdat mevrouw dus zelf rechtenstudent is en in Groningen studeert, waar ik en met mij nog een paar anderen van WO rechten haar (helaas) regelmatig zienquote:Op donderdag 14 april 2016 16:04 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Post men dit (soort troep) serieus in het wo rechten topic. Wat is het daar dan achteruit gegaan. Ach, student af dus kom daar niet meer. En die Lilly, wat een zelfingenomen, pretentieuze type is dat
.
Instagramhoerenquote:
quote:Op donderdag 14 april 2016 14:26 schreef loni55 het volgende:
Niemand dwingt je om ernaar te kijken ts.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |